Peter Stroeven De Klussenier

Voordeel duren is al een lange tijd een betrouwbare partner voor mijn eigen bedrijf.
Communicatie is prima en de levering kwaliteit hoog.
Zal mijn deuren hier nog vaak bestellen

communicatie

Henk Groeneveld van Wijk

Een prachtige deur van goede kwaliteit netjes en op tijd bezorgd en afgeleverd door een hele aardige sterke chauffeur (Richard). Bij de deur nog een bedank kaart met info en een fijne dag... Een prachtige deur van goede kwaliteit netjes en op tijd bezorgd en afgeleverd door een hele aardige sterke chauffeur (Richard). Bij de deur nog een bedank kaart met info en een fijne dag toegewenst. Top !

Cijfers Voor Zorg

Erg tevreden!

makkelijk voor een leek om te bestellen en ze nemen de moeite om je te helpen mocht je wat zijn vergeten te bestellen.

Jan van Neer

De deur die ik bestelde was niet in voorraad en dan werd de levertijd veel te lang zij namen gelijk contact met mijn op met een alternatief en dat is goed verlopen zo dat ik toch op tijd een deur in... De deur die ik bestelde was niet in voorraad en dan werd de levertijd veel te lang zij namen gelijk contact met mijn op met een alternatief en dat is goed verlopen zo dat ik toch op tijd een deur in huis had goede service van VoordeelDeuren

mee denken en met oplossingen komen

G.J Roza

Fijne en snelle communicatie en duidelijke website

Snelle communicatie zelf op zondag

Maikel

Duidelijke leverdatum afspraak. Netjes geleverd. Professionele kwaliteit.

Kwaliteit-levering

Remko

Top service, 2 jaar geleden vloer besteld en nu 2 nieuwe binnendeuren. Passen perfect en de bezorger nam de tijd, zodat ik even kon kijken op beschadigingen. Ook tijdens bestellen werd er mee... Top service, 2 jaar geleden vloer besteld en nu 2 nieuwe binnendeuren. Passen perfect en de bezorger nam de tijd, zodat ik even kon kijken op beschadigingen. Ook tijdens bestellen werd er mee gedacht, ivm meebestellen van deurbeslag.👍🏼

Duidelijk, je kan bijna niet mismeten of je moet met invoeren je toetsenbord ondersteboven houden.

peter van der Heijden

Keurig bezorgd en binnen gezet.Hele mooie deuren.En mooi op tijd bezorgd!!

Contact met de klant,..Even op attenderen dat er ook zwarte scharnieren bij horen!?...En alsnog besteld dus..Top.

ME Semmoh

Ik ben persoonlijk langs gegaan en ben snel en goed geholpen

Michel

Mooie deuren voor nette prijzen en keurig (snel) geleverd.

Groot aanbod en snelle levering