VoordeelDeuren.nl

VoordeelDeuren.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop VoordeelDeuren.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company483
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen VoordeelDeuren.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 483 ervaringen.

Goed geholpen!.

Goed (8/10)

Ook bij bij een niet standaard deur op een goede manier geholpen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, goede informatie voorziening.

Babette Brugman
Babette Brugman

Klantvriendelijkheid, snelle levering

Hallo Babette Brugman,

Vriendelijk bedankt voor de fantastische mooie reactie!
Hier doen we het voor.

Heel veel plezier gewenst met je nieuwe deur en we helpen je graag aan een volgende deur.

Score voor VoordeelDeuren.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Overzichtelijk website, heel vriendelijk aan de telefoon. keurig nette bevestiging en factuur ontvangen. ik had gevraagd of de chauffeur 10 minuten van tevoren even kon bellen en dit was geen probleem. als ik nog eens een deur nodig heb, zou ik em zeker hier bestellen.

Hallo J.

Bedankt voor je korte reactie. Iedere reactie is waardevol en bedankt voor je tijd.
Veel plezier met je aankoop.

Pim van Dillen namens Voordeeldeuren.nl

Ruime keus en duidelijk.

J.Korbijn Jako- adviesburo
J.Korbijn Jako- adviesburo

Hallo heer Korbijn,

Hartstikke bedankt voor je tijd om deze reactie te schrijven.
We hebben bijna de volgende 100 reacties binnen en dan gaan we weer een leuke prijs verloten onder alle 500 reacties. Je blijft dus in de "hoed" bij iedere trekking.

Score voor VoordeelDeuren.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na dat ik zelf wist wat ik nodig had besteld daar na precies op de afgesproken dag geleverd en wat ik had besteld perfect.

Vera
Vera

Snelle levering en lekker voordelig op de koop tioe

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Hallo Vera, bedankt voor je leuke reactie! Het was voor ons ook een uitdaging om de deuren te (kunnen) bestelling, maar het is gelukt! De volhouder wint in dit geval :-)

Veel plezier met je deur en hoor graag van je wanneer je aan de binnendeuren gaat beginnen.

Groetjes,

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering van achterdeuren die de aannemer niet op tijd kon leveren. mooi veiligheids deurbeslag erbij gekocht. de chauffeur was erg vriendelijk en keurig op tijd.

Duygu Uluak
Onacceptabel (1/10)
Duygu Uluak

Geachte ....

We hebben ook voor jou ontzettend ons best gedaan om binnen enkele dagen de order razendsnel bij je aan huis te kunnen leveren. Je eerste keuze was een OP=OP deur en mijn collega heeft je direct gebeld. Je was daar erg tevreden over en maakte zelfs de opmerking TOP SERVICE bij je bestelling.

We hebben de voorraad gecheckt bij de fabrikant en die was ruim voldoende. Bij levering ontbrak een deur en hebben we de levering in 2 delen gedaan, om jou zo goed mogelijk tot dienst te zijn. De nalevering op tijd en volgens afspraak nageleverd.

Er ontbrak een slotgat en gaten voor de paumelle scharnieren en dat is pas zichtbaar NA het uitpakken van de deur. Direct na het ontvangen van jouw telefoontje actie ondernomen naar de fabrikant. Helaas door Pinksteren kon ik op vrijdagmiddag niets meer regelen.

Afspraak was een mail te sturen. De deur zonder gaten voor de scharnieren en slotgat zou de aannemer erin maken. Lukte het niet, was het risico voor ons en een nieuwe deur was sowieso besteld. Ik ga ervan uit dat het toch is gelukt aangezien ik niets anders heb gehoord dan deze reactie, die gevoelsmatig voor jou klopt, maar voor mij niet.

Veel plezier in je nieuwe woning en hopelijk is toch alles op vrijdagmiddag nog gelukt.

Pim van Dillen, namens Voordeeldeuren.nl

Score voor VoordeelDeuren.nl:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Uitermate onprofessionele service. bij eerste bestelling bleken deuren waarbij aangegeven was direct leverbaar, niet direct leverbaar te zijn. na 2 telefoongesprekken deuren besteld die wel direct leverbaar zouden zijn. dag voor levering word ik gebeld dat de volledige bestelling toch niet geleverd kan worden, leverancier heeft een kapotte deur geleverd en is een andere deur compleet vergeten te leveren. toen na een paar dagen eindelijk de ander bestelde deuren werden geleverd, bleek dat er geen gaten in de deur zaten voor de schanieren terwijl dit wel de bedoeling is. telefonisch is nog aangegeven dat ze nieuwe deuren willen leveren om dit op te lossen maar dat wij hun dan eerst moeten mailen met de situatie. wij zijn inmiddels klaar met deze onprofessionele website. je betaad voor service die niet wordt geleverd. het wordt vast goedbedoeld, maar na het keer op keer misgaat blijft er geen vertrouwen over. ik raad deze website dan ook absoluut niet aan anderen aan.

Zeer goed (9/10)

De deur was mooier dan we hadden verwacht omdat het op het plaatje niet zo goed te zien is.

Goedemorgen Astrid,

Bedankt voor je tijd om deze recensie te schrijven en super om te horen dat je deur nog mooier is als de afbeelding op de website. Heel veel plezier met je nieuwe deur en hopelijk tot ziens.

Pim van Dillen, namens Voordeeldeuren.nl

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voordeeldeuren is een goed en duidelijk bedrijf.
we werden een dag voor aflevering gebeld met de tijdsbestek van 2 uur. en op de dag werden de ge beld door chauffeur dat hij voor de deur stond. prima.

Ad van der Horst
Ad van der Horst

duidelijkheid van de webwinkel, vriendelijkheid en klantgerichtheid bij telefonisch contact, prima opvolging verzending en ZEER vriendelijke en behulpzame chauffeur

Hallo Ad van der Horst,

Bedankt voor deze leuke reactie. Je compliment is doorgegeven aan de chauffeur.
Veel plezier met de nieuwe deuren en wie weet tot ziens.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In een woord perfect. de winkel online is zeer duidelijk, het telefonisch contact verliep vlot, vriendelijk en ik kreeg antwoord op mijn vraag.

Wout
Wout

Goede prijs

Hallo Wouter,

Bedankt voor het invullen van het reactieformulier.
Heel veel plezier met je nieuwe CanDo binnendeuren.

Team Voordeeldeuren.nl

Duidelijke website, klantvriendelijk.

Bedrijfsinformatie

Voordeeldeuren.nl is de online deurenspecialist voor binnendeuren en buitendeuren van CanDo, Svedex, Skantrea, Veralux en Austria. Uw idee voor een nieuwe CanDo deuren willen wij een stap verder helpen door duidelijk informatie, mooie gedetailleerde afbeeldingen en scherpe prijzen voor alle deuren.

Levering

Voordeeldeuren onderscheidt zich door het transport volledig in eigen beheer uit te voeren. Voordeel is een snelle levertijd en flexibel in wijzigingen. Gegarandeerd op tijd en keuri
Adres
Rosbayerweg 103