Christie

Zeer prettig, gebeld voor overleg over de maat fiets

Shailendra

Nice bike .

Marco

Super service, 2 ongemonteerde fietsen besteld en 1 daarvan was verkeerd bezorgd. De volgende dag werd de verkeerde fiets opgehaald en kregen we een volledig gemonteerde juiste fiets geleverd. Top... Super service, 2 ongemonteerde fietsen besteld en 1 daarvan was verkeerd bezorgd. De volgende dag werd de verkeerde fiets opgehaald en kregen we een volledig gemonteerde juiste fiets geleverd. Top service!

Erwin

Snelle levering van keurig afgemonteerde fiets. Een echte aanrader!

Joyce Berns-Gunsing

Super service en zeer klantvriendelijk! Onze bestelde fiets, voor de 4e verjaardag van onze dochter, zou door DHL geleverd zijn maar niet aan ons....pakket is tot op heden niet terug gevonden.... Super service en zeer klantvriendelijk! Onze bestelde fiets, voor de 4e verjaardag van onze dochter, zou door DHL geleverd zijn maar niet aan ons....pakket is tot op heden niet terug gevonden. Voordeelfiets heeft het probleem direct aangepakt en zeer netjes opgelost! Er is een nieuwe fiets onderweg naar ons. De meeste bedrijven zouden je verwijzen naar DHL voor zo'n probleem.

Jelle

Zeer correcte en nette service

Daniëlle Klanderman

Ongekende service! We kochten een mooie en scherp geprijsde fiets voor onze zoon. Toen deze na ruim een jaar wat problemen vertoonde, werd hij thuis opgehaald, gerepareerd en teruggestuurd.... Ongekende service! We kochten een mooie en scherp geprijsde fiets voor onze zoon. Toen deze na ruim een jaar wat problemen vertoonde, werd hij thuis opgehaald, gerepareerd en teruggestuurd. Kostenloos! Terwijl het achteraf eigenlijk gewoon onderhoud betrof... waar vind je nog zo'n service? Echt ongekend. Ik heb ze hiervoor al bedankt, maar een positieve review hebben ze meer dan verdiend.

Theo

Snelle levering en een goede service. Top bedrijf!