Heldere, duidelijke informatievoorziening. Prijs en kwaliteitsverhouding is prima!

Marijke

Goede kwaliteit, zorgvuldige organisatie, en voldoende faciliteiten

Ineke

Nooit gedacht dat het mij zou lukken om dingen van keramiek te maken, maar ik wilde het gewoon graag eens ervaren dus heb ik mezelf vorig jaar opgegeven voor een cursus van 10 lessen. En in de loop... Nooit gedacht dat het mij zou lukken om dingen van keramiek te maken, maar ik wilde het gewoon graag eens ervaren dus heb ik mezelf vorig jaar opgegeven voor een cursus van 10 lessen. En in de loop van die 10 lessen kreeg ik er zoveel plezier in dat ik mezelf inmiddels voor de 4e keer heb ingeschreven. De voorwerpen die ik maak worden steeds een beetje beter. Zo leuk om vordering te zien! Heb hier echt een leuke hobby in gevonden!

Wij hebben de training Mindfulness gevolgd maar vonden dit geen goede docent. Ik heb onderstaand meegegeven aan de docent:
Hoewel de mede kandidaten het in de eerste sessie wat onhandige...
Hoewel de mede kandidaten het in de eerste sessie wat onhandige verwoord hebben, was je inderdaad niet altijd goed te verstaan. Live tijdens de training, maar ook via de oefeningen die je opstuurde. Zeker in mindfulness en meditatie is dat wel een belangrijke factor in hoe het overkomt en of het lukt om te ontspannen.
- Doordat je je laptop naast je hebt staan en daar af en toe op kijkt, voelt het wat onvoorbereid. Terwijl dat waarschijnlijk niet het geval is. Tip; gebruik alleen wat talking points of een presentatie als je het nodig hebt. Als deelnemer zie je een lap tekst waar je af en toe naar kijkt.

Het is helaas niet gelukt om ons te enthousiasmeren voor meditatie en dat heeft vooral te maken gehad met de manier waarop de training werd gegeven.

Reactie Volksuniversiteit Utrecht:

Dank voor de tips aan de docent, dit hebben wij doorgegeven, zodat de docent kan profiteren van de feedback

Een hele prettige ervaring. Al van voor 2000 doe ik allerlei cursussen, lezingen en workshops daar. Al vanaf 2000 oa de literaire Leeskring !

Inspiratie en verrijking

Kees B

Het aanbod is erg eenzijdig. Te veel talen te weinig koken, kruiden, gebak. Wijn. Over Utrecht als stad. Lezingen over gezondheid , moderne muziek, je tuin, je huis .

Reactie Volksuniversiteit Utrecht:

We doen ons best om zo goed mogelijk aan te sluiten bij de vraag van cursisten, dus dank voor de suggesties.

Heb ik als zeer Prettig beleefd