Annie

Goed bereikbaar word ruim de tijd genomen om te bestellen en vragen te beantwoorden

Bereikbaarheid, tijd voor de klant ruim voldoende

P. Franssen

Goede service, goede kwaliteit

Snelheid

H.j betlem

Samen met een medewerker gekozen voor een prachtige binnendeur met glas,medewerker was zeer behulpzaam in de keuze,alles netjes op papier gezet en snel een bevestiging mailtje gehad.
Werd nog...
Werd nog voor de afleveringsdatum gebeld dat de deur binnen was en of hij eerder uitgeleverd kon worden.
Werd keurig op de daarna afgesproken datum en tijd gebracht,alles TOP wij zijn dan ook zeer tevreden en mocht er iemand een deur nodig hebben zullen wij zeker VOORDEELDEUREN aanbevelen.

Showroom,medewerker,afspraken en bezorging

Nvt

Zo over keuzes gesproken.
Genoeg .
Voor een ieder wat wils.
Er word de tijd genomen om te kijken wat het beste past kwa kleur en uitstraling.
Ook alternatieve wat heb de ene...
Zo over keuzes gesproken.
Genoeg .
Voor een ieder wat wils.
Ook alternatieve wat heb de ene leverancier wel en de ander niet.
Ook na de bestelling nog een aantal vragen van onze kant,maar ook daar duidelijke antwoorden en hulp.
Ook de levering eerder dan geplant maar in overleg prima geregeld.
Dus Dik en Dik tevreden.
Een echte aanrader voor goed advies en mooie keuzes.

Gr S betlem

Goede communicatie en service

R Zisso

Fijne communicatie, snelle levering en top service!

Telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijk en behulpzaam.

Ilja Huisinga

Gisteren volgens afspraak onze op maat gemaakte deur geleverd. De bezorger Richard was zeer klantvriendelijk. De deur hebben we gelijk geïnstalleerd. Dit ging makkelijk. Wat misschien wel handig was... Gisteren volgens afspraak onze op maat gemaakte deur geleverd. De bezorger Richard was zeer klantvriendelijk. De deur hebben we gelijk geïnstalleerd. Dit ging makkelijk. Wat misschien wel handig was geweest was een beschrijving/handleiding van de gemonteerde tochtstrip.

Alles is op maat te bestellen.

Mel

Super service en persoonlijke benadering!

Communicatie verloopt snel en soepel

Judith Eisink

Super vriendelijke bezorger Jim!!

Marc

Uitstekende service bij het vervangen van deurslot!

Cor Hamels

Duidelijke website, snelle en zorgvuldige levering