E.Voogt

Zeer tevreden!

Duidelijke communicatie over datum en tijd van afleveren. Een vriendelijke bezorger met een persoonlijke noot op het afleverbewijs! Dat zie je niet veel en is wel net ff dat btje extra :-)

Marianne

Snelle, goede service!

A.N.D.Aannemersbedrijf

Helemaal Top!!!

Snelle levering,aardig,prijs ook goed

A.S.V.

Prachtige deuren geleverd. Chauffeur Levi heeft prima geholpen met het transport naar binnen.

Cindy bekker

Net bedrijf, snelle levering

Netjes op tijd geleverd en in kort termijn. Netjes gebeld van te voren of het misschien ook een dag eerder gebracht kon worden. Top

Pieter van Ettro

Geweldige service en zeer goede afwerking, zijn zeer content met de nieuwe deur.

Afwerking en service

Patrick van Thiel

Zeer goed, fijne website waar je makkelijk op kunt zoeken en goede service. Klantvriendelijke chauffeur Adriaan die ook meehielp de deuren naar binnen te tillen..

Makkelijke website

A.N.D.Aannemersbedrijf

Snel,vriendelijk

Kelly Maat-Kamp

Keurig netjes geleverd, werden ook netjes geïnformeerd een dag van te voren en op de dag zelf nam de chauffeur ook een half uur van te voren contact op, zoals wij hadden gevraagd.

Wij...

Wij zijn bezig met de verbouwing van de oude koeienstal om deze om te toveren naar woonkamer, en het is 3 passen voor uit en 2 passen terug. Heel fijn dat dit in ieder geval in 1 keer goed is gegaan!

Wij raden iedereen jullie aan.

Goede communicatie

DR Coaching en Training

Prima, vriendelijk, bekwaam, hulpvaardig, bereid mee te denken en denkt in oplossingen.

Duidelijke algemene info