Vodatent

Oomen

Vodatent boekingen maken werkt prima!

Beste Mevrouw Oomen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het reserveren goed ging en alles naar wens was.
Met vriendelijke...
Beste Mevrouw Oomen,
Team Vodatent

Jos Krapels, Manege Gasselte.

Prima geregeld, alles top.

Beste Jos,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het allemaal naar wens was.

Winny

Super!

Beste Winny,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het allemaal naar wens was.

Hulleman

Heerlijk verblijf in een safaritent gehad. De tent en inrichting als nieuw met een heerlijke douche en. Toilet. Lekker luxe. Perfect verblijf was de tent op een nette camping met vriendelijk en... Heerlijk verblijf in een safaritent gehad. De tent en inrichting als nieuw met een heerlijke douche en. Toilet. Lekker luxe. Perfect verblijf was de tent op een nette camping met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Reactie Vodatent:

Bedankt voor uw review! Wat fijn om te vernemen dat u een goed verblijf heeft ervaren. Wij zien u snel nog eens terug in een van onze safaritenten!

Familie. Mosch

Het was een prachtige vakantie
Wat een mooi verzorgd park
Veel te doen voor kinderen

Beste familie Mosch,
Allereerst bedankt voor uw review. Wat fijn om te vernemen dat u een fijne vakantie heeft gehad! We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,...
Beste familie Mosch,
Met vriendelijke groet, Vodatent

Daniela Vermöhlen

Mehr als zufrieden. Keine Probleme

Reactie Vodatent:

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass Sie eine tolle Zeit hatten! Wir würden uns freuen, Sie wieder begrüßen zu dürfen.
Viele Grüße, Team Vodatent

Familie berends

Vriendelijk personeel,en hulpzaam

Beste familie Berends,
Bedankt voor jullie review! Wat fijn om te horen dat het allemaal naar wens was.
Team...
Beste familie Berends,

Vd Meer

Heerlijke tent van alle gemakken voorzien, inclusief toilet en toilet papier.. Het bed was opgemaakt bij aankomst, hoe fijn! De tent stond met het uitzicht op de campers/caravans. Wij hadden er... Heerlijke tent van alle gemakken voorzien, inclusief toilet en toilet papier.. Het bed was opgemaakt bij aankomst, hoe fijn! De tent stond met het uitzicht op de campers/caravans. Wij hadden er geen last van maar wij zien liever tenten. Er stond een fijn tuinset van hout en 2 heerlijke standen stoelen. Tip voor in de tent: siliconen spatels ivm bescherming van de teflon laag op de koekenpannen. De tent en de camping zeker voor herhaling vatbaar!!

Beste Astrid,
Beste Astrid,
Hartelijk dank voor je review! Wat fijn dat je het verblijf in een safaritent als positief hebt ervaren. Wij zullen je feedback aan de camping doorgeven en hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Maaike

We zijn nu 4 keer via Vodatent op vakantie gegaan. In Belgie, Zweden, Limburg en Friesland. Wat een fijne plekken! De tenten zijn iedere keer voorzien van alle gemakken, staan op prachtige plekken... We zijn nu 4 keer via Vodatent op vakantie gegaan. In Belgie, Zweden, Limburg en Friesland. Wat een fijne plekken! De tenten zijn iedere keer voorzien van alle gemakken, staan op prachtige plekken en je loopt er vaak zo het groen in. Vorige week waren we op camping de Veenhoop in een tent van Vodatent. Deze kleine, gemoedelijke camping is sinds 3 jaar in handen van nieuwe eigenaren, de gastvrije familie Zandstra (die ook de naastgelegen zeilschool runt, ook al zo'n mooie plek).

Ze werken hard aan het opbouwen van nieuwe accommodaties (tentplekken met en zonder privé sanitair, sfeervolle chalets en 3 prachtige safaritenten met sanitair), aanplanten van nog meer groen en het aanbieden van de voorzieningen er omheen.

Vanaf de camping loop je twee natuurgebieden in waar je otters, reeën en heel veel soorten vogels kan spotten vanaf de paadjes en vanuit de vogelkijkhut. Honden zijn welkom op de camping en mogen los in het natuurgebied naast de camping.

En wil je het water op? Dan kan dat naast de camping met de (zeil)boten van de zeilschool. Wij sliepen in een safaritent en onze kinderen hadden zeilles, ideale combi.

Beste Maaike,
Beste Maaike,
Bedankt voor je prachtige review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent en hebt kunnen genieten van de natuur eromheen. We hopen je snel voor een 5de keer te mogen verwelkomen in een safaritent op een van onze gezellige campings! ;-)

Margot Krook

Heel goed geregeld en super accomodatie.

Goedemiddag,
Super bedankt voor de leuke review! Ontzettend fijn om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We zien u graag terug in één van onze safaritenten.
Met vriendelijke...
Goedemiddag,