A.Esseboom

Ik wil toch nog wat schrijven over mijn bevindingen van de plinten met kabelgoten .
Dit zijn de enige goede plinten met kabelgoten die er te vinden zijn die later eenvoudig nog te demonteren...

Het enige bedrijf die deze plinten leveren.

Herman Iburg

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf: het laminaat wordt goed en snel geleverd, kreeg eerst keurig wat stalen opgestuurd om de juiste keuze te kunnen maken. Ik had nog een pak over na het leggen en...

Snelle levering, goede service en vriendelijk personeel.

I. Hendriks

Veel keus, goede prijzen en snelle levering met goede communicatie over het aflevermoment.

Vervenne

Veel keuze op de site voor elk budget.
Voldoende informatie over het laminaat en bij producten.
Snelle levering .

Voldoende informatie over het laminaat.
Snelle correcte levering

Marco de Bakker

Laminaat vloer besteld en is geheel volgens bestelling en afspraak levering geleverd. Dat is fijn

G J Schrijner

Prima service. Levering op eigengekozen tijdstip en toen ik een pak over had kwam men deze gratis ophalen en wordt het bedrag van dit pak gerestitueerd. Helemaal Top!

Levering op afgesproken tijdstip.

Miomi Pront

Ik ben ZEER TEVREDEN over dit bedrijf...heb er laminaat Meister besteld..met ondervloer..;correcte levering ;met info of ik op die tijd thuis ben ..hele maal TOP

Goed bereikbare soortkeuze. snelle doorstart naar nummer...goede info ondervloeren..;snelle afhandeling.. ;vriendelijke bezorger ;

M woning

Wij hebben bij voordeellaminaatvloeren ons laminaat en ondervloer besteld. Wij zijn hier erg tevreden over, wij zijn eerst langs geweest in de showroom en werden daar erg prettig geholpen. We kregen...

Goede service
Goede prijs

kUBA PROJECTS

Correct en vriendelijk en mee denkend

Ter zake kundig

F. Van Amerongen

Gebruiksvriendelijke website, goede communicatie over de stand van zaken mbt de levering, snelle levering en goed advies..en niet onbelangrijk fijn in prijsšŸ˜