Erg leerzame cursus Noors gehad, naast veel aandacht voor de taal heb ik ook over de Noorse gebruiken en cultuur geleerd!

Positief. Vriendelijke en kundige docenten.

Arno Roelofs

De ervaring komt overeen met mijn verwachtingen. Inhoudelijke goede en leuke lessen. Daarnaasst zijn de randvoorwaarden ook prima: heldere communciatie., administratief alles op orde en een goede... De ervaring komt overeen met mijn verwachtingen. Inhoudelijke goede en leuke lessen. Daarnaasst zijn de randvoorwaarden ook prima: heldere communciatie., administratief alles op orde en een goede atmosfeer/ locatie. En last-but-not-least: enorm leuke mede-cursisten!

Prettige, vriendelijke, omgeving, prachtig gebouw, fijne docent, jammer dat er weinig cursisten waren.

De cursus is prima. Nadeel is de hoge cursusprijs.

Zeer positief. Snelle en adequate afhandeling door de administratie bv in mijn geval wisseling van tijdstip cursus, doorgeven aan de docent of het mogelijk was om een keer digitaal deel te nemen... Zeer positief. Snelle en adequate afhandeling door de administratie bv in mijn geval wisseling van tijdstip cursus, doorgeven aan de docent of het mogelijk was om een keer digitaal deel te nemen aan de les.

Geen uitgesproken mening, gewoon positief.

Frank

Professionele organisatie met ruim aanbod van korte en lange cursussen en lezingen op velerlei gebied

Prettige sfeer, leuke binnentuin en cursussen van goede kwaliteit