T Pasterkamp

Top!!

Service

R Verschuren

Snelle reactie, snelle levering, goede prijzen

Snel, goed contact, goede service met het bezorgen

Jurgen

Topservice

overzichtelijke website

Carlo de Jongh

Al een paar keer een vloer besteld, top service, snelle en nette levering. Helemaal tevreden,en zou andere dit bedrijf ook aanbevelen.

Ralph van den Bergh

Alles keurig op tijd en onbeschadigd geleverd en in de hal gelegd.
Alleen geen melding vooraf gehad, wanneer de levering zou zijn zoals aangegeven, maar dat is het enige.

MZ

Snelle service, goede prijs

Bezorger Joost was vriendelijk en erg behulpzaam. Top!

Chrit

Ze doen wat ze beloven!

Dat wat op de site staat, ook gewoon doen.

Chrit

Mijn ervaring is simpel: ze doen wat ze beloven!

Afspraken nakomen.

Raymon

Leveren de verkeerde vloer, zetten zelfgemaakte fouten niet recht op een manier waar je als klant tevreden mee bent. Dit had wat mij betreft heel snel en simpel gekund. Door fout van voordeelvloeren... Leveren de verkeerde vloer, zetten zelfgemaakte fouten niet recht op een manier waar je als klant tevreden mee bent. Dit had wat mij betreft heel snel en simpel gekund. Door fout van voordeelvloeren heb ik meerkosten moeten maken en zelf naar een passende oplossing moeten zoeken. Ik ga hier niks meer kopen.

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Er is een verkeerde kleur vloer tussen kerst en oud en nieuw geleverd. De plinten en toebehoren waren de juiste kleur. Klant wilde de vloer met de verkeerde vloer houden en plinten en toebehoren in... Er is een verkeerde kleur vloer tussen kerst en oud en nieuw geleverd. De plinten en toebehoren waren de juiste kleur. Klant wilde de vloer met de verkeerde vloer houden en plinten en toebehoren in de kleur van de verkeerd geleverde vloer.
Dit was niet te regelen tussen kerst en oud en nieuw. Wel hadden we de snel de juiste vloer kunnen leveren. Maar niet dezelfde dag.
Diverse malen een mail verzonden maar geen antwoord gekregen na ons enige gesprek via de telefoon. Tot dit bericht niets vernomen.
Nog steeds bereid om zaken op te lossen die nog op te lossen zijn.