Arno Roelofs

De ervaring komt overeen met mijn verwachtingen. Inhoudelijke goede en leuke lessen. Daarnaasst zijn de randvoorwaarden ook prima: heldere communciatie., administratief alles op orde en een goede... De ervaring komt overeen met mijn verwachtingen. Inhoudelijke goede en leuke lessen. Daarnaasst zijn de randvoorwaarden ook prima: heldere communciatie., administratief alles op orde en een goede atmosfeer/ locatie. En last-but-not-least: enorm leuke mede-cursisten!

Prettige, vriendelijke, omgeving, prachtig gebouw, fijne docent, jammer dat er weinig cursisten waren.

De cursus is prima. Nadeel is de hoge cursusprijs.

Zeer positief. Snelle en adequate afhandeling door de administratie bv in mijn geval wisseling van tijdstip cursus, doorgeven aan de docent of het mogelijk was om een keer digitaal deel te nemen... Zeer positief. Snelle en adequate afhandeling door de administratie bv in mijn geval wisseling van tijdstip cursus, doorgeven aan de docent of het mogelijk was om een keer digitaal deel te nemen aan de les.

Geen uitgesproken mening, gewoon positief.

Frank

Professionele organisatie met ruim aanbod van korte en lange cursussen en lezingen op velerlei gebied

Prettige sfeer, leuke binnentuin en cursussen van goede kwaliteit

De aanmelding en verwerking van de deelname aan de cursus gaat goed.
De aanmelding en verwerking van de deelname aan de cursus gaat goed.
De cursus Keramiek is leuk om te volgen maar het aantal cursisten per week is te groot ten opzichte van het bakproces in de ovens. Regelmatig duurt het 2 a 3 weken voordat je product gebakken is en daarna kan je pas verder met glazuren en moet je weer 2 weken wachten voordat er gebakken is. Is niet efficient en niet prettig. Je wil de ene week aanleveren en de volgende week verder kunnen met je product. Kortom: minder cursisten per wek aannemen! Er is ook geen goede kast om producten klaar te zetten voor de oven.

Fijne plek! Aardige mensen!
Jammer dat het papier steeds op is in het atelier, dat zou een klein verbeterpuntje kunnen zijn. Verder prima allemaal.

Prettige sfeer