Mijn algemene ervaring met Volksuniversiteit Utrecht is positief. Ze bieden een leuk sfeertje en een interessante mix van mensen en opleidingen.

De administratie werkt vlot mee en ze...

De administratie werkt vlot mee en ze lijken goed doordacht om te gaan met je gegevens. Kortom, ook de details lijken op orde.

Leuke lessen, worden enthousiast gegeven.
De secretariele ondersteuning is prima geregeld. De Volksuniversiteit is een fantastische mogelijkheid om je kennis uit te breiden.
Leuke lessen, worden enthousiast gegeven.
De secretariele ondersteuning is prima geregeld.
Lokalen zijn ruim, er is ook nog prima koffie die op een heel aardige manier wordt geschonken.
Ik ga met heel veel plezier naar de cursus

Prima ervaring. Website met duidelijke informatie. Goede afwikkeling van aanmelding en betaling

Wel goed, cursussen gaan meestal door. Docent ok. Ruimte soms koud.

Slecht er staan hakenkruizen op schooltafels en je wordt bij een talencursus medegedeeld bij een taalcursus Deens dat Duitsland na de 2e wereld oorlog een stuk Denemarken heeft veroverd. Feitelijk... Slecht er staan hakenkruizen op schooltafels en je wordt bij een talencursus medegedeeld bij een taalcursus Deens dat Duitsland na de 2e wereld oorlog een stuk Denemarken heeft veroverd. Feitelijk onjuist : Denemarken heeft met een referendum onder bevolking een stuk aan Duitsland gegeven omdat de bevolking dat wilde. Het pijnlijkste hiervan is dat ik zelf in Duitsland woon.

Ik check altijd graag het nieuwe aanbod om ieder jaar wel een of twee cursussen te volgen.

Gerda

Vriendelijke benadering; meedenken en vooral een prima cursus

Jannet Rijksen

Erg prettig om hier les te krijgen