J Smeets

Dit bedrijf komt netjes haar afspraken na. Vriendelijke, behulpzame chaufeur

mooie overzichtelijke website met eerlijke prijzen.
Doen wat ze beloven

A. Kraak

Dit bedrijf is aan te bevelen. Een korte leveringstijd met een prima prijs. Ook de service is prima. Levering vond plaats conform afspraak. De bestelling (laminaat en ondervloer) werd keurig in de... Dit bedrijf is aan te bevelen. Een korte leveringstijd met een prima prijs. Ook de service is prima. Levering vond plaats conform afspraak. De bestelling (laminaat en ondervloer) werd keurig in de woning afgeleverd. De overgebleven pakketten werden in ons geval binnen een week opgehaald. Kortom alles is conform afspraak verlopen. Komt tegenwoordig niet veel meer voor.

Luc

Ik heb de vloer Beutifloor Ardennen gekocht met daarbij plinten en een ondervloer. De vloer was prima te leggen samen met mijn vader. Het mailcontact was fijn en de bezorger heel aardig. De drie... Ik heb de vloer Beutifloor Ardennen gekocht met daarbij plinten en een ondervloer. De vloer was prima te leggen samen met mijn vader. Het mailcontact was fijn en de bezorger heel aardig. De drie pakketten die ik over had werden een dag nadat ik gemaild had om ze op te halen al opgehaald. De plinten passen perfect bij de vloer! Zeer tevreden!

Fijn en snel contact over de mail. Ruime keuze!

A de Vos

Wij hebben een hele fijne ervaring met dit bedrijf. Perfecte service en super dat je gratis kan retourneren.

komt afspraken goed na

a eenhuizen

Duidelijk, behulpzaam, vriendelijk

persoonlijk contact en via de telefoon direct te bereiken.

Sarah

Zeer tevreden! En handige ophaalservice

F.L.C. de Lange

Op alle fronten top!

Ellen Boom

Uitstekend

Service

astrid berkouwer

Heel erg vriendelijk en keurig bedrijf. zowel via de mail als persoonlijk contact. je wordt er keurig geholpen. de bezorging met chauffeur richard was erg prettig en zeer vriendelijk. echt een... Heel erg vriendelijk en keurig bedrijf. zowel via de mail als persoonlijk contact. je wordt er keurig geholpen. de bezorging met chauffeur richard was erg prettig en zeer vriendelijk. echt een aanrader dit bedrijf.

zeer vriendelijk, snelle reactie, keurige bezorging

P. Hoogerhuis

Zeer positief. Twijfel je om via internet te bestellen dan word je op hun adres vriendelijk ontvangen en geholpen.

Familie bedrijf.