Jennifer

Zeer tevreden. Snelle levering. Goede kwaliteit fiets

Farhad Moqbel

Service is uitmuttend! Heel snel geregeld, fiets was op de afgesproken dag bezorgd. Binnen een week werktr het fietslampje niet meer, ik kreeg de volgende dag al een nieuwe opgestuurd.

S. van Dellen

Niets dan lof over dit bedrijf. Reeds meerder fietsen besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding en super service.

Ioan D.

Ik kreeg een andere fiets in plaats van degene die ik had besteld,een beetje anders maar we hebben gevonden een vriendelijke manier om het op te lossen.

Steve

Erg goed, snelle levering.

Marian

Snel, accuraat, goede fiets snel geleverd!

janssen

Slechte transport fiets ( Transportfiets Vogue Elite 3 Versnellingen 28 inch Platinum) de dubbele standaard binnen maand afgebroken, en de zadel wil niet eens goed vast zitten. Die blijft steeds op... Slechte transport fiets ( Transportfiets Vogue Elite 3 Versnellingen 28 inch Platinum) de dubbele standaard binnen maand afgebroken, en de zadel wil niet eens goed vast zitten. Die blijft steeds op en neer gaan.

Zoveel geld besteed aan de fiets wat action kwaliteit is!!!!

B

Snelle levering, mooie fiets alleen een onduidelijke handleiding en er missen paar schroefjes.

Dennis

Wauw, wat een top service! Verdiend een dikke 11! Zo meedenkend en klant vriendelijk! Door alle hulp toch nog optijd de fiets voor onze dochter haar verjaardag!! Petje af!

Brigitte

Hele snelle levering. Wat een mooie fiets. Zo blij mee! Ben zeer verrast dat de krat door jullie opgezet is. Helemaal top!