Bruikbaarheid contracten

FJB Consultancy

Heldere website. Goed aanbod.

Prima. Goed voorbeeldcontract tegen goede prijs en snelle service

Kwaliteit contract

Walter Arends

Digitaal werkt alles prima. Het bedrag wat men vraagt voor een overeenkomst lijkt in beginsel niet veel. Wat ik in dit geval geleverd kreeg vond ik tegenvallen. Zo'n standaard niets zeggende... Digitaal werkt alles prima. Het bedrag wat men vraagt voor een overeenkomst lijkt in beginsel niet veel. Wat ik in dit geval geleverd kreeg vond ik tegenvallen. Zo'n standaard niets zeggende overeenkomst.

Digitaal goed

Lever toegevoegde waarde door contracten en overeenkomsten aan te bieden die iets toevoegen. Advies om geen overeenkomsten aan te bieden die weinig voorstellen. Deze kun je beter gratis aanbieden.

Robert

Online. Ik had voorbeeld contract nodig en gind prima per website. Betaling ook gemakkelijk

Duidelijk site, ennvoudige betaling , snelle follow up in de email box.

Kan ik zo even niet bedenken

Zorgboerderij D'n Broekse Hoek

Duidelijk en overzichtelijk

Snelle service

Snelle reactie

BBMC BV

Snel te vinden via zoekmachine en duidelijk overzicht van Voorbeeld overeenkomsten

Makkelijk aan te schaffen voorbeeldovereenkomsten die goed te bewerken zijn

Geen op dit moment

Vorige week heb ik een voorbeeldcontract voor kamerverhuur gevraagd en betaald, maar tot op heden nog niets ontvangen.

En nu moet ik een beoordeling geven.
Vandaag geprobeerd ze...

En nu moet ik een beoordeling geven.
Vandaag geprobeerd ze te bellen. Een kwartier lang alleen maar gehoord dat al hun telefonistes in gesprek zijn.

Ik zou het op prijs stellen als zij gewoon doen waar ik voor betaald heb: een voorbeeldcontract opsturen.

Reactie Voorbeeldcontract.nl:

Vervelend dat uw ervaring met ons niet goed is geweest. U geeft aan dat u het contract niet heeft ontvangen. Na betaling wordt het contract automatisch per mail verzonden. Heel af en toe komt deze... Vervelend dat uw ervaring met ons niet goed is geweest. U geeft aan dat u het contract niet heeft ontvangen. Na betaling wordt het contract automatisch per mail verzonden. Heel af en toe komt deze mail niet aan, dit ligt meestal aan een spamfilter of server instelling. Als oplossing hebben wij het contract per e-mail alsnog handmatig aan u nagezonden. U heeft ons daarna bevestigd dat u het contract alsnog heeft ontvangen. Daarmee is uw klacht opgelost.

Perfect contract

Het contract is gelijk verzonden na de betaling en dat heb ik prettig ervaren. Er zijn altijd wat twijfels met online betalingen de eerste keer als de site wel legit is.

niets is opgevallen

Voorlopig is die goed