Sander de Heer

Na het constateren van een productie fout bij de installatie, is er na ruim 1 week nog steeds geen concrete actie bekend. Ik had verwacht dat dit met meer urgentie afgehandeld zou worden.

Bas S.

Prachtige deur, levering volgens afspraak

Duidelijke communicatie, afspraak op tijd, alles compleet !

Johan

Levering zoals je mag verwachten

Duidelijke informatie tijdens bestel-proces

Loes

Deuren bleken na betaling niet op voorraad. Ca. 4 weken wachttijd. Levering bij de lift, niet op de etage. 1 van de 3 deuren bleek beschadigd. Na melding werd aangeboden om te ruilen, maar dan had... Deuren bleken na betaling niet op voorraad. Ca. 4 weken wachttijd. Levering bij de lift, niet op de etage. 1 van de 3 deuren bleek beschadigd. Na melding werd aangeboden om te ruilen, maar dan had ik opnieuw een installateur moeten laten komen met alle kosten van dien. Op mijn verzoek een compensatie gekregen. Op zich correcte bejegening, daar valt niets op aan te merken. Wel 2x teleurstelling: eerst de levertijd en toen de beschadiging. Dat maakt dat ik niet snel nog een keer zal bestellen.

afhandeling aftersales

Marian Jacobs

Prachtige deuren, goed beschermd en verpakt. Op tijd geleverd. Vriendelijke bezorger.

Duidelijk en betrouwbaar

Paul Hendriks

Ik had verkeerde deuren besteld. Ik kon de deuren omruilen, kon ze zelf afleveren of ze werden opgehaald (tegen betaling). Vriendelijk geholpen, ook met de monteerservice. Aan te bevelen!

Communicatie

Biesmans

Heel fijn!

Top uitleg toen ik belde met een vraag en de bezorger was heel vriendelijk.

Vincent Moret

Top!

Goede communicatie en snelle levering

Mvbouw

Gemakkelijk winkelen. De juiste deur gevonden voor de juiste prijs.
En heel belangrijk, snel en volgens afspraak bezorgd.

Snelle levering, duidelijke website.

Wouter Van Aert

Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen, behulpzaam, service gericht, nette levering. Komt professioneel en correct over!

Communicatie en nakomen van de afspraken.