Bas

Ik kreeg heel snel een workoutschema toegestuurd. Deze was volledig aangepast aan mijn verzoeken en beschikbare apparatuur. Na enige weken blijkt het schema ook zeker effectief. Zeer tevreden!

- niet duur
- snel
- echt persoonlijk

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je positieve review! :)

Eefje

Ik ging op zoek naar een manier om online een voedingsplan samen te laten stellen. Ik kwam al snel bij Voeding En Fitness terecht. Het was allemaal vlot geregeld en het plan is helder :) Het plan... Ik ging op zoek naar een manier om online een voedingsplan samen te laten stellen. Ik kwam al snel bij Voeding En Fitness terecht. Het was allemaal vlot geregeld en het plan is helder :) Het plan was op verzoek zoveel mogelijk plantaardig. Hier er daar moest ik zelf wat aanpassingen doen aangezien ik meer plantaardig dan vegetarisch eet. maar dat is goed te doen. Marvin neemt via de mail vlot contact met je op en is goed bereikbaar voor vragen. Het is fijn om een houvast te hebben. Zeker als je, zoals ik, het lastig vindt om altijd te moeten bedenken wat je kan eten ;)

Snel, duidelijk, goede communicatie, niet duur.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je mooie review! :)

Julian

Goed en duidelijk schema. Je kan altijd altijd vragen stellen voor als je er iets niet van snapt, top!

Alles

Mina

- Erg snel een trainingsschema binnen gekregen.
- Goede communicatie. Kijkt ook naar je behoeften.
- Je kan en mag vragen stellen als je deze hebt.
- Na een aantal weken wordt er...
- Erg snel een trainingsschema binnen gekregen.
- Goede communicatie. Kijkt ook naar je behoeften.
- Je kan en mag vragen stellen als je deze hebt.
- Na een aantal weken wordt er contact opgenomen om te vragen of het allemaal lukt, erg fijn!
- In het schema heeft Voeding en Fitness ook linkjes toegevoegd ter illustratie hoe een oefening uitgevoerd moet worden, scheelt zoekwerk.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je mooie review! :)

Hilde Proot

Goed te volgen voedingschema. Duidelijk en effectief !

Snelle feedback !

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Hilde! :)

Mark

Zeer tevreden. Professionele duidelijkheid voor iets waar ik vaak onzeker over ben.

Snelle reactie
Duidelijk schema
Goede opvolging

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je positieve review Mark! :)

Alwin

Top gebalanceerd dieet

Kennis en balans

Jimmy

makkelijk te volgen dieet, wordt geluisterd naar wat je wel en niet lust

Mieke

Fijn schema gekregen aangepast aan mijn doelstelling en de benodigdheden die ik huis heb. Snelle reactie op vragen en het schema snel op de mail gekregen.

Goede en snelle communicatie

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je fijne review! :)

Nynke Riemersma

Ik heb een op maat gemaakt fitnessprogramma ontvangen waar ik prima mee uit de voeten kon.

Houd goed rekening met mijn wensen

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je review! :)