P. Jansen

Geen poespas en super service van showroom tot bezorging

Veel show laminaat en snelle levering door voldoende voorraad

A.M. de Braal

Prima bedrijf waar ik zeker weer zou kopen.

goede informatie over alles, zowel over product als over de levering

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Bedankt voor je super leuke review! Wie weet tot volgende keer en voor nu veel plezier met jouw nieuwe vloer!
Groetjes Team Voordeellaminaatvloeren

E Groen

Deze ervaring is ons heel goed bevallen. Hier kunnen andere firma,s een voorbeeld aan kunnen nemen.

Duidelijke afspraken, goed contact overzicht via de mail, En via de chatbox goed kunnen communiceren

Reactie VoordeelLaminaatvloeren.nl:

Wauw! Wat een mooi compliment. Fijn dat de chatbox ook goed bevalt, dit is een goede toevoeging dus. Veel plezier met jouw mooie nieuwe COREtec vloer.
Groetjes Team voordeellaminaatvloeren.

A van Rijnsbergen

Uitstekende service. Van de bestelde 90 pakken Quickstep waren er helaas maar 70 leverbaar en werden de overige 20 in back-order gehouden. Na annulering van deze back-order binnen 1 dag het teveel... Uitstekende service. Van de bestelde 90 pakken Quickstep waren er helaas maar 70 leverbaar en werden de overige 20 in back-order gehouden. Na annulering van deze back-order binnen 1 dag het teveel betaalde bedrag op mijn rekening gestort.

Helder, overzichtelijk en duidelijke bestelprocedure

AN de Koning

Uitstekende informatie vooraf, meedenken en de tijd nemen voor de ( onwetende) klant. Prima levering op tijd en met goede informatie. Klantvriendelijke benadering bij het terughalen van teveel... Uitstekende informatie vooraf, meedenken en de tijd nemen voor de ( onwetende) klant. Prima levering op tijd en met goede informatie. Klantvriendelijke benadering bij het terughalen van teveel bestelde laminaatpaketten, sorpele financiele afhandeling. Ik beveel u aan bij vrienden en kennissen. Mijn complimenten!

Zie commentaar noven: klantgericht, soepel, vriendelijke ingormatie

A

Eerlijke informatie, goed geholpen

Goed bereikbaar,snelle reactie

JR

Helemaal top

Jack heeft de bezorging perfect geregeld

R van der Post

Uitstekend. Snelle levering, goede communicatie en makkelijk te bestellen.

I Mans- van Kampen

Positief

S Bugday-Ince

Terrible experience. Ordered 16x60mm plinten, but received 16x57. Height is shorter by at least 2mm, but more like 3mm. In-correct information on website. Learn how to measure dimensions. I drove... Terrible experience. Ordered 16x60mm plinten, but received 16x57. Height is shorter by at least 2mm, but more like 3mm. In-correct information on website. Learn how to measure dimensions. I drove 60km to get this trash.

Beste,
Is er iets niet goed, geef ons de mogelijkheid het direct op te lossen. Wij gaan er net zo als jij ervanuit dat de hoogte 60 mm is zoals dat hoort te zijn.
We halen met alle plezier...
Beste,
We halen met alle plezier de plinten weer op of ruilen deze om voor de juiste maat.
Een telefoontje of een mailtje is echt sneller en wel zo aardig!