Theo

Snelle levering en een goede service. Top bedrijf!

Pauline Drost

Zeer goede en snelle service ! Echt een aanrader

Rik

Er zat wat schade aan de fiets, maar daar kon voordeelfiets.nl zelf niks aan doen. Maar wat een top service bij het oplossen. Ik werdt direct terug gebeld, en er is een volledig afgemonteerd... Er zat wat schade aan de fiets, maar daar kon voordeelfiets.nl zelf niks aan doen. Maar wat een top service bij het oplossen. Ik werdt direct terug gebeld, en er is een volledig afgemonteerd vervangende fiets per koerier geleverd zodat hij nog op tijd was voor de verjaardag van mij dochter. Ik zou geen betere service kunnen bedenken.

Chantal

Super goede en snelle service

Maarten

Geweldige service!

Eysermans

Prima service en snelle levering!

Annelies

Goede service! Keurig geïnformeerd en te woord gestaan. Supersnelle levering en een fijne vouwfiets die precies aan mijn verwachtingen voldoet.
Kortom een aanrader!

Marc van Poorten

Goede communicatie, zeer degelijke fiets voor weinig. Levering was keurig binnen 5 werkdagen ( zaterdag besteld, woensdag in huis) top geregeld. Last but no least, wat ook gezegd mag worden,... Goede communicatie, zeer degelijke fiets voor weinig. Levering was keurig binnen 5 werkdagen ( zaterdag besteld, woensdag in huis) top geregeld. Last but no least, wat ook gezegd mag worden, transportbedrijf en chauffeur super, zeer goede communnicatie, korte lijnen. Daar hou ik van! Al met al 5 sterren dik verdiend. ??

Robert

Geweldig. Onderdelen die kapot waren gegaan gratis opgestuurd gekregen.

Mark

Wij waren op zoek naar 2 vouwfietsen voor op onze boot. Voordeelfiets.nl gebeld voor advies en terecht gekomen op een perfect model. De fietsen zijn helemaal rijklaar bij ons afgeleverd op de... Wij waren op zoek naar 2 vouwfietsen voor op onze boot. Voordeelfiets.nl gebeld voor advies en terecht gekomen op een perfect model. De fietsen zijn helemaal rijklaar bij ons afgeleverd op de jachthaven en daarbij ook nog een goede instructie gekregen!
In het kort: goed en deskundig advies, snelle levering, goeie service :-)