8.1/10

Mees Mulders

Telefonisch niet bereikbaar en geen antwoord op mail. Na ruim ander halve maand nog steeds geen retour bedrag ontvangen en geen contact. Slechte service. Hier niet bestellen

Prima ervaring... de voetbalschoenen waren te wijd voor mijn zoon, dat was jammer. snelle bezorging, retour ook netjes mail dat retour is ontvangen. het geld moet nog teruggeboekt worden maar neem...

EVD

Prima schoentjes, mooie prijs en snel geleverd

Rocky Vandevelde

Heel goed

Vandermaes

Goede en slechte ervaring telefonisch maat 45 gevraagd en krijg maat 44'5 dus past niet nu voor 2 de keer terug sturen 2 de keer 16 euro verzendkosten en andere besteld hopelijk nu wel goede of was...

Reactie Voetbalschoenenoutlet.nl:

Beste vanderMaes,

We hebben dit telefonisch besproken en de extra gemaakte verzendkosten van uw kant gaan we vergoeden.

In ieder geval bedankt voor uw bestelling en hopelijk bent u zeer tevreden met uw nieuwe kicksen!

Sportieve groet,

Team voetbalschoenenoutlet.nl

van landeghem johan

Top! Snelle verzending, en snel antwoord op vragen :)

Heel slecht!!!! 4 maanden geleden voetbalschoenen besteld en deze teruggestuurd. Tot op heden geen geld terug gehad en het bedrijf is geen enkele manier te bereiken(telefoon en mail)

Reactie Voetbalschoenenoutlet.nl:

Helaas was er een miscommunicatie ontstaan vanuit onze kant, gelukkig is het uiteindelijk opgelost en het geld met tegemoetkoming teruggestort.

Team voetbalschoenenoutlet.nl