Ellen

Eerst boutjes te kort. Meteen opgestuurd. Na een paar weken standaard stuk.... beetje jammer. Geen probleem. Op de mail werd snel gereageerd en de volgende dag had ik een nieuwe standaard!!!...

Ben zeer tevreden over de communicatie.
Het volgende fietsje zal ik hier weer gaan bestellen.

Fiets vlot geleverd. had graag eerder bevestiging gehad van verwachte verzenddatum. Nu hoop je dat de indicatie op de website klopt. Klantvriendelijkheid bij mailcontact mag beter.

Schoemaker P.

Het is de tweede keer dat ik een kinderfiets koop via Voordeelfiets. Het is ook de tweede keer dat dit niet vlekkeloos verloopt. Contact zoeken verloopt lastig, de mensen aan de lijn lijken totáál... Het is de tweede keer dat ik een kinderfiets koop via Voordeelfiets. Het is ook de tweede keer dat dit niet vlekkeloos verloopt. Contact zoeken verloopt lastig, de mensen aan de lijn lijken totáál niet geinteresseerd en tonen geen teken van het 'willen oplossen', ze bieden geen alternatieven en komen niet verder dan 'ja sorry, het is niet anders'. Verder klopt de voorraad vaak niet met de werkelijkheid. Ook vreemd dat tegen het eind van de (grote) schoolvakantie dan de voorraden niet op orde zijn. Juist dán verwacht je dat voordeelfiets volledig stand by staat!

Johan Mooij

Ik heb onlangs twee fietsen gekocht die voor 85% gemonteerd waren. Het heeft mij meer tijd gekost dan verwacht om de beide fietsen in elkaar te zetten. Ik zou dit derhalve de volgende keer niet meer... Ik heb onlangs twee fietsen gekocht die voor 85% gemonteerd waren. Het heeft mij meer tijd gekost dan verwacht om de beide fietsen in elkaar te zetten. Ik zou dit derhalve de volgende keer niet meer doen. Verder was er een beschadiging aan een spatbord van de damesfiets en ontbraken enige schroeven, de helft van de fietsbel was er niet en tegen mijn verwachting waren er geen bevestigingspunten voor een slot op de herenfiets. Beide fietsen doen het verder wel goed.

Helena

Fiets werd wat laat geleverd maar in de ruil daarvoor wel 100 procent netjes gemonteerd

Tarek Said

Ja is heel goede fiets dank u wel.

Keurige duidelijke site, en netjes te woord gestaan.
Drie dagen later de fiets al 100% rijklaar geleverd.

Kees de Boer

Vakmannen die weten waar ze het over hebben.
Goede service ,en een correcte kwaliteit prijsverhouding.