Steffan

Goede uitgebreide en duidelijke schema's voor een scherpe prijs. Ik heb de ervaring als zeer prettig ervaren en zou zeker nog een keer wat bestellen als ik het nodig heb.

De communicatie via de email was snel en duidelijk.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Steffan! :)

jashmaya

als je vragen hebt kan je dat altijd nog achteraf vragen. Dit is de tweede keer dat ik een voedingschema bij hen aanvraag. Ze reageren altijd snel via de mail, uitgebreid en vriendelijk!
als je vragen hebt kan je dat altijd nog achteraf vragen.
voedingschema ziet er goed uit en alles is heel duidelijk aangegeven. Vooral ook fijn dat ze extra opties geven, mocht u iets niet lekker vinden, bepaald dieet hebben, bepaalde tussendoortjes anders wilt hebben.

snelle en uitgebreide reacties!
goed schema

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review! :)

Monique

Goede ervaring gehad bij het aanvragen van zowel een voedingschema als trainingschema. Het voedingschema was zo opgesteld dat ik maar kleine aanpassingen hoefde te maken, wat het makkelijk hield om... Goede ervaring gehad bij het aanvragen van zowel een voedingschema als trainingschema. Het voedingschema was zo opgesteld dat ik maar kleine aanpassingen hoefde te maken, wat het makkelijk hield om vol te houden. Het trainingschema kwam met viel nieuwe oefeningen die goed uitgelegd werden. Fijne en snelle service gedurende de hele tijd.

- Snelle service
- Persoonlijk advies
- Mogelijkheid om doorlopend vragen te stellen

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring! :)

M

Goed advies gekregen over vetpercentage verlagen en supplementen bij het sporten. Duidelijk veel kennis en denkt goed met je mee!

Kennis, meedenken met doelen en prestaties

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review! :)

Nick

Een goede ervaring met snelle hulp

Snelle reacties en duidelijk

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Nick!

Marinda

Snelle communicatie en praktisch ingericht voedingsschema en fitnessschema ontvangen. Op basis van de mogelijkheden die we thuis beschikbaar hebben. Aan het einde van het eerste schema begint het... Snelle communicatie en praktisch ingericht voedingsschema en fitnessschema ontvangen. Op basis van de mogelijkheden die we thuis beschikbaar hebben. Aan het einde van het eerste schema begint het resultaat zichtbaar te worden. Helemaal top!

Snelle communicatie en kennis van zaken.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Marinda! :)

Brent Van der Heijden

Ik maak al ongeveer 6 maanden gebruik van de op maat gemaakte voedingschema’s en trainingsschema’s. Ik was een beginner en dat is nu zeker veranderd met alle goede en vertrouwde uitleg. Alles wordt... Ik maak al ongeveer 6 maanden gebruik van de op maat gemaakte voedingschema’s en trainingsschema’s. Ik was een beginner en dat is nu zeker veranderd met alle goede en vertrouwde uitleg. Alles wordt duidelijk beschreven en voor vragen kan je er altijd terecht. Zeker aan te raden!

Goede en duidelijke uitleg, geïnteresseerd, vriendelijk en een aangename prijs.

Reactie Voeding en Fitness:

Heel erg bedankt voor je positieve review! :)

Hanne

Heel gestructureerd, snel en duidelijk!

Goede en duidelijke communicatie, persoonlijke aanpak

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je review! :)

Alexandra Van Der Peijl

Mooi en compleet schema. Super goede service en fijne communicatie

Snelle communicatie

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je positieve review! :)

Amber

Prima. Voedingsschema aangevraagd, mijn voorkeuren rondom eten en informatie over de werking van mijn lichaam werd hierin meegenomen.

Prima communicatie, snel, neemt in het schema mee wat je vraagt/aangeeft (natuurlijk voor zo ver dat kan).

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je positieve review Amber! :)