Prijsstelling
Support
Bereikbaarheid
Diensten

Optimaal Makelaars

Wederom een waar genoegen om et de klantenservice van Voicedata te maken te mogen hebben.

Wij hebben gebruik kunnen maken van de prettige diensten van Voicedata. Na een late aanvraag van onze kant kon er ontzettend snel op locatie een WiFi router worden aangebracht. Mede hierdoor hebben... Wij hebben gebruik kunnen maken van de prettige diensten van Voicedata. Na een late aanvraag van onze kant kon er ontzettend snel op locatie een WiFi router worden aangebracht. Mede hierdoor hebben wij het evenement goed kunnen laten verlopen. Top service!

BBA techniek

Maart 2019 overgestapt van ISDN naar internet en VOIP van VoiceData. Altijd spannend om zoiets belangrijks binnen een bedrijf te veranderen, maar door de snelle en uitgebreide reacties van VoiceData... Maart 2019 overgestapt van ISDN naar internet en VOIP van VoiceData. Altijd spannend om zoiets belangrijks binnen een bedrijf te veranderen, maar door de snelle en uitgebreide reacties van VoiceData op al onze vragen en "angsten" toch de overstap gemaakt. Wat ging het voorspoedig en prettig!! We zijn niet eens uit de lucht geweest. Ook op alle vragen daarna steeds snel en verhelderende antwoorden. Wij zijn superblij met VoiceData en kunnen het iedereen aanraden.

Edwin

Ik maak nu een jaar gebruik van Voicedata en ben erg tevreden. Mooie uitgebreide backend, waar je veel zelf kunt instellen. Uitstekende support.

Mike / Mikromedia

Voicedata: State-of-the-art producten en diensten met gedreven en kundige medewerkers.

Rajiv van Wijk - Vazquez BV

Voicedata en Vazquez hebben al jaren een sterke samenwerking. Behalve dat zijn wij ook erg tevreden over de service en diensten van Voicedata. Ze weten waar ze het over hebben en helpen ons snel en... Voicedata en Vazquez hebben al jaren een sterke samenwerking. Behalve dat zijn wij ook erg tevreden over de service en diensten van Voicedata. Ze weten waar ze het over hebben en helpen ons snel en doelgericht wanneer nodig.

Gert-Jan Slot / Direct ICT

Wij werken al jaren lang enorm prettig samen met VoiceData, als partner voor onze Internet en Telefonie diensten!

Bas

Goede communicatie, fijne service en ze doen niet zo moeilijk. Helpdesk is prima bereikbaar en hulpvaardig en alle voorwaarden zijn transparant. Top !

WebVooruit

7 jaar geleden gekozen voor VoiceData, sindsdien nog iedere dag plezier van mijn keuze. Of het nu de dagelijkse zaken zijn of de uitzonderingen zoals vakantierooster in programmeren, met het systeem... 7 jaar geleden gekozen voor VoiceData, sindsdien nog iedere dag plezier van mijn keuze. Of het nu de dagelijkse zaken zijn of de uitzonderingen zoals vakantierooster in programmeren, met het systeem van VoiceData lukt alles in een handomdraai.

En als een keer iets niet lukt? Hebben ze top team om je te ondersteunen.

Snelle en goede service.