Prijsstelling
Diensten

ServiceRight B.V.

TOP SERVICE!

Hostingmicherro

Alles wordt gewoon ingesteld net zo lang dat het werk

ServiceRight B.V.

We hadden veel problemen bij onze vorige provider met de voip diensten die zij leverden. Wij moesten zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider. We kwamen uit bij VoiceData en wat is dat... We hadden veel problemen bij onze vorige provider met de voip diensten die zij leverden. Wij moesten zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider. We kwamen uit bij VoiceData en wat is dat een top partij we hebben binnen 1 week de volledige overstap kunnen doen met al onze telefoon nummers. En daarbij gebruik kunnen maken van hun voip diensten alle medewerkers zijn zeer tevreden dus ik ben dat ook!

Dus echt een aanrader!

GB Concepts B.V.

Onwijs snelle service en super goed tarief

Andries

Hele goede ervaring met Voicedata. Ik ben overgestapt van Altios naar Voicedata, omdat het bij de vorige aanbieder zeer slecht verliep. Vol lof over Voicedata. Overzetten hebben ze zo makkelijk... Hele goede ervaring met Voicedata. Ik ben overgestapt van Altios naar Voicedata, omdat het bij de vorige aanbieder zeer slecht verliep. Vol lof over Voicedata. Overzetten hebben ze zo makkelijk mogelijk gemaakt, altijd snel in reageren, en het belangrijkste een oprecht eerlijke partij. Doen dus!

Kolenaar Autobedrijven

Proffesioneel en snelle hulp

De Goede Herder

Dit bedrijf weet wat klantvriendelijk, klantgericht en persoonlijk contact inhoudt!

Erwin Ummels/Vitalias

Goed, snelle reactie prettig contact

Paul Bulters, Audax Sales consultancu