Rob

Super

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Alf Knutzen

Een heel bijzondere, maar toch positieve ervaring. Vloer besteld (uit Quickstep Muze-serie). Werd keurig op tijd geleverd, maar toch even checken of het de juiste vloer is voordat deze werd... Een heel bijzondere, maar toch positieve ervaring. Vloer besteld (uit Quickstep Muze-serie). Werd keurig op tijd geleverd, maar toch even checken of het de juiste vloer is voordat deze werd uitgeladen. Oei.. dat is een heel lichte vloer en niet de Fumed Bluestone die we besteld hadden. Op de bon stond het wel goed. Huh??? hoe kan dat nou. Chauffeur belde direct met het bedrijf. Wat bleek? Die lichte vloer en de Fumed Bluestone stonden op de website onder dezelfde bestelnummers (die van de lichte vloer). vloer dus per ommegaande retour. Excuses van het bedrijf en het werd meteen rechtgezet. 6 dagen later werd de juiste vloer geleverd. Keurig verzorgd. Maar we moesten wel onze hele planning aanpassen, mensen die zouden helpen af moeten zeggen. Best vervelend. Jammer dat er geen bloemetje of zo af kon vanwege het ongemak dat we moesten ervaren.

Prima communicatie en levering, maar die blunder op de website levert dus maar 2 sterren op. Sorry, men vroeg om een eerlijke review.

Husson

Wij hadden 2 jaar geleden al een vloer gelegd maar wilde een aangrenzende kamer 2 jaar later ook leggen met dezelfde laminaat. Na even te hebben gezocht bleek bij voordeelvloeren dezelfde laminaat... Wij hadden 2 jaar geleden al een vloer gelegd maar wilde een aangrenzende kamer 2 jaar later ook leggen met dezelfde laminaat. Na even te hebben gezocht bleek bij voordeelvloeren dezelfde laminaat 20 euro per pak goedkoper. Na een telefoontje en keurig te zijn geholpen hier de laminaat besteld. Is keurig afgeleverd en de kwaliteit was exact hetzelfde. Super geregeld

Ari Laske

Boven verwachting en onderscheidend

snel - communicatief - klantgericht - scherp geprijsd

Warda Benhadi

Vloer dat ik had uitgekozen had bij vele aanbieders een lange levertijd. Ik had de hoop opgegeven tot ik hier uitkwam. Alsnog bleef ik wantrouwig en dacht levering zal zeker vertraagd worden. Het... Vloer dat ik had uitgekozen had bij vele aanbieders een lange levertijd. Ik had de hoop opgegeven tot ik hier uitkwam. Alsnog bleef ik wantrouwig en dacht levering zal zeker vertraagd worden. Het verbaasde me dat de vloer werd afgeleverd op de afgesproken dag en tijdsbestek. Enorm onder de indruk 🙏

Juiste informatie

Hans E

Zeer goede ervaring

Flexibel, klantvriendelijk en behulpzaam

Kozijn Totaal Service B.V.

Snelle reactie, kleurenstallen snel op gestuurd, goede prijzen en een perfecte levering.

Chris Kreuger

Vriendelijk, snelle levering en scherpe prijs.

Burgers

Keurig!

Keurig volgens afspraak, zeer vriendelijk

Olaf Feijen

Super service