Bruikbaarheid contracten

Jan-Paul Kiefmann

Adequaat, volledig, prima!

Adequaat, volledig, prima!

M. van Grinsven

Erg handige tool. Ik heb deze al meerdere malen gebruikt.

Korte, bondige en to-the-point overeenkomsten. Zeer pragmatisch.

Niet echt. Ik heb 1 keer gebeld met een vraag en ook toen werd ik erg goed te woord gestaan. Oh ja, wel 1 punt : de zoekfunctie van de website werkt niet goed. Dat kan veel beter en lijkt me ook... Niet echt. Ik heb 1 keer gebeld met een vraag en ook toen werd ik erg goed te woord gestaan. Oh ja, wel 1 punt : de zoekfunctie van de website werkt niet goed. Dat kan veel beter en lijkt me ook gemakkelijk op te lossen.

Mark van der weide

Toppers zijn het! Daadwerkelijke kwaliteit voor een scherpe prijs. Ook als het om maatwerk gaat.

Komen afspraken na, de documenten zijn volwaardig en zijn goed bereikbaar in geval van vragen.

Richard Reijnders

Juridisch kloppend contract

Goedkoper aanbod

Leo den Hond

Goed georganiseerd

Bianca van Rooij

Kom je er zelf niet uit of weet je niet precies welk contract het beste bij je past, dan zijn de mensen bij voorbeeldcontract.nl erg bereid om je te helpen. Ze blijven net zolang doorvragen totdat... Kom je er zelf niet uit of weet je niet precies welk contract het beste bij je past, dan zijn de mensen bij voorbeeldcontract.nl erg bereid om je te helpen. Ze blijven net zolang doorvragen totdat de hele situatie duidelijk is en geven je dan het juiste contract wat erbij past.

Heldere duidelijke communicatie, snelle levering (binnen 10 min), behulpzame mensen

niet kunnen vinden

Renate de Jong

Alles is prima verlopen

snelle service en communicatie

Numa Coaching BV

Naar aanleiding gedownload document telefonisch contact gehad. Prima service en goede uitleg gekregen.

Snelle reactie en goede mondelinge communicatie

NVT

Ilse Pos - Regionaal Voorlichtingsbureau Konijnen

Veel bruikbare documenten

Ik miste een regel over schadeclaim in het contract. Stond wel bij dat ik dit zelf toe kon voegen. Het was me van te voren niet duidelijk dat deze regel er niet in stond.

Walter Arends

Goed. Prima contracten. Goede service als iets niet goed gaat.

Zie hiervoor

Ik wil een account aanmaken maar dat lukt maar niet. Moet iedere keer het "gast" account gebruiken. Dat is jammer.