2046 beoordelingen

2046 Reviews

dick dieperink

Ik heb de deuren bij jullie besteld,maar zijn verstuurd naar onze pas gekochte bungalow waar we nog niet wonen,dus heb dat nog niet goed kunnen controleren.

L.C. Sterk

Zeer goede en snelle orderbehandeling. Korte levertijden.
Kan ik iedereen aanraden!

Duidelijke en gedegen website.

F vd Wielen

Uitstekende service

Volledige informatie op de website met duidelijke foto's

L.P.M. Broekmans

Goede service bij de bestelling. Denken mee en antwoorden snel. Jammer dat de service bezorging van de chauffeur maar tot de ingang van mij appartementen complex, ondanks dat ik dit vooraf heb... Goede service bij de bestelling. Denken mee en antwoorden snel. Jammer dat de service bezorging van de chauffeur maar tot de ingang van mij appartementen complex, ondanks dat ik dit vooraf heb gemeld, lift en voordeur zeer goed gesitueerd, en ook als reactie kreeg dat dit in overleg met de chauffeur kon worden geregeld. Echter was de chauffeur hiervan niet op de hoogte en was hij het in eerste instantie dus niet van plan. Na wat aandringen heeft hij toch de deur naar boven gebracht welliswaar met mijn hulp. Dus eind goed al goed. Nu nog de montage afwachten. Maar al met al zeer tevreden.

Snelle reactie en meedenken

M.J. Horenberg

Uitstekend, bij telefonisch contact goede voorlichting en bij info over de levering volle medewerking over de aflever tijd.

Afspraken nakomen

H van der Kaaij

Gewoon goed!

m de jong

Goed en snelle levering ondanks de feestdagen, goede prijs kwaliteit verhouding. Erg blij met onze nieuwe deuren, een aanrader !!

Overzichtelijk

Claudia Smaling

Fijn contact, goede service en een snelle levering

Prima service!

Andries Blom

Snelle levering zelfs sneller als gepland daar werd netjes over gebeld
de deuren waren goed en keurig netjes

goede site en duidelijk

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste,
Beste,
Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Wij doen altijd ons uiterste best om van begin tot eind de bestelling tot in de puntjes af te handelen. Fijn om te horen dat dit goed ontvangen wordt. Veel plezier met jouw nieuwe deuren.
Vriendelijke groeten, Team Voordeeldeuren