Heel goed servies

Onze ervaring met voordeellaminaatvloeren is uitstekend. Netjes bezorgd op de afgesproken tijd.

Komen de afspraken na

Fred Penders

Ik heb vandaag voor de tweede maal een bestelling geleverd gekregen. Ook deze bestelling is perfect afgehandeld. Zelfs plinten die inmiddels niet meer op de site staan, zijn toch speciaal ingekocht.

Ik heb zeer goede ervaringen met medewerkers aan de telefoon. Deskundig, behulpzaam en betrouwbaar!

Vessies

Heel positief. Vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als de bezorgers.

Prijs kwaliteit. Klant vriendelijk. Super service.

Wiersema

Zeer tevreden

Wij hebben al 2 keer besteld bij dit bedrijf. We zijn elke verdieping met nieuwe laminaat aan het vervangen met het laminaat van dit bedrijf. Personeel is erg vriendelijk aan de telefoon over de... Wij hebben al 2 keer besteld bij dit bedrijf. We zijn elke verdieping met nieuwe laminaat aan het vervangen met het laminaat van dit bedrijf. Personeel is erg vriendelijk aan de telefoon over de exacte levertijd maar ook het personeel die het laminaat komt bezorgen zijn vriendelijk. De bezorgers lopen alle informatie nogmaals bij langs bij het bezorgen wat ook erg prettig is. Onze volgende bestelling zal het laminaat voor de woonkamer zijn en zullen dan ook zeker opnieuw bestellen bij voordeellaminaatvloeren.nl. De kwaliteit van het laminaat merk je echt. Ook zijn we tevreden over de prijs en al helemaal in combinatie met de gratis ondervloer. Dat je zelf kan kiezen op welke dag het bezorgd wordt, is ook fijn plannen. Al met al zijn wij dus erg tevreden met het bedrijf en het product.

Leo

Perfecte levering

Snelle reactie. Gratis ophalen van restant

Roel van Bommel

Erg prettige communicatie na aankoop; waarin een voorgestelde dag van levering wordt besproken. Daarna wordt de dag voor levering een tijdsinterval van 2 uur aangegeven wanneer geleverd wordt. To... Erg prettige communicatie na aankoop; waarin een voorgestelde dag van levering wordt besproken. Daarna wordt de dag voor levering een tijdsinterval van 2 uur aangegeven wanneer geleverd wordt. To the point & correct!

Uitgebreid assortiment & sterke communicatie

Rob pronk

Vloeren besteld voor slaapkamers en zolder

Klant vriendelijk en chauffeur helpt materialen naar binnen te brengen

Thomas

Goedkoop, prima levering, prima service

Assortiment, levertijd, prijs, service