Heidi

Fantastische service, goed advies en heel goed bereikbaar.

Martha

Zeer vakkundig

Ineke

Snelle, goede en persoonlijke service

Jos van Iperen

Leuke aflevering. De volgende dag, wegens een zeldzame productiefout, een bobbel op de achterband. Bleek moeilijk te verkrijgen, dus een band van een nieuwe fiets uit de winkel gekregen. Geweldige... Leuke aflevering. De volgende dag, wegens een zeldzame productiefout, een bobbel op de achterband. Bleek moeilijk te verkrijgen, dus een band van een nieuwe fiets uit de winkel gekregen. Geweldige service. Top!

Van Heybeek

Contact via mail prima. Alleen was de bagagedrager niet goed gemonteerd. Dit hebben we zelf gerepareerd.

Reactie Voordeelfiets.nl:

Enorm vervelend dat de bagagedrager niet goed was gemonteerd. Als ik nog iet voor u kan betekenen dan hoor ik dat graag. Ik heb u hier eerder ook een email over gestuurd alleen nog geen reactie... Enorm vervelend dat de bagagedrager niet goed was gemonteerd. Als ik nog iet voor u kan betekenen dan hoor ik dat graag. Ik heb u hier eerder ook een email over gestuurd alleen nog geen reactie ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Tegeder

Precies volgens de wensen samengesteld én geleverd, er was wat transportschade en ook dát is prima opgelost! Fijn en oplossingsgericht contact knappe fiets óók, het was een cadeau en dat is zeer... Precies volgens de wensen samengesteld én geleverd, er was wat transportschade en ook dát is prima opgelost! Fijn en oplossingsgericht contact knappe fiets óók, het was een cadeau en dat is zeer goed ontvangen.

Lineke Bakker

Snelle, goede en persoonlijke service

Martine

Prima fiets, goede prijs/kwaliteit, heldere communicatie