Chrit

Ze doen wat ze beloven!

Dat wat op de site staat, ook gewoon doen.

Chrit

Mijn ervaring is simpel: ze doen wat ze beloven!

Afspraken nakomen.

Raymon

Leveren de verkeerde vloer, zetten zelfgemaakte fouten niet recht op een manier waar je als klant tevreden mee bent. Dit had wat mij betreft heel snel en simpel gekund. Door fout van voordeelvloeren... Leveren de verkeerde vloer, zetten zelfgemaakte fouten niet recht op een manier waar je als klant tevreden mee bent. Dit had wat mij betreft heel snel en simpel gekund. Door fout van voordeelvloeren heb ik meerkosten moeten maken en zelf naar een passende oplossing moeten zoeken. Ik ga hier niks meer kopen.

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Er is een verkeerde kleur vloer tussen kerst en oud en nieuw geleverd. De plinten en toebehoren waren de juiste kleur. Klant wilde de vloer met de verkeerde vloer houden en plinten en toebehoren in... Er is een verkeerde kleur vloer tussen kerst en oud en nieuw geleverd. De plinten en toebehoren waren de juiste kleur. Klant wilde de vloer met de verkeerde vloer houden en plinten en toebehoren in de kleur van de verkeerd geleverde vloer.
Dit was niet te regelen tussen kerst en oud en nieuw. Wel hadden we de snel de juiste vloer kunnen leveren. Maar niet dezelfde dag.
Diverse malen een mail verzonden maar geen antwoord gekregen na ons enige gesprek via de telefoon. Tot dit bericht niets vernomen.
Nog steeds bereid om zaken op te lossen die nog op te lossen zijn.

R de Vries

Bijzonder attent bedrijf een voorbeeld voor anderen.

Vlotte levering, Concurrerende prijzen, fijne leveringsvoorwaarden en retour mogelijkheid

Jeroen S.

Voordelig aanbod en goede service

Voordelig aanbod, en altijd snelle en goede service via de mail. Heb hier na 2 jaar voor een 2e keer besteld, en service is nog steeds even goed.

K Sipma

Zeer tevreden ruime keuze en snelle reactie op vragen

De prijs, snelle reactie op vragen, komen afspraken na

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Beste,
Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! De reactie snelheid is inderdaad een belangrijk onderdeel voor ons, wij proberen ten alle tijden binnen 24 uur te reageren op vragen....
Beste,
Veel plezier met jouw nieuwe Quickstep vloer!
Vriendelijke groeten, Team Voordeellaminaatvloeren

Ja tegen Nu BV

Per abuis verkeerde firma beoordelend. Mijn negatieve beoordeling heeft dus niets te maken met deze firma

Nicolette

Hele goede service en snelle levering. Vriendelijk personeel en heel flexibel

Frank F

Een voorbeeld voor vele internet aanbieders.

Snel, correct, betrouwbaar, vriendelijk en een goede prijs.

E

Heel goed. Goede spullen, leveringsdatum is flexibel, aardige en deskundige medewerkers.

Goed materiaal, kundige en aardige medewerkers, gratis brengen en ook ophalen van teveel bestelde