VoordeelLaminaatvloeren.nl

VoordeelLaminaatvloeren.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop VoordeelLaminaatvloeren.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company151
9.5/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen VoordeelLaminaatvloeren.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 151 ervaringen.

Marjolein Heijne
Marjolein Heijne

Grote showroom waar ik de verschillende vloeren kon bekijken. Een goed aanspreekpunt om vragen te stellen en de werkwijze werd uitgelegd. Hierdoor kon ik gericht bestellen. Ik heb iets meer besteld omdat mij gezegd werd dat onaangebroken pakketten laminaat teruggebracht kunnen worden. Dit vind ik persoonlijk een heel prettig idee.
Het laminaat werd tot in de kamer bezorgd!! Super pluspunt!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerst zocht ik op internet naar een laminaat winkel in de buurt waar ik online kon bestellen, veel korting kreeg maar wat ook in de buurt zit. ik wilde namelijk mijn gekozen vloer in het echt kunnen bekijken.

Edwin
Edwin

Vakkundige informatie, nette en duidelijke afhandeling, vriendelijke en nette mensen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Inmiddels mijn 2e vloer gekocht en laten leggen door dit bedrijf en net als de eerste keer uitermate tevreden! deze vakkundige mensen weten waarover ze het hebben waardoor ik goed advies kreeg en vervolgens alles netjes volgens planning geregeld en afgehandeld. chapeau !!.

Bart
Bart

Snelle service, goede en snelle afwikkeling

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en mooi dat ze vaak voor kleine partijen van kleuren die al uit de handel zijn, je nog kunnen helpen.

Makkelijk online te bestellen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, in overleg de tijd van leveren bepaald. en er is ook netjes op die tijd geleverd.

Snijder Woerden
Snijder Woerden
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en vlotte en correcte levering!.

Cor Keus

Hele duidelijke site en mooie markt conforme prijzen.
afleveren prima verzorgd netjes van te voren gebeld hoe laat er geleverd gast worden.
ik zal jullie zeker bij anderen aanbevelen.
topbedrijf.

Toine
Toine

De website leid je makkelijk door de stappen heen en mocht je het niet zelf willen leggen dan weet je ook gelijk wat de kosten zijn als je het laat doen. Indien je iets teveel besteld hebt dan kunnen ongeopende pakketten retour. Deze worden dan netjes thuis afgehaald. Een unieke service!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kwalitatief hoogwaardige producten tegen een goede prijs. via de website 50m2 laminaat besteld en geleverd gekregen op afgesproken tijdstip. zowel het laminaat (qs largo lpu 1505) als de ondervloer (timbersound) zijn van hoge kwaliteit en makkelijk in het leggen.

J.C.M. van Beek
J.C.M. van Beek

Snelle levering. Een goede, attente bezorger. Goede bereikbaarheid (telefonisch).

Goede service.

Jeroen Bouma
Jeroen Bouma

Snel geleverd, snel retour

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling geplaatst, bestelling juist en snel geleverd, overtollig laminaat terug gebracht, geld terug gekregen, niets te klagen!.

Uitstekend (10/10)

Snelle reactie op appje en vriendelijke bezorger. Die vertelde ook wat jullie als bedrijf meer doen en dit zou voor ons interessant kunnen zijn als wij gaan verhuizen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed en positief! goed geholpen en keurige bezorging.

Bedrijfsinformatie

Voordeellaminaatvloeren.nl is de online vloeren voor laminaat en PVC vloeren van Meister, Quickstep, Ambiant, Maison en vele anderen. Uw idee voor een nieuwe laminaatvloer willen wij een stap verder helpen door duidelijk informatie, mooie gedetailleerde afbeeldingen en scherpe prijzen voor alle vloeren.

Levering

Voordeellaminaatvloeren onderscheidt zich door het transport volledig in eigen beheer uit te voeren. Voordeel is een snelle levertijd en 100% verzorgde aflevering van uw nieuw v
Adres
Rosbayerweg 103