Ventilatie is niet op orde. Ramen kunnen niet open of worden niet geopend voor voldoende ventilatie.

Op een centrale plek in de stad, bij een fantastische docent, in een groep met leuke medecursisten, elke week mijn kennis van de Franse taal verbeteren, voor mij een perfecte combinatie!

Prima. Behulpzaam bij vragen en goed uitleg over de gang van zaken.

Administratie klopt, personeel vriendelijk, gebouw okee

Ik heb eigenlijk alleen tijdens de open dag/het inschrijven te maken gehad met de Volksuniversiteit. Verder loopt alles via de docent. Ik ervaar geen toegevoegde waarde van de Vu op dat moment. Ik heb eigenlijk alleen tijdens de open dag/het inschrijven te maken gehad met de Volksuniversiteit. Verder loopt alles via de docent. Ik ervaar geen toegevoegde waarde van de Vu op dat moment.
Leuk gebouw, mooie plek, inrichting wel erg gedateerd.

Goede indruk. Duidelijk beeld van de opleidingen, helder inschrijfproces

Zeer interessante lezingencyclus gevolg ihkv 900 jaar Utrecht

Aantrekkelijk aanbod van cursussen en mooie centrale locatie. Communicatie over individuele cursussen kan beter.

Goed, op tijd duidelijke informatie over cursus, lesmateriaal, betaalmogelijkheden, data, etc

Mijn ervaring met de Volksuniversiteit beperkt zich tot de cursus Spaans, maar dat inmiddels wel vanaf 2018. Dit bevalt goed en dat komt door een aantal zaken:
ligging centraal in de stad (op...
ligging centraal in de stad (op 3 min. fietsen); gunstig tijdstip van de cursus; prima docenten.