Volton

prive

Arthur was een deskundig, vriendelijk en efficiënte vakman die zijn werk snel uitvoert.

Diemens

lisette

Goed geholpen met de installatie van mijn nieuwe groepenkast. Heel fijn dat ze met je meedenken.

weesp

Jesse Klei

Top! Er kon snel iemand langs komen en die heeft voor ons op mooie, snelle en professionele wijze twee stopcontacten nieuw aangelegd, inclusief bekabeling mooi weggewerkt in de plint. Zeker aan te... Top! Er kon snel iemand langs komen en die heeft voor ons op mooie, snelle en professionele wijze twee stopcontacten nieuw aangelegd, inclusief bekabeling mooi weggewerkt in de plint. Zeker aan te raden!

Ramon Sanchez

Bijzonder vriendelijke en kundige elektricien is twee uur onafgebroken bezig geweest en heeft er alles aan gedaan om ons probleem op te lossen. Hij probeerde alles duidelijk uit te leggen waar hij... Bijzonder vriendelijke en kundige elektricien is twee uur onafgebroken bezig geweest en heeft er alles aan gedaan om ons probleem op te lossen. Hij probeerde alles duidelijk uit te leggen waar hij tegenaan liep en gaf daarnaast ook nog wat adviezen en tips.

Ruud Angelista

Snelle reactie en kundige vriendelijke hulpvaardige monteur.

Diemen

Pfaff

Vriendelijk, Behulpzaam en Kundig

Lelystad

Marcel de Boer

Uitstekende service, informatie en uitleg

Bhatti

Very prompt service and a friendly electrician who fixed the problem quickly and neatly

Naarden

Patty

Prima! Snel klaar en goed opgelost

Capelle ad ijsssl

Paul

Vakkundige monteur, probleem snel verholpen

Rotterdam