Prijsstelling
Support
Bereikbaarheid
Diensten

Kevin / Webton BV

Voicedata levert al geruime tijd VOIP en internet diensten aan ons bedrijf. Er werken vakkundige mensen die je altijd vriendelijke te woord staan, bij Voicedata staat de klant echt centraal. Er... Voicedata levert al geruime tijd VOIP en internet diensten aan ons bedrijf. Er werken vakkundige mensen die je altijd vriendelijke te woord staan, bij Voicedata staat de klant echt centraal. Er wordt goed meegedacht en oplossingsgericht gewerkt. Kortom: zeer tevreden!

Het Weemsel

Betrouwbare partner!

Peter

Vanuit twee bedrijven waar ik werkzaam ben werk ik samen met Voicedata aan de bereikbaarheid van deze bedrijven. Niet anders dan grote waardering voor de goede support van Dennis iedere keer als ik... Vanuit twee bedrijven waar ik werkzaam ben werk ik samen met Voicedata aan de bereikbaarheid van deze bedrijven. Niet anders dan grote waardering voor de goede support van Dennis iedere keer als ik hem weer voor een ditje of datje bel en het heldere en eerlijke advies van Xander als we op of afschalen.

Adriaan Bredero

Prima samenwerking, ga zo door!

P. Hoenderken / Het Internet Huis

Heerlijk om met jullie samen te werken. Lekker praktisch, goede technische skills en de wil bij iedereen om de klant te helpen

LENTsytles

Perfecte service, ideaal systeem voor webshops!

Rob Fechter

Bij Voicedata staat de klant centraal! De medewerkers hebben niet alleen veel kennis van zaken maar staan altijd voor je klaar om je vakkundig en vriendelijk te helpen.

Jeroen firma Y.E.S.

Wij doen nu al een aantal jaren zaken met Voicedata. Simpelweg omdat ze dien wat ze zeggen. Een wereld die voor ons niet transparant was is nu duidelijk. Kwaliteit voor de juiste prijs. Maar het... Wij doen nu al een aantal jaren zaken met Voicedata. Simpelweg omdat ze dien wat ze zeggen. Een wereld die voor ons niet transparant was is nu duidelijk. Kwaliteit voor de juiste prijs. Maar het belangrijkste voor ons is de aanwezige kennis en support.

Biarnes Automatisering

Erg erg tevreden, duidelijke communicatie een goede oplossing voor de beste prijs.

Theo de Bruijn

Sympathiek bedrijf met korte lijnen, goed advies op maat en adequate reactie. Ze zijn zeer bij in de ontwikkelingen rondom telecom/infrastructuur/internet. Reageren pro-actief als aanpassingen in... Sympathiek bedrijf met korte lijnen, goed advies op maat en adequate reactie. Ze zijn zeer bij in de ontwikkelingen rondom telecom/infrastructuur/internet. Reageren pro-actief als aanpassingen in het voordeel van de klant werkt. Het is zeker de moeite waard om hen ook te vragen indien er wensen zijn om te wisselen van leverancier.