Esther

Wij hebben de Volare Thombike 26 inch besteld voor onze zoon. Wat een prachtige fiets! Hij krijgt hem over een paar dagen voor zijn verjaardag. Hopelijk fiets hij net zo goed als dat ie eruit ziet!... Wij hebben de Volare Thombike 26 inch besteld voor onze zoon. Wat een prachtige fiets! Hij krijgt hem over een paar dagen voor zijn verjaardag. Hopelijk fiets hij net zo goed als dat ie eruit ziet!
Hele fijne service. Bedankt!

Sven

We hebben voor onze dochter de Altec London 24inch bij voordeelfiets.nl besteld en was keurig ( zoals beloofd ) de volgende werkdag geleverd. Het bestelde extra accessoire werd zelfs door een andere... We hebben voor onze dochter de Altec London 24inch bij voordeelfiets.nl besteld en was keurig ( zoals beloofd ) de volgende werkdag geleverd. Het bestelde extra accessoire werd zelfs door een andere postorderbedrijf geleverd dan de fiets zelf.
Een uurtje bezig geweest met afmonteren maar dat was zeer goed te doen. Let op: er zit geen beschrijving bij de fiets.
Voor het geld vind ik het een mooi product die er technisch goed uit ziet.
Voorzien van een felle zichtbare koplamp op batterijen.

jeffrey

Mooie fiets voor een mooie prijs, bezorger super vriendlijk en nam de verpakking weer mee terug .
aanrader

Bas

Zeer hulpvaardig en klantvriendelijk

Goede service ,netjes en professioneel. Alleen jammer dat de lichten het al niet meer doen, zowel achter als voor...

Tiffany

Snelle levering( had na bestelling binnen 2 werkdagen in huis)
Alles netjes verpakt en was makkelijk in elkaar te zetten.

Top service, ik was er stil van . Nogmaals bedankt !!