Relaxte cursussen in lastig toegankelijk bovenverdiepingen van het gebouw en weinig inspirerende lokalen.

Ramon

Leuke plek om een cursus te doen. Schoonmaak mag wel beter.

Heel goed . Plezierig gebouw, deskundige docent. Vriendelijke sfeer.

Prettig contact, goede cursus en docente

Veelzijdig, goede docent

liske

Aardige, zeer hulpvaardige medewerkers! Er moet wel een lift komen voor de oudere, slecht ter been zijnde bezoeker die een cursus volgt op een verdieping

Mooi aanbod. korte verhalen schrijven was een uitdaging die ik aangegaan ben. het was spannend en leerzaam. de cursus AI was voor mij een mooie aanvulling op een lezing die ik over dit onderwerp had... Mooi aanbod. korte verhalen schrijven was een uitdaging die ik aangegaan ben. het was spannend en leerzaam. de cursus AI was voor mij een mooie aanvulling op een lezing die ik over dit onderwerp had gevolgd. De chat GPT nog niet geïnstalleerd maar de informatie uit de krant en gesprekken waar AI aan de orde zijn kan ik nu beter begrijpen. Het onderdeel van ethiek bij AI was een mooie noodzakelijke aanvulling vond ik.

In principe heb je weining met de VU zelf te maken, het gaat meer om de lessen en de docenten. Maar mbt hetgeen waar ik wel mee te maken krijg als cursist: de ervaring is goed, het gebouw is netjes... In principe heb je weining met de VU zelf te maken, het gaat meer om de lessen en de docenten. Maar mbt hetgeen waar ik wel mee te maken krijg als cursist: de ervaring is goed, het gebouw is netjes en schoon, de website overzichtelijk en de locatie is goed bereikbaar. Over meer interne zaken kan ik geen antwoord geven