9.5/10
9.5/10

Linda van het Kaar

Heel klantvriendelijk. Goed bereikbaar. Doen wat ze zeggen. Chauffeur hielp zelfs met binnen brengen lading laminaat, bij ons moeilijk bereikbare huis. Geen problemen met bijbestellen/ retourneren...

Deskundige advisering, komen afspraken na. Teveel bestelde materialen kunnen terug en worden zelfs opgehaald.

Wessel Burger

Online bestellen gaat makkelijk en de vloer werd binnen een paar dagen keurig afgeleverd. Betalen dmv pinnen aan huis is ideaal. Prima service. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, en blij met...

Pieter-Jan

In de nabijheid van mijn woonplaats

Gavin Looijen

We zijn erg goed geholpen(terwijl het eigenlijk zijn vrije dag was) in de winkel en erg blij met de mooie vloer!

Kennis van zaken en vriendelijkheid

Dennis

Wij hadden op korte termijn een ondervloer nodig. Na een zoektocht langs de grotere bouwmarkten niks kunnen vinden. Na wat speurwerk op internet bij voordeellaminaatvloeren terechtgekomen.

Snelle levering, klantvriendelijk, groot en uniek assortiment, voordelig

Krijgh

Prettige ervaring. Goede levering en retourservice door Jack. Uiterst vriendelijk. Retour bedrag binnen enkele dagen terug op rekening. Goede kwaliteit vloer. Wij zijn er erg blij mee

Duidelijk website, goed overzicht om te kunnen bepalen wat je precies nodig hebt.

Rick

Nieuwe laminaat vloer gekocht inclusief ondervloer en thuis laten bezorgen.

Duidelijk advies zowel op de website als via de telefoon.

Roel

Goed duidelijk advies gehad in de showroom

Snelle levering en na leggen 2 paketten laminaat over.Deze worden gratis weer opgehaald.Top service !

Dione Jongbloed

Heel goed, nu voor de tweede keer naar alle tevredenheid laminaat besteld

Persoonlijke service en reactie, ook bij online bestellen vh laminaat.
Laminaat legsetje was lastig mee te bestellen met het laminaat, maar binnen een ochtend was dit alsnog geregeld

Carola aantjes

Bij een speurtocht op internet bleek voordeelvlierwn de voordeligste te zijn. De service was een verrassing. Snelle levering, vloer wordt binnen gezet, vriendelijke chauffeur. Goed telefonisch...

Snelle levering en pakken die over zijn worsen gratis opgehaald. Goed telefonisch advies.