Adri

De door mij gewenste deur werd supersnel en keurig verpakt BINNEN TWEE WEKEN geleverd (waar anderen een levertijd van 13 weken of meer hebben). Een prachtige Cando-deur.
Ik had een...
Ik had een tochtvaldorpel in de deur besteld, dus die werd ook keurig netjes gemonteerd en wel geleverd. Achteraf bleek dat die eigenlijk voor de naar buiten draaiende deur niet nodig was. Ik mocht deze tochtvaldorpel terugsturen en kreeg prompt de eerdere meerprijs teruggestort.

Hakvoort

Eerst positief nu niet meer

Reageren eerst goed, na foute info voorziening en levering geen gehoor meer

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Bedankt voor je reactie al is dit niet de allerbeste. Na eerst via mail nagekeken wat er niet goed gegaan is, maar even gebeld omdat ik werkelijk niets kon vinden waar we verzaakt hebben. In ons... Bedankt voor je reactie al is dit niet de allerbeste. Na eerst via mail nagekeken wat er niet goed gegaan is, maar even gebeld omdat ik werkelijk niets kon vinden waar we verzaakt hebben. In ons gesprek geef je aan dat je ons een whatsapp gestuurd heb, die ongelezen retour komt en dat je denkt dat we je geblokkeerd hebben. Dit hebben we nog nooit gedaan en zullen dit ook nooit doen.
We zijn wel op vakantie en houden de mail in de gaten voor noodgevallen. Daar ook niets ontvangen. De whatapp staat uit, net als de telefoon met voicemailmelding en dan krijg je je whatsapp terug.
De glaslatten zijn verkeerd gemonteerd blijkt uit ons gesprek en dat gaat problemen geven als dat zo blijft. Mijn advies is een mail te sturen, zodat mijn collega de glaslatten opnieuw kan bestellen (gratis) en jouw timmerman het goed kan monteren. Hou je ook garantie op de deur en raad ik aan.
Hopelijk zet dit je op een andere gedachte en kunnen we ook van jou een tevreden klant maken.
Vriendelijke groet,
Pim van Dillen

Ghazi

Snel contact, huub was duidelijk

Verveld

Uitstekende website, goede prijzen, snelle en vriendelijke levering.

Lenny

Prima onbeschadigde deur, op de minuut af op tijd geleverd en een vriendelijke bezorger. Waar vind je dat nog!!!!

Goed te begrijpen site.

V. van Leeuwaarden

Goed en snel geleverd

D de C

Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam

Uitgebreide contactmogelijkheden. Goede website.

Liona Meijer

De website is gebruiksvriendelijk.
De website is gebruiksvriendelijk.
Echter, achteraf komen er toch kosten bij waardoor je enigszins voor verassingen komt te staan. De voorraad blijkt niet actueel waardoor we (vanwege tijdsdruk andere verbouwing) een andere deur kiezen. De extra kosten moesten we zelf betalen.

Het inmeten ging prima, een dag voor levering (vandaag) hoorde ik dat het kozijn niet geleverd is. Morgen hoop ik dat het er wel is zodat alles op tijd geïnstalleerd kan worden, dit wacht ik dus nog af.
Ondanks dat je dus alles op tijd besteld en regelmatig checken toch voor verassingen/teleurstellingen komen te staan is niet fijn. Het resultaat wacht ik nog af.

Genoeg opties.

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste Ilona,
Beste Ilona,
Bedankt voor je review. Ik snap dat je verwacht dat een online winkel de voorraad van de fabrikant weet, maar dat is helaas niet zo. Wat we wel doen, is direct melden dat ALS een deur niet op tijd te leveren is, je direct informeren. Optie is order annuleren, geld direct terug storten of een alternatief zoeken. Is de alternatieve deur duurder, is deze meestal ook beter van kwaliteit. Dit verschil vergoeden we niet.
Door de korte levertijden die we aanbieden, is het iedere dag een race tegen de klok. Is er een kozijn niet geleverd, die wel volgens de planning geleverd zou worden, melden we dit ook direct. Ook zorgen we waar mogelijk is voor een alternatief, zoals een extra bezorg moment.
Morgen is onze laatste werkdag voor de vakantie en geeft extra druk. Geloof me dat we er ALLES aan doen om elke klant te voorzien van de service die ze verachten en recht op hebben.
Net als jij bestellen wij alles op tijd en komen er af en toe achter, dat we beter een langere levertijd kunnen communiceren, maar dat is een beetje jammer voor de 99% dat we het wel allemaal kunnen regelen zoals belooft.
Succes met de verbouwing en veel plezier in je nieuwe huis.
Vriendelijke groet,
Pim van Dillen, manager klantenservice

Y.G.Hoegee

Super klantvriendelijk, goede kwaliteit tegen lage prijs. Medewerkers doen echt moeite voor je en staan je goed te woord. Echt een aanrader!

Klantvriendelijkheid, goede kwaliteit en perfecte service

Fam. Swart

Zeer tevreden! Mooie deur en toch echt de voordeligste! Ook uitstekende service en top bezorging. (Remy)

Goede kwaliteit en super service!