Ik weet het niet

Vandaag is mijn fiets bezorgd maar daar ben ik teleurgesteld mee. Want hij werd niet goed gemonteerd. Het pedaal van de fiets raakt de zijkant en er is een geluid als de wiel draait. Ik vond het... Vandaag is mijn fiets bezorgd maar daar ben ik teleurgesteld mee. Want hij werd niet goed gemonteerd. Het pedaal van de fiets raakt de zijkant en er is een geluid als de wiel draait. Ik vond het echt vervelend. Daar heb ik extra 50 euro voor betaald. Ik wil gelijk mijn fiets terug geven.

es

Een nieuwe fiets gekocht, bleek uiteindelijk een beschadigd voorrekje (krom) te hebben en overal aan de frame en bagagedrager kleine krasjes. Na een kort gesprek met instructies, via de mail een... Een nieuwe fiets gekocht, bleek uiteindelijk een beschadigd voorrekje (krom) te hebben en overal aan de frame en bagagedrager kleine krasjes. Na een kort gesprek met instructies, via de mail een paar fotos hiervan opgestuurd. Binnen paar minuten meteen reactie. In een paar werkdagen een nieuwe voorrek toegestuurd en ter compensatie voor de krasjes een korting gehad.
De service vind ik vlot en netjes. Blij met mijn fiets!

Reactie Voordeelfiets.nl:

De fiets is inderdaad niet in goede staat afgeleverd. Wel goed om te horen dat u tevreden bent met de geboden oplossing!

Paul

Geen klachten, alles goed,duidelijk en snel geregeld, bezorging als afgesproken en fiets netjes afgemonteerd ontvangen

E.Tumas

Super service,snelle levering.Ik ben super blij met mijn nieuwe fiets!

Nienke Remerij

Heel fijne samenwerking en een goede service! Snelle en nette reacties. Mooie fiets!

Ingrid Van den muijzenberg

Goede service