Jared

Ruim assortiment, soepel bestel proces, snelle levering al met al een fijne ervaring

Samantha

Een aantal sites vergeleken maar Voordeeldeuren.nl kwam echt als voordeeligst uit. Fijn dat er allerlei opties toe te voegen zijn zoals extra isolatie, sloten en soort glas. Levertijd vonden wij ook... Een aantal sites vergeleken maar Voordeeldeuren.nl kwam echt als voordeeligst uit. Fijn dat er allerlei opties toe te voegen zijn zoals extra isolatie, sloten en soort glas. Levertijd vonden wij ook nog meevallen. Na een paar dagen werden wij gebeld dat de deur al binnen was en hij zelfs NOG eerder zou komen! Indicatie van tijdstip ontvangen per mail dus je hoeft ook niet de hele dag thuis te wachten, ideaal. Vriendelijke bezorger die voorzichtig met zorg de spullen aflevert. Was onze eerste ervaring met het bedrijf maar kan het zeker aanraden. Binnenkort ook maar onze nieuwe voordeur bestellen.

Duidelijk, snel en keurige service.

Tuin

Heel blij met de klantenservice!
3 deuren besteld, 2 een kleine beschadiging.
Na bellen en overleggen werden er gelijk 2 nieuwe besteld en netjes thuis gebracht en omgeruild. Top!!

Zeer vriendelijk

Richard

Ruim assortiment en snelle levering

Thijssen

Vandaag onze Svedex deur ontvangen. Keurig zoals afgesproken. Samen met Jim uitgepakt goed bevonden. Hij was ook nog behulpzaam om hem even binnen op de plek te zetten. Erg tevreden

Peter Stroeven De Klussenier

Voordeel duren is al een lange tijd een betrouwbare partner voor mijn eigen bedrijf.
Communicatie is prima en de levering kwaliteit hoog.
Zal mijn deuren hier nog vaak bestellen

communicatie

Henk Groeneveld van Wijk

Een prachtige deur van goede kwaliteit netjes en op tijd bezorgd en afgeleverd door een hele aardige sterke chauffeur (Richard). Bij de deur nog een bedank kaart met info en een fijne dag... Een prachtige deur van goede kwaliteit netjes en op tijd bezorgd en afgeleverd door een hele aardige sterke chauffeur (Richard). Bij de deur nog een bedank kaart met info en een fijne dag toegewenst. Top !

Cijfers Voor Zorg

Erg tevreden!

makkelijk voor een leek om te bestellen en ze nemen de moeite om je te helpen mocht je wat zijn vergeten te bestellen.

Jan van Neer

De deur die ik bestelde was niet in voorraad en dan werd de levertijd veel te lang zij namen gelijk contact met mijn op met een alternatief en dat is goed verlopen zo dat ik toch op tijd een deur in... De deur die ik bestelde was niet in voorraad en dan werd de levertijd veel te lang zij namen gelijk contact met mijn op met een alternatief en dat is goed verlopen zo dat ik toch op tijd een deur in huis had goede service van VoordeelDeuren

mee denken en met oplossingen komen

G.J Roza

Fijne en snelle communicatie en duidelijke website

Snelle communicatie zelf op zondag