Claire Sikkes

Bedankt voor je review!!

O. de Bueger

Oke

Beste mevrouw,
Bedankt voor je review. Helaas geen 5 sterren... Ik hoor graag wat we kunnen verbeteren om deze te behalen!

Tds

Keurig en attent in het telefonische contact

Beste Theo,
Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier met jouw mooie COREtec vloer, erg benieuwd naar het resultaat!

Miljana Berendsen-Milosevic

Amazing quality and even better service

Service / Quality vs Price / Delivery

Jelmer Berendsen

Service georiënteerd bedrijf. Zelfs toen de leverancier van de vloer problemen had werd alles geprobeerd om ons toch snel een passende vloer te bezorgen. Daarnaast is het retour nemen van... Service georiënteerd bedrijf. Zelfs toen de leverancier van de vloer problemen had werd alles geprobeerd om ons toch snel een passende vloer te bezorgen. Daarnaast is het retour nemen van overtollige pakketten laminaat super!

Beste Jelmer,
Beste Jelmer,
Helaas lopen we inderdaad soms in deze periode tegen leverproblemen aan. Gelukkig heb je een mooie alternatieve vloer gevonden die wel snel leverbaar is. Bedankt voor je review en je tevredenheid over de service. Veel plezier met je nieuwe Quickstep vloer!
Groetjes, Team voordeellaminaatvloeren.

Mayli

Super fijn bedrijf, top klantenservice! De vloer is compleet onbeschadigd geleverd op de afgesproken leverdatum. Retouraanvraag voor restant was binnen een dag geregeld en wordt dezelfde week nog... Super fijn bedrijf, top klantenservice! De vloer is compleet onbeschadigd geleverd op de afgesproken leverdatum. Retouraanvraag voor restant was binnen een dag geregeld en wordt dezelfde week nog opgehaald. Echt dikke complimenten voor dit bedrijf!

Bestellen is snel en gemakkelijk. De iDeal korting is een leuk pluspunt!

Beste mevrouw,
Bedankt voor je mooie review! Fijn dat alles goed verlopen is en bedankt voor de complimenten.
Groetjes, team Voordeellaminaatvloeren

Koenen

Deskundige hulp gekregen bij het uitzoeken van de juiste ondervloer

goede prijs

Dre

Mooie showroom met veel keuze aan laminaat. Goed advies gekregen. De bestelling was compleet geleverd binnen de afgesproken 3 dagen. 1 pakket beschadigd maar dit werd meteen bij aflevering vermeld... Mooie showroom met veel keuze aan laminaat. Goed advies gekregen. De bestelling was compleet geleverd binnen de afgesproken 3 dagen. 1 pakket beschadigd maar dit werd meteen bij aflevering vermeld en mocht dit omruilen of terugbrengen

E.Hendriks

Snelle service, geweldig geholpen echt een aanrader om hier te bestellen.

Beste mevrouw Hendriks,
Bedankt voor je reactie en veel plezier met je prachtige COREtec PVC vloer! Zal vast mooi worden.

J Otten

Communicatie

Beste J. Otten,
Bedankt voor de 5 sterren!! Veel plezier met je mooie Meister vloer.
Vriendelijke groeten,
Vera van Dillen