Donders

Fantasties service. Fijn winkel

Henk

Fiets besteld. Snel geleverd alleen spatbord was roestig. Gemeld en supersnel een nieuwe gekregen. Daarna nog een fiets besteld en die was prima in orde.

Norman

Super klantenservice

DarkAllMan

Zeer goede ervaring. Door een defect aan de trapper na meer dan 2 jaar contact gezocht. Hoewel buiten garantie perfect opgelost door Voordeelfiets.nl.

Harrie

Zeer goede service!

Net na levering ging een onderdeel kapot, maar konden dit laten repareren bij de plaatselijke fietsenmaker op kosten van Voordeelfiets.nl.....Topservice!

Smits-Birker

Ik had per ongeluk een te grote fiets besteld. Voordeelfiets loste dit meteen op en veel sneller dan verwacht werd de fiets aan huis omgeruild. Echt super :)
Top bedrijf dus!!

Van Oosting

Top! Gebeld voor een jongensfiets, dezelfde dag mail met foto’s. Keuze gemaakt, gebeld en binnen een paar uur thuis rijklaar afgeleverd! Top service.

Fietsenwinkel Menaam

Heb een Bimas e Comfort eletrische fiets hier gekocht, heel goede en degelijke fiets.
De service en persoonlijk advies was echt uitstekend. Kan dit bedrijf zeker aanraden

Bestellen ging simpel, op tijd en keurig bezorgd, eninge minpuntje is dat de prijs exclusief montage is, wil je de fiets zo hebben heb je er best wel wat werk van en dat zag ik niet zitten- ben niet... Bestellen ging simpel, op tijd en keurig bezorgd, eninge minpuntje is dat de prijs exclusief montage is, wil je de fiets zo hebben heb je er best wel wat werk van en dat zag ik niet zitten- ben niet handig- dus kwam er bijna 50 euro montagekosten overheen . Verder alles naar wens.