Reviews

9.2 / 10
546 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Informatie op de website
8.9/10
Bestelgemak
9/10
Snelheid levering
8.9/10
Info over verloop order
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9.4/10
Reactiesnelheid
9.2/10
After sales
8.7/10

546 Reviews

Patricia
10/10

Snel en makkelijk besteld. Duidelijke uitleg op de site. Levering binnen 5 werkdagen. Aardige bezorger!


Anoniem
9/10

Beste Marcel, bedankt voor de vlotte levering van de deur. Ik ben
zeer beleefd en klantvriendelijk benaderd! Prima!

Sterke punten

Levering keurig op tijd; klantvriendelijke benadering!


Fokke Zwerver
10/10

In 1 woord.
FANTASTISCH

Sterke punten

Nalevering geweldig snel.


G. Kleyn
10/10

Van A tot Z als prettig ervaren.

Sterke punten

Makkelijk te bestellen via mn mobiel

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Hallo Gerard,

Bedankt voor je reactie en leuk om te lezen dat onze mobiele site goed bevalt.
Succes met je klussenbedrijf en hopelijk moet je veel deuren plaatsen :-)

Vriendelijke groet,
Pim van Dillen


Anoniem
1/10

Goedkoop is duurkoop.

Uiteindelijk waren 2 van de 7 geleverde deuren beschadigd/ slot niet goed gemonteerd. Service is beroerd. Pim is met zowel voordeeldeuren als zijn bedrijf...

Sterke punten

Onze keuze om hier alles te kopen (vloer en deuren) was uiteindelijk om de legservice. Grote grap was dat die weigerde de vloer te leggen, dus dat we uiteindelijk alles gekocht hadden bij een organisatie die gewoon slechte service levert, producten verkoopt die niet te gebruiken zijn en beschadigde producten levert. En dan ook nog aangeven dat, omdat het uit de verpakking is geen garantie is. Dus dan zit jij opgezadeld met een beschadigde deur.

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste, (naam bij ons bekend)

Bedankt voor je reactie en het is ons niet gelukt om ook van jou een blije klant te maken.
De eerste in vele jaren ....

Ik zal even kort beschrijven wat wij allemaal wel voor je gedaan hebben.

Je hebt op zaterdag, de laatste werkdag voor onze vakantie onder andere de deuren bij ons in de showroom besteld. Op maandag in de vakantie heeft min collega in zijn vakantie de order voor jouw besteld, zodat jij je Svedex deuren keurig op tijd zou ontvangen.

We hebben de 7 deuren met bijbehorend deurbeslag keurig op de afgesproken datum zonder zichtbare schade afgeleverd.

Na enige tijd melde je dat er één Svedex deur krom was. Later was die deur niet krom, maar het slot zat er niet goed in. De deur moest retour, want je had al eenzelfde maatwerkdeur ergens anders gehaald. Precies in jouw maat en met dezelfde specificaties.

We hebben deze deur retour gehaald en zouden controleren wat er met jouw deur aan de hand was. De deur is niet krom en ja, het slot was niet goed vastgedraaid. Een halve draai met de schroevendraaier was de oplossing.

De standaard volgorde is dat wij de kans moeten krijgen om je probleem op te lossen en was in dit geval een stuk makkelijker geweest dan ergens een zelfde deur te kopen in precies dezelfde maat en specificaties.

Je hebt ook een keurige review geschreven op onze laminaat website en daar heb ik ook keurig op gereageerd.

De tweede deur waar je het over hebt met schade kwam helemaal uit de lucht vallen. De deur had een grote kras erop, maar je had niet de intentie om daar wat over te melden. Wel over een deur waar niets aan mankeerde achteraf, maar die kras nam je voor lief.

Totdat .....
We hebben al je laminaat, toebehoren enz. retour gehaald, maar één artikel niet. Onnodig uitgepakt en bij mij was de emmer redelijk vol met alles naar jouw wens te maken.

Stripje mocht niet terug. Kinderachtig van mij. Helemaal mee eens.

En toen kwam er een vraag over een tegemoetkoming voor de kras in een deur. Een kras kan gebeuren, maar meldt dat dan op tijd en dan leveren gewoon een hele nieuwe deur. De tegemoetkoming had precies het bedrag van je stripje van € 20.00. Dan was je tevreden.

En dan de kwestie goedkoop is duurkoop ...
Je hebt een vaste lage prijs betaald, net als iedereen. We hebben een maatwerkdeur gecrediteerd die wij nooit meer verkopen. Waar is de duurkoop?

Ja, de prijsverhoging van de Quickstep laminaatvloer misschien?
Helaas heeft Quickstep de prijs per 1 september verhoogd. Dat geldt helaas voor iedereen en dus ook voor ons. De volledige verhoging heb ik je niet berekend en ook in jouw richting bewogen.

Daarbij als laatste is het nog nooit gebeurd als ik een reactie terug schrijf en je bij je voornaam noem (wel zo netjes) ondanks dat je anoniem wenst te blijven dat je de feedbackcompany vraagt zelfs je voornaam te verwijderen uit deze reactie. Zo speciaal is je voornaam echt niet.

Ik wens je veel plezier in je nieuwe huis, een mooie carrière en een lang en gelukkig leven.


Vriendelijke groet,
Pim van Dillen


Natascga
10/10

Duidelijke site, goede informatie over de soorten deuren. Ook de levering was volgens afspraak en door een vriendelijke behulpzame meneer.

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Hallo Natascha,

Vriendelijk bedankt voor je leuke reactie en tijd om deze op te schrijven.
Heel veel plezier met je nieuwe CanDo binnendeur.

Vriendelijke groet,
Pim van DiIllen


Peter van der Waal
10/10

Zeer tevreden met de bestelde deur

Sterke punten

Deur werd netjes op de juiste tijd afgeleverd zoals dag van te voren aangegeven

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Hallo Peter,

Vriendelijk bedankt voor je review.
Reviews worden veel gelezen en zijn voor ons zééééér waardevol.

Staat de teller op 600 reviews verloten we weer een waardebon van € 250.00.
Dit doen we bij iedere 100 nieuwe reviews en iedere reactie blijft meedoen.

Heel veel plezier met je mooie CanDo Hilton binnendeur en wie weet tot ziens.

Vriendelijke groet,
Pim van Dillen


Martin de Beus
10/10

Heb er maar 1 woord voor, van bestelling tot bezorging........ Top ???

Martin de Beus

Sterke punten

De bezorger was top, gaf uitleg, nam de tijd. Dus ?

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Hallo Martin,

Bedankt voor je leuke en zeer positieve reactie!
Top !!

Fijn weekend en hopelijk tot ziens,

Vriendelijke groet,
Pim van Dillen


Anoniem
10/10

Erg tevreden over VoordeelDeuren.nl

Sterke punten

Goede prijs (ook voor bezorgkosten)

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Hallo Carin,

Bedankt voor je reactie en de tijd die je hebt genomen om deze te schrijven.
Veel plezier met je nieuwe deur.

Fijn weekend alvast!

Vriendelijke groet,
Pim van Dillen, manager klantenservice


Stijn
7/10

Keurige deuren
Nette levering
Helpen met naar binnen tillen
Alle maten waren correct

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Hallo Stijn,

Vriendelijk bedankt voor je reactie en tijd om deze op te schrijven.
De waardering in cijfers die je geeft zijn voldoende tot goed en ben ik erg blij mee.

De snelheid van levering heb je aangegeven als matig en dat snap ik ook als je haast hebt. Maar ...
We hebben je order met 5 werkdagen afgeleverd en dat is voor een online deuren bestelling snel. En ik denk zelfs dat wij de snelste deuren leverancier te zijn.

Heb je met spoed deuren nodig en is de levertijd het aller belangrijkste, bel ons dan even en gaan we onze credits bij de fabrikanten inzetten om het één of twee dagen sneller te kunnen leveren. Geen garantie, maar we proberen het graag.

Veel plezier met je mooie CanDo deuren en tot ziens.


Vriendelijke groet,
Pim van Dillen