P.J.Dekker

Zowel haar inzicht als haar begeleiding en uitleg endaarbij metingen waren zeer duidelijk.
Boven dien een heel fijne persoon.
Prima,ik zou een volgende keer graag bij haar willen...
Boven dien een heel fijne persoon.
Prima,ik zou een volgende keer graag bij haar willen terugkomen.

Als er iemend is met soortgelijke klachen dan zou ik aanbevelen

Goede uitleg en prima contact. En met de steunzolen ben ik prima tevreden

De duidelijkheid en vriendelijk van de behandelaar.

Dat ze met me streefde naar het beste resultaat en dat is gelukt

R.schoonbeek

Geweldige behandeling
Met deskundig personeel .

Sab

Met mijn moeder geweest en Hele slechte ervaring mee! Ze meten met 2 maten en accepteren geen herbeoordeling na nieuwe verwijzing van zowel de huisarts als de reumatoloog. Zij gaan ervan uit dat de... Met mijn moeder geweest en Hele slechte ervaring mee! Ze meten met 2 maten en accepteren geen herbeoordeling na nieuwe verwijzing van zowel de huisarts als de reumatoloog. Zij gaan ervan uit dat de situatie van de voeten niet kunnen veranderen in korte tijd. Hoe kortzichtig kun je zijn? Vol verbazing las ik de positieve recensies. Maar ach; aan één kant snap ik het ook wel weer. Ik hoorde namelijk van vele kanten uit betrouwbare bronnen dat andere mensen de zorgprofiel kregen om voor pedicure in aanmerking te komen wèl kregen. Dit terwijl hun voeten veel beter waren dan de voeten van mijn moeder. Zij hadden ook geen drukplekken in de voeten (wat een vereiste zou zijn) en komen wel voor vergoeding in aanmerking. Iemand met 2 ingegroeide teennagels en beginnende neuropathie komt er niet voor in aanmerking. Het ergste hiervan vind ik dat ze de verwijzing van herbeoordeling niet accepteren. Een beetje empathie is ver gezocht tegenwoordig. Ik beveel met deze ervaring Van Maanen absoluut Niet aan!!

Reactie Voetzorg Van Maanen:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor een review. Ik begrijp dat u het jammer vindt dat uw moeders voeten niet in aanmerking komen voor vergoeding. Dit heeft te maken met de uitslagen van de... Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor een review. Ik begrijp dat u het jammer vindt dat uw moeders voeten niet in aanmerking komen voor vergoeding. Dit heeft te maken met de uitslagen van de betrouwbare testen die gedaan worden. In feite is het dus goed nieuws dat de voeten geen dermate verhoogd risico gescoord hebben.
Helaas houdt dit dan inderdaad vervolgens in dat er geen pedicurevergoeding mag worden gegeven. Hier zijn hele duidelijke en goed werkende richtlijnen voor opgesteld door overkoepelende organisaties.
Hier hebben wij ons aan te houden, daarmee nemen we ook verantwoordelijkheid voor het betaalbaar houden van de zorg. Sterker nog; wij gunnen iedereen het beste maar uitslagen veranderen zou fraude betekenen.
Deze testen waarbij onder andere doorbloeding en gevoel worden gemeten zijn erg betrouwbaar en zullen in enkele weken tijd geen andere uitslag geven. Helaas hadden we daarom geen ander nieuws voor jullie dan de vrij goede score van de voeten. Hopelijk blijven uw moeders voeten in een profiel met weinig risico.