Antonio

Topadvies! En mooie showroom!

Duidelijke prijzen

MMJ Boegheim

Uitstekend

Thea Bod

Heel erg goed, ik moest de levering van het laminaat 3 keer uitstellen maar dat was geen probleem

De prijs en vriendelijke medewerksters aan telefoon. En natuurlijk niet vergeten de aardige bezorger die 41 pakken laminaat naar binnen moest sjouwen.

Peter

Voldeed aan de verwachting.

op tijd geleverd

Jeske

Top vloer en fijne service

Goede communicatie, meedenkend, goed materiaal. Ondanks dat we door omstandigheden bij de fabrikant erg lang op onze vloer hebben moeten wachten zijn we super tevreden. We hebben een geweldige... Goede communicatie, meedenkend, goed materiaal. Ondanks dat we door omstandigheden bij de fabrikant erg lang op onze vloer hebben moeten wachten zijn we super tevreden. We hebben een geweldige nieuwe vloer, de manier van communicatie was netjes, snel, vriendelijk en goed.

S van de Grootevheen

Een vloer besteld en netjes volgens planning geleverd gekregen.

P vanden Bosch

Goed geholpen eneerlijk over de levertijd

Jeroen

Mooie vloer, super service

Kwalitatief zeer mooie vloer die keurig volgens afspraak door vriendelijke man werd geleverd. Na leggen van de vloer had ik een paar pakken over. Werd binnen een dag thuis weer opgehaald en geld... Kwalitatief zeer mooie vloer die keurig volgens afspraak door vriendelijke man werd geleverd. Na leggen van de vloer had ik een paar pakken over. Werd binnen een dag thuis weer opgehaald en geld terug gestort. Perfect dus.

Yvonne Engelen

Snel en efficienr

Snel en efficient

P Bakkum

Zeer tevreden, duidelijke website, goede service, snelle levering.

Zeer overzichtelijke website, goede informatie omtrent order en levering, zeer prettige en behulpzame chauffeur en netjes op tijd. Alles goed verpakt.