9.5/10

Alles šŸ‘

Koen Garenfeld

Gemakkelijk besteld, snelle levering,

S.H. Leeuwen

Helaas is een zijkant van de bestelde buitendeur beschadigd. Gelukkig moet er 10 mm van de zijkant worden afgehaald anders was dit een probleem geweest.

Snelle service

peschier

Bijzonder goede service duidelijke en overzichtelijke site

De chauffeur kwam een deur brengen op woensdag 17/7 hij heeft hem voor mij achter in tuin gezet , wat ik super vond hij hoeft het niet te doen .
Later belde hij op sorry Mw ik zag met de auto legen dat de dorpel er nog in lag hij word direct opgestuurd ,inderdaad donderdag was hij al bezorgd ,Dit noem ik service .

Jan Oomen

Erg netjes en vriendelijk goed op orde!!

Bellen als een slot niet bij een deur past

J.A.de Groot

Heel erg tevreden met dit uitstekende product.

Duidelijkheid

Maarten den Bruigom

Als positief ervaren. Goed en vriendelijk contact met de klant ondanks online bestelling.

Levertijd lager beoordeeld, maar dit ligt volgens mij aan de fabrikant.

Meedenken met de klant. Bij maatwerkbestelling werd navraag gedaan over de maatvoering van de slotgaten.

Vera

Mijn eerste ervaring met VoordeelDeuren.nl was erg positief. Wij hebben voor een niet al te gek bedrag twee mooie bij elkaar passende deuren gevonden en besteld.

Snelle reactie op mijn vraag, levering volgens beloofde levertermijn. Mooi product!

Nikolaj Broshuis

Prima service. Na bestelling nog telefonisch contact gehad of de bestellingen wel helemaal juist was. Perfect!

Super overzichtelijk en ruim voldoende informatie beschikbaar