Collin Bakker

Topp

Goed en duidelijk

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Collin!

Snel

Heel goed alles super netjes voor je geregeld

Gelijk reactie terug je hoef geen dagen te wachten

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Harry

Goede tips en snel antwoord op vragen

Kennis, snel antwoord

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Harry!

Ferry Meijdam

Top, staat klaar voor al je vragen!

Communicatie, kwaliteit

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Ferry! :)

Total Body Management

Marvin is een jonge ondernemer met verstand van zaken. Hij weet feiten en fabels te onderscheiden en vakjargon om te bouwen in een begrijpelijke stuk tekst. Hij is specialist op het gebied van... Marvin is een jonge ondernemer met verstand van zaken. Hij weet feiten en fabels te onderscheiden en vakjargon om te bouwen in een begrijpelijke stuk tekst. Hij is specialist op het gebied van voeding, dat heeft hij zichzelf als wel bewezen en alle andere die hij online begeleid.
Ik werk momenteel samen met hem als business partners en dat doe ik vanuit een bepaalde visie en kwaliteitsoogpunt. Hij is netjes, openminded en vooral ook snel in de communicatie.

Marvin is erg toegankelijk, vriendelijk en misschien wel het allerbelangrijkst: kundig en vaardig in wat hij doet. SEO technisch erg sterk en snel. Een aanradar als je het mij vraagt..

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je positieve review! :)

Harderwijk Fitness

Goede samenwerking en de leden van onze sportschool halen mooie resultaten met het voedingsadvies dat compleet op maat wordt samengesteld.

Schema's op maat gemaakt, duidelijke communicatie

Bedankt voor de review!

R.M

Duidelijk voedingsschema afgestemd op mijn wensen en doel!

Snelle service, rekening gehouden met mijn eetvoorkeuren

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Anthony Visser

Het schema van Voeding-en-fitness.nl heeft mij al erg veel geholpen. Het is erg duidelijk en als ik vragen heb worden deze snel beantwoord.

Professioneel en behulpzaam.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je review! :)

Steffan

Goede uitgebreide en duidelijke schema's voor een scherpe prijs. Ik heb de ervaring als zeer prettig ervaren en zou zeker nog een keer wat bestellen als ik het nodig heb.

De communicatie via de email was snel en duidelijk.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Steffan! :)

jashmaya

als je vragen hebt kan je dat altijd nog achteraf vragen. Dit is de tweede keer dat ik een voedingschema bij hen aanvraag. Ze reageren altijd snel via de mail, uitgebreid en vriendelijk!
als je vragen hebt kan je dat altijd nog achteraf vragen.
voedingschema ziet er goed uit en alles is heel duidelijk aangegeven. Vooral ook fijn dat ze extra opties geven, mocht u iets niet lekker vinden, bepaald dieet hebben, bepaalde tussendoortjes anders wilt hebben.

snelle en uitgebreide reacties!
goed schema

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review! :)