Brent van der Heijden

Zeer goede communicatie en goede producten

Vriendelijk, heeft er verstand van!

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review! :)

Damien de nijs

Erg goed

Duidelijke en goede uitleg erg snel geregeld plus goede tips om te variëren

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring! :)

Voedingsschema op maat laten maken voor het droogtrainen. Goede resultaten behaalt en duidelijk advies gekregen.

Duidelijk advies, snelle communicatie

Bedankt voor je review!

Melissa

Uitgebreid schema gekregen op basis van mijn gegevens. Er staat veel informatie in waar ik toen ook veel aan gehad heb. Na een jaar kan ik zelfs nog bij Marvin terecht voor een aanpassing en advies.... Uitgebreid schema gekregen op basis van mijn gegevens. Er staat veel informatie in waar ik toen ook veel aan gehad heb. Na een jaar kan ik zelfs nog bij Marvin terecht voor een aanpassing en advies. Heel fijn en hier heb je wat aan!

Veel informatie, goed advies, snel antwoord

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring Melissa! :)

Goeie ervaring.

Krijgt snel antwoord. Goeie tips en alternatieven

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Voedingsschema op maat laten samenstellen, deze voldoet aan mijn wensen. Daarbij ook veel advies gekregen over welke supplementen wel en juist niet nodig zijn.

Kennis van voeding en supplementen, snel advies

Bedankt voor je review!

Zocht het juiste training schema voor mijn doelen , na wat opzoek werk uitgekomen bij voeding en fitness.nl. Heb direct een mailtje gestuurd voor verdere informatie en de rest kwam vanzelf. Super... Zocht het juiste training schema voor mijn doelen , na wat opzoek werk uitgekomen bij voeding en fitness.nl. Heb direct een mailtje gestuurd voor verdere informatie en de rest kwam vanzelf. Super leuk en doeltreffend schema zeker een aanrader voor iedereen.

- zeer vriendelijk en snelle antwoorden op alle vragen.
- prijs /kwaliteit super
- zeer aangenaam schema

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review en fijn dat je zo tevreden bent! :)

Tim

Snel en adequaat gereageerd met een goed advies

Snelheid en kennis

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring Tim! :)

Bas van Loo

Ik ben pas sinds een halfjaar actief aan het fitnessen. De tips en tricks van voeding en fitness hebben mij wegwijs gemaakt op het gebied van zowel voeding als laagdrempelige oefeningen voor in de... Ik ben pas sinds een halfjaar actief aan het fitnessen. De tips en tricks van voeding en fitness hebben mij wegwijs gemaakt op het gebied van zowel voeding als laagdrempelige oefeningen voor in de sportschool. Mede dankzij deze site zijn de eerste resultaten al zichtbaar. Een goede site dus, ook voor de beginnende sporter!

Via het contactformulier meermaals contact gezocht om tips te vragen. Steeds super snel reactie gehad, heel erg fijn!

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Bas!

Dave van der Sluis

Via via ben ik in contact gekomen met Voeding en fitness. Tijdens de zomerstop (voetbal) heb ik moeite om inspanning en voeding op de juiste manier te combineren. Door ervaringen van kennissen heb... Via via ben ik in contact gekomen met Voeding en fitness. Tijdens de zomerstop (voetbal) heb ik moeite om inspanning en voeding op de juiste manier te combineren. Door ervaringen van kennissen heb ik op eigen initiatief contact gezocht, dit liep erg soepel. Kreeg het gevoel dat mijn vraag serieus genomen werd en er ontstond direct een vertrouwensband vanuit mij. Dit heeft mij de zomer door geholpen.

Duidelijke en eerlijke adviezen. Geen beloftes die niet waargemaakt kunnen worden.
Na het contact kreeg ik direct zin om aan de slag te gaan!

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Dave!