Volton

Oplichters

Almere

Reactie Volton:

Beste Sandrina Kreyen,
Normaliter reageren wij nooit op recensies, naar in dit geval doen wij dat wel omdat wij uiterst verontwaardigt zijn.
U heeft ons gebeld aangaande een kapotte bel in...
Beste Sandrina Kreyen,
U heeft ons gebeld aangaande een kapotte bel in uw woning. U heeft gesproken met een betrouwbare partner van Volton, namelijk Unikol Nederland. Deze heeft het starttarief duidelijk en transparant gecommuniceerd. Ook hebben we u nog als tip meegegeven dat u wellich de bel niet goed heeft gemonteerd. Deze recensie raakt dus kant nog wal. U bent geen klant van ons en u wilde ons niet inschakelen. Dat is uw goed recht, maar probeer dan niet op deze wijze ons bedrijf in diskrediet te brengen.
Wij zijn een betrouwbaar platform en er zijn veel malafide bedrijven actief. Wij wensen hier op geen enkele wijze mee geassocieerd te worden.

Volton 036-7829505

Heel slecht ,heel onbeschoft door de telefoon ,ik hebt gehuild ,als je zo met oude mensen om gaar.

In welke plaats hebben wij u geholpen?

Ik zou jullie in huren in almere

Maartje

Het meest onvriendelijke bedrijf ever!! Man staat te zuchten om elke reactie en doet alsof je zelf verstand moet hebben van elke kabel. Eigenaar van het bedrijf staat te boeren voor je neus en laat... Het meest onvriendelijke bedrijf ever!! Man staat te zuchten om elke reactie en doet alsof je zelf verstand moet hebben van elke kabel. Eigenaar van het bedrijf staat te boeren voor je neus en laat je niet uitpraten. Ik zou dit bedrijf absoluut afraden!!!

Capelle aan den Ijssel

E.E. Van Amerongen

Gewoon niet te bereiken......

Woerden

Margriet

Betrouwbaar en deskundig.

Den Haag

A. Ton

Slecht

Bovenkarspel

Leendert Roossien

Ik kan Volton telefonisch niet bereiken, op een andere manier contact maken kan ook niet

Gouda

Dimitri

Top Service zowel aan de telefoon en helemaal aan het huis!! Toppers

Utrecht

JB

Onbeleefd en wil voorrijkosten rekenen voor een Offerte

Amersfoort

Irma

Dezelfde middag vakkundig geholpen door Max

Alphen aan den Rijn