A

Snel, vriendelijk

ruime keuze, goed advies, snel en netjes bezorgd.

Nikki

Bezorging verliep geheel volgens afspraak, ik werd keurig 15 minuten van tevoren gebeld, de vriendelijke bezorger heeft het laminaat netjes in de woonkamer opgestapeld.

duidelijke communicatie

S. Harmsen

Goede service. Goed geholpen in de showroom en toen er bij de levering iets mis bleek te zijn is dat snel en zonder problemen opgelost. Ook gebruikgemaakt van de ophaalservice van dichte pakken. Ik... Goede service. Goed geholpen in de showroom en toen er bij de levering iets mis bleek te zijn is dat snel en zonder problemen opgelost. Ook gebruikgemaakt van de ophaalservice van dichte pakken. Ik vind die mogelijkheid echt heel fijn.

Super duidelijke beschrijving op de website en uitleg over vloer en ondervloer.

Larisa

Top!

Showroom klantvriendelijkheid is top. Prijs is zeer aantrekkelijk, bezorging ronduit perfect.

Karin

Wederom zeer tevreden, wij vinden het een geweldig bedrijf, keurig en op tijd geleverd door vriendelijke chauffeur

Vriendelijk en netjes

Edwin van Toorn

Heel fijn bedrijf, duidelijke mail met instructies en vriendelijk personeel, ook netjes binnen de afgesproken tijd geleverd.
dus ik zou dit bedrijf altijd aan bevelen.

goede communicatie en op tijd geleverd

Astrid Poots

Overzichtelijke en fijne site. Vooral de visualisatie in je eigen huis met de gekozen vloer is super. Snelle en goede levering. Top!

De mogelijkheid om de vloer in je eigen ruimte te creƫren dmv foto.

Maurice

Prima en snelle service

Snelle verzending en mogelijkheid tot retour (laminaat)

Lloyd

Gehele order is soepel verlopen van bestelling tot levering. Vriendelijk personeel bij de levering die alles netjes hebben opgestapeld voor de deur. Zeker aan te raden!

Goede prijs/kwaliteit, snelle & professionele levering, vriendelijk personeel

Sarina Luten

Top bedrijf!
We hadden een fout gemaakt in de berekening en niet opgemerkt, bedrijf benaderde ons omdat ze verwachtte dat er iets mis was gegaan. Top service!
Bezorger was super...
Top bedrijf!
Bezorger was super vriendelijk en behulpzaam.

Goede service