Bruikbaarheid contracten

HenK

Voorbeeldcontract besteld. Ziet er goed uit.

nvt

nvt

Uitstekend en adequaat.

Snel, helder en toegankelijk.

Neen.

Lastig om een ervaring op te schrijven o.b.v. één bestelling.

Op eenvoudige wijze juridisch opgestelde contracten kunnen aankopen ook in een vreemde taal.

n.v.t.

René

Ik vind het erg handig om als een contract nodig heb. Hier te gaan snuffelen. Tot op heden ben ik hier 3 keer prima mee geholpen.

Voorbeeldcontracten die gelijk bruikbaar zijn voor standaard zaken zoals zzp, opleidingen en huurcontract.

Makkelijk en het geeft vertrouwen

Ik zit in gips dus liever niet

P. de Meijer

Goed, de afhandeling van betalen tot downloaden verloopt pima.

De diensten zijn goed en inzichtelijk waar dit nodig is.

Uitbreiding van het aantal modellen met name daar waar het om Bestuursrecht gaat zou handig zijn.

Het Groene Rijden

Een franchise contract ingekocht. Zag er zeer gelikt uit. Zal deze Website ook voortaan gebruiken. Ik ben zeer tevreden. Een hoop kosten bespaard.

Zeer professioneel contract. Absoluut mooie prijs. Mag zelfs iets duurder voor deze kwaliteit, maar zo hou je het wel betaalbaar.

Ruimte voor logo? Heb hem zelf toegepast. Voorbeeld contract? Heb het op de gok gekocht wat ik normaal niet doe. Maar ik had een goed gevoel. Tips? Ga zo door!

Cabrio Care

Geen ervaring

Geen mening

Geen mening

Bas

Ik was al heel lang op zoek naar een platencontract.. Ik twijfelde om er hier een aan te schaffen omdat ik dacht dat het misschien niet recent zou zijn of moeilijke taal voor iemand zonder kennis... Ik was al heel lang op zoek naar een platencontract.. Ik twijfelde om er hier een aan te schaffen omdat ik dacht dat het misschien niet recent zou zijn of moeilijke taal voor iemand zonder kennis van rechten. Maar het tegendeel is waar! Uitstekend contract! Ik kan nu eindelijk mijn artiesten een goed contract aanbieden!

De contracten zijn goed leesbaar voor iemand zonder kennis van rechten!

Ga zo door!

Na lezing gewenste contract, toch nog vragen, zijn telefonisch zeer goed beantwoord

goede telefonische helpdesk

nee