Maandag besteld en dinsdag geleverd. Snelle communicatie bij vragen.

Carlijn Lapré

Heel goede ervaring. Goede prijs-kwaliteitverhouding en uitstekende service. We hadden een klacht maar die werd uitermate netjes en snel behandeld!

Tamara

Fiets bestellen ging hartstikke makkelijk. Info over de leverdag was wat vaag en toen we bericht kregen van DHL moesten we er de hele dag voor thuis blijven, dat was minder fijn. Fiets Voor 85%...

Snelle levering.

Top service! Geleverd op mijn gevraagde tijdspad. Een mooie kwaliteitsfiets, mijn dochter was superblij!

Top service! Op tijd geleverd in het gevraagde tijdvak. super blij.
Prachtige fiets, mijn dochter was superblij.

Erg vriendelijk en snelle levering

Enige foutje was dat de fiets op ons eigen adres is afgeleverd terwijl we een ander adres hadden opgegeven waar de fiets bezorgt moest worden.

Sandra

Zeer tevreden over deze webshop. Defect aan nieuwe fiets na in het elkaar zetten. Fijn contact gehad met de webshop. Heb de fiets op kosten van voordeelfiets.nl mogen laten reparen bij de locale...

S Rosheuvel

Ik ben supersnel voorzien van een prachtige kwaliteitsfiets voor een mooie prijs.
Met vriendelijke zorg en service tot in details.
Kortom: dik tevreden!

Evert Middendorp

Het is een hele leuke fiets en krat is heel handig met schooltassen. hij is goed in elkaar te zetten en perfecte levering. ik ben er super blij mee en ik raad dit iedereen aan.