Piet Maas

Snelle levering, goeie kwaliteit van de deur.
Ook glas mooi er in gezet.

Snel en deur ziet er stevig uit, loeizwaar

W Boerman

Top ervaring

Snel en meedenkend

PJCM Hendrikx

Deuren en kozijnen zien er zeer goed uit en lijken kwalitatief in orde. Goed in de grondverf gezet en prima verpakt.

M Vos

Voordeeldeuren.nl

Duidelijke website, goed keuzemenu waardoor je het produkt snel kunt vinden. De prijzen van de produkten die wij hebben gekocht waren aanzienlijk lager dan elders.
Goede communicatie. Geen...
Goede communicatie. Geen overkill van berichten over de bestelling.
Vriendelijke bezorger.

Patricia

Bij het bestellen kregen wij een mail dat er iets niet klopte, waar het heel keurig verrekend werd. Bij de bezorging werd door Joost binnen gezet en gecontroleerd. De deuren hangen en wij zijn heel... Bij het bestellen kregen wij een mail dat er iets niet klopte, waar het heel keurig verrekend werd. Bij de bezorging werd door Joost binnen gezet en gecontroleerd. De deuren hangen en wij zijn heel tevreden , met 2 prachtige deuren.

Een hele goede service van begin tot het eind!

Petra Jansen

Heel goed

ik werd na mijn bestelling gebeld of ik het deurbeslag niet vergeten was. Heel netjes!

leo van poortvliet

Wat een zeer snelle service, de bestelde deuren zijn zelfs een week eerder bezorgd dan de planning.
er wordt ook mee gedacht omtrent de bestelling

wat een super service van jullie kant uit

Rafi

Svedex deuren ontvangen, op tijd bezorgd en keurig afgehandeld. Top

Goede kwaliteit deuren geleverd en montageteam top