9.5/10
9.5/10

Marielle Vree

Heel tevreden. Het begon al met fijn persoonlijk contact na het doen van de bestelling. We hadden een ongebruikelijke combi besteld van plinten en hoek- en eindstukken en werden daar netjes...

klantvriendelijk, servicegericht

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Bedankt voor je tijd om deze reactie te schrijven. We nemen altijd contact op als we denken dat het beter kan. Maken we een foutje met tellen, lossen we dat natuurlijk zo goed mogelijk op.
Veel plezier met je nieuwe vloer!

Bianca

Prima, service en ervaring.
Website soms nog wat onduidelijk bij bestellen en uitleg bij ondervloeren, steeds hetzelfde. Maar door te bellen de juiste ondervloer kunnen bestellen.

Luisteren naar de vraag. Wordt serieus genomen in al je twijfels en vragen. Niet afgescheept.

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Bedankt voor je leuke reactie.
Goed dat je even heb gebeld met vragen over een ondervloer. Een ondervloer is een belangrijk onderdeel van je vloer en leggen we lichten we bij twijfel graag nog even toe.

I Wijmenga

Duidelijke website, vlotte levering

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Bedankt voor je tijd om deze reactie te schrijven.
Wordt zeer gewaardeerd door ons hele team!

Lucie Kooistra

Uitstekende service. Via de app en de live chat krijg je goeie, professionele adviezen. Erg klantvriendelijk ook! Helemaal TOP!

Uitstekende klantenservice!

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Bedankt voor je tijd om deze reactie te schrijven. Wordt zeer gewaardeerd door ons hele team!
Veel plezier met je nieuwe vloer in je nieuwe woning.

Edward Bernhard

Uitstekend advies, vriendelijke en snelle afhandeling en een klantgerichte bezorger die bovendien meehielp met sjouwen. Willem mag van mij "werknemer van de maand" worden. Super vriendelijk!

Flexibele en klantgerichte houding van medewerkers. Retourservice is een plus.

Huub Mollink

Goed, duidelijk. Zowel de website als de service. De sms functie vonden we erg prettig, zo wisten we waar we aan toe waren. Bij vorige bestellingen waren wij ook altijd heel erg tevreden!

Communicatie, overzichtelijke website, prijs/kwaliteit, service, aardig personeel

Erik jan Bokma

Duidelijke afspraken.snelle levering.vriendelijke bezorger.retour materiaal ook geen probleem.in enkele dagen het geld teruggestort op rekening.super bedrijf.

Duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Jeroen

Goede service, snelle levering!

Snelle levering, heel goed binnen tijdsvak geleverd. Ook heel duidelijk wat de regels zijn omtrent laminaat binnen brengen.

Jerry kuijpers

Zeer goede service. Stalen laminaat netjes verpakt en bezorgd. Via de telefoon advies gevraagd welke ondervloer ik het beste kon bestellen. Hier is duidelijk uitleg gegeven wat de voordelen van elke...

Goede service. Via telefoon of een app duidelijke uitleg en goede kennis van zaken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Tim

Voor de 2de keer een Quickstep laminaatvloer besteld. Keurige aflevering en een aardigheidje ontvangen omdat het pasen was. Erg attent. Teveel bestelde pakken zijn gratis opgehaald en geld staat al...

Kantgericht en uitstekende service en prijs