Werner

- Ik werd gelijk teruggebeld omdat ik iets wilde wat niet handig was. Een alternatief werd gelijk aangeboden. Binnen 2 dagen 2 fietsen compleet rijklaar en helemaal goed. En tegen een voordelige... - Ik werd gelijk teruggebeld omdat ik iets wilde wat niet handig was. Een alternatief werd gelijk aangeboden. Binnen 2 dagen 2 fietsen compleet rijklaar en helemaal goed. En tegen een voordelige prijs.

Coen den Hertog

Prima service. Het enige jammere aan het verhaal was dat de fiets er nog niet was toen het schooljaar van mijn dochter startte..

Ik ben erg tevreden met de bezorging, alleen heb ik nog wel een paar puntjes.
Ik ben erg tevreden met de bezorging, alleen heb ik nog wel een paar puntjes.
Monteur had een tangetje niet bij zich waardoor hij het stuur niet helemaal goed kon zetten en de remmen piepen al vanaf het begin.

Telefonisch keurig te woord gestaan. Ook ontvangst op het bedrijf was erg vriendelijk. Niets was teveel.

Prima service, goed product

Guus

Prima service. Maar ik had een duidelijke bezorginstructie gegeven die niet is doorgegeven aan de bezorger.

Ron

Uiterst tevreden , goede service, nadat de chauffeur van DHL het adres niet kon vinden !, heeft Voordeelfiets direct actie ondernomen en een andere fiets via Post NL laten bezorgen zodat we de fiets... Uiterst tevreden , goede service, nadat de chauffeur van DHL het adres niet kon vinden !, heeft Voordeelfiets direct actie ondernomen en een andere fiets via Post NL laten bezorgen zodat we de fiets op de verjaardag van onze kleinzoon konden geven !
Niets dan lof voor deze actie !

Er word goed ingespeeld op de behoeften van onze vraag. Eerlijk advies en snelle levering

Snelle levering. Kleur fiets wijkt wel af van het plaatje.

Prima communicatie. Snelle bezorging. Top!