9.5/10

R. Raue

Super goed geregeld. Snel en makkelijk.

Ze bellen een dag van te voren, hoe laat ze langskomen met de bestelling. Ideaal

Snelle levering, vriendelijke chauffeur. Werd netjes gebeld over de leverdatum en tijd en alles was volgens afspraak.

Uytendaal vastgoed BV

Ik had per ongeluk de verkeerde deuren besteld. Voordeel deuren heeft ze binnen een wek omgeruild voor de juiste deuren. Goede service. Goede bereikbaarheid

goede service

jan bosch

Snel en op aFSPRAAK GELEVERD

zorg dat de producten voor zij geleverd worden zijn gecontroleerd

Timmerbedrijf J. Koek

4 binnendeuren besteld, super snel geleverd!
keurig een dag van te voren gebeld met een tijdindicatie, op de leverdag zelf een half uur voor aankomst nogmaals gebeld dat ze er bijna waren....

klantvriendelijk, betrouwbaar en snelle levering.

Marco Koeman

Mooie series deuren. Wij zochten 2 dichte deuren en 2 deuren met 4 grote ruiten. Geslaagd met deuren uit dezelfdeserie die prachtig bij elkaar passen. Met facet geslepen glas erin hebben deze een...

Uitgebreide collectie tegen zeer scherpe prijzen met een korte besteltijd.

Esther Janssen

Snel, volgens afspraak en uitstekende communicatie!

productinformatie op de site komt overeen met wat je krijgt. opvallend is dat genoemde levertijd exact overeenkomt met werkelijkheid. deuren online besteld, afgerekend en binnen 4 werkdagen op afgesproken tijdstip door zeer nette Chauffeur (Marcel van de Laan) afgeleverd. communicatie over levering is zeer prettig en geeft klant inzicht in leveringsproces. Chappeau!

roger kohnen

Fijne communcatie en keurige afhandeling van de bestelling.

L.de weerdt

Keurige levering en prima contact achteraf.
Mooi produkt voor een scherpe prijs!

Schouten

Wij hebben voor de tweede keer onze binnendeuren inclusief glasmontage bij VoordeelDeuren.nl besteld. Het is een superduidelijke website en de deuren zien er prachtig uit.

Duidelijke informatie op de website, makkelijk te configureren. Genoeg opties om een deur op maat samen te stellen. Fijn dat het bezorgmoment heel duidelijk wordt aangegeven.