8.5/10
8.1/10

EVD

Prima schoentjes, mooie prijs en snel geleverd

Rocky Vandevelde

Heel goed

Vandermaes

Goede en slechte ervaring telefonisch maat 45 gevraagd en krijg maat 44'5 dus past niet nu voor 2 de keer terug sturen 2 de keer 16 euro verzendkosten en andere besteld hopelijk nu wel goede of was...

Beste vanderMaes,

We hebben dit telefonisch besproken en de extra gemaakte verzendkosten van uw kant gaan we vergoeden.

In ieder geval bedankt voor uw bestelling en hopelijk bent u zeer tevreden met uw nieuwe kicksen!

Sportieve groet,

van landeghem johan

Top! Snelle verzending, en snel antwoord op vragen :)

Heel slecht!!!! 4 maanden geleden voetbalschoenen besteld en deze teruggestuurd. Tot op heden geen geld terug gehad en het bedrijf is geen enkele manier te bereiken(telefoon en mail)

Reactie Voetbalschoenenoutlet.nl:

Helaas was er een miscommunicatie ontstaan vanuit onze kant, gelukkig is het uiteindelijk opgelost en het geld met tegemoetkoming teruggestort.

Bhartie van Loon

Waardeloos

Reactie Voetbalschoenenoutlet.nl:

Helaas door faillissement en wisseling van pakketdienst product bij factuuradres in plaats van verzendadres terecht gekomen. Uiteindelijk opgelost door nieuwe verzending voor onze rekening te nemen.

Met sportieve groet,

DJ

Per toeval kregen we 1 paar met 2 verschillende maten toegestuurd. Gebeld en ge-appt, is op een zeer klantvriendelijke manier opgelost, dank voor de service Dennis!