Vodatent

Louis van Ballegooijen

We hadden een week geboekt maar zijn dinsdag vertrokken i.p.v. vrijdag .alles was prima beheerder was top .lokatie ook prima. Maar we zijn vertrokken na 3 nachten ik heb 3 nachten nauwelijks... We hadden een week geboekt maar zijn dinsdag vertrokken i.p.v. vrijdag .alles was prima beheerder was top .lokatie ook prima. Maar we zijn vertrokken na 3 nachten ik heb 3 nachten nauwelijks geslapen .bedden waren een ramp sliepen op plank als bodem.matras was nog geen 5 cm dik en met plastiek over trokken wat erg broeide ik had rug pijn wat ik anders nooit heb .dus zijn we jammer genoeg eerder vertrokken

Reactie Vodatent:

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij gaan dit delen met de camping zodat zij hier naar kunnen kijken.

Family de Meulder

Was heerlijk vakantie. Goed ingerichte tent

Maas

Goede service, mooie ruime tent ,goed ingericht
dit gaan we zeker nog eens doen

Kiki

Goede service, reageren snel, duidelijke informatie. Mooie glamping tent waarbij alles aanwezig was en de bedden lagen ook lekker. Zal zeker nog eens boeken.

Fam.de Bruijn

Goed ontvangst, duidelijke informatie en de glampingtent die wij hadden was netje's, alles aanwezig en van alle gemakken voorzien.
Kinderen hebben zich goed vermaakt in het houten speelfort en...
Kinderen hebben zich goed vermaakt in het houten speelfort en op de airtrampoline.

Anne

Mooie tent van alle gemakken voorzien. Heel fijn om in Corona tijd een eigen douche en toilet te hebben.

Femke

Goed ontvangst. Duidelijke communicatie vooraf en tijdens verblijf.
Zeer leuke tent, alles aanwezig. Zelfs een kacheltje.
Ruim verblijf maar wij waren met 2 personen in de 4 persoons...
Goed ontvangst. Duidelijke communicatie vooraf en tijdens verblijf.
Zeer leuke tent, alles aanwezig. Zelfs een kacheltje.
Ruim verblijf maar wij waren met 2 personen in de 4 persoons tent.
Sanitair prima maar basic. Alles schoon. Wel in verhouding weinig douches voor het aantal plekken op de gehele camping.
Ruimte om de tent heen genoeg, aan de picknick tafel eten die ernaast staat.
Enige kleine nadeel waren de wespen die er deze tijd veel waren. Goed de tent dicht houden als ze er zijn ;-)
Verder een leuk verblijf en zeker de moeite om een keer te beleven.

Marieke Kessel

Super! Heel mooie tent, het vrije gevoel van kamperen maar dan met alle luxe

Lisa marie de leeuw

Wat een geweldige tent. We hebben het zo ontzettend fijn gehad. Dit gaan wij zeker nog een keer doen

Wendy Peeters

Wat een fijne tent. Echt buiten maar wel een lekker BED.