Vogl

Stijn Nieman/ De Buurtboer

Great

Confius Executive Search

Eager to understand the client and to help the client in the best possible way

James Herbert + Effective Altruism Netherlands

Extremely good

Peter Koonen, Gradient

Zeer goed: professioneel advies o.b.v. onze behoefte, hoge betrokkenheid in de oriëntatie en goede support in de deal making

Reactie Vogl :

Bedankt Peter! Wij wensen jullie veel succes en (werk)plezier in het nieuwe kantoor. Vriendelijke groet, team Flexspace

FastSpring

Prima service. Contacten soepel verlopen en geslaagd in onze zoektocht naar een nieuw pand.

Reactie Vogl :

Bedankt Duco! 😊 Wij wensen FastSpring veel succes en hopen jullie in de toekomst weer te mogen helpen met de bedrijfshuisvesting. Vriendelijke groet, team Flexspace

Red je Pakketje

Ik heb de dienstverlening van Flexspace als erg prettig ervaren. Wij moesten op korte termijn naar een nieuw kantoor vanwege de groei. Na samen met Job besproken te hebben waar wij precies naar... Ik heb de dienstverlening van Flexspace als erg prettig ervaren. Wij moesten op korte termijn naar een nieuw kantoor vanwege de groei. Na samen met Job besproken te hebben waar wij precies naar opzoek waren was Flexspace meteen aan de slag gegaan. Nog geen week later zijn wij 8 verschillende kantoorruimtes gaan bezichtigen. Binnen 3 weken na het eerste contact zijn wij naar het nieuwe kantoor verhuisd. Kortom, erg tevreden over Flexspace.

Reactie Vogl :

Beste Marc, wij zijn blij dat wij jullie goed hebben kunnen helpen. Dank voor de prettige samenwerking en veel succes in jullie nieuwe kantoor!