Rob ten Hoeve

Voordeeldeuren.nl

Verzorging en aflevering gewoon weg geweldig. Grote keus en scherpe prijs.

bouwservice Katuin

Redelijk

overzichtelijk

Marco

Super service. Vraag over product, bellen direct de leverancier en daarna terug met status. Communicatie rondom levering goed. Eigen levering die met warme weer niet te beroerd was te helpen tillen.... Super service. Vraag over product, bellen direct de leverancier en daarna terug met status. Communicatie rondom levering goed. Eigen levering die met warme weer niet te beroerd was te helpen tillen. Top!

Communicatie en servicegerichtheid

Benschop

Vriendelijk, vrij vlotte levering, mooie deuren

P Schep

Correcte en snelle levering. Fijne en correcte telefonisch gesprek.

duidelijke informatie op website waardoor jezelf een goede keuze kan maken.

John Adema

Voor de tweede keer een deur besteld bij Voordeeldeuren.nl. Ze doen wat ze beloven. Keurig een berichtje gehad over de levering. Met dank aan Remy, die de deur in zijn eentje bij ons in de hal heeft... Voor de tweede keer een deur besteld bij Voordeeldeuren.nl. Ze doen wat ze beloven. Keurig een berichtje gehad over de levering. Met dank aan Remy, die de deur in zijn eentje bij ons in de hal heeft gezet. Chapeau. Wat een verschil met de standaard Swedex deuren die we hadden. De kamer wordt er veel ruimtelijker van en we hebben veel meer licht in de kamer. TOP!!!!!!!!!

Prijs / prestatie. Zeer correcte levering.

R Plugge

Redelijk

Veel keus

Mike Mulch

Positief, bezorger vond ik persoonlijk wel erg klagerig. was vanalles niet goed bij de huisbecijfering ets en volgens hem waren de bomen ook veel te laag voor zijn bus... dit alles binnen de eerste... Positief, bezorger vond ik persoonlijk wel erg klagerig. was vanalles niet goed bij de huisbecijfering ets en volgens hem waren de bomen ook veel te laag voor zijn bus... dit alles binnen de eerste 30 seconden. Beetje zonde bij verder zeer goed contact met het bedrijf.

Duidelijk qua maatgeving en bestelhulp

Storm

Snelle service, vriendelijk personeel