Feedback Company

Vodatent

8.6 /10

SterSterSterSterHalve ster

1295 reviewsSchrijf review

checkbox95% beveelt Vodatent aan!

schildAangesloten bij het Feedback Company keurmerkWat betekent dit?

1295 reviews

Pieter Koomen

SterSterSterSterSter
10/10

Helemaal top geregeld

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Pieter, Wat fijn om te lezen dat alles zo goed geregeld was en dat jullie een positieve ervaring hebben gehad! Bedankt voor het delen van jullie review! We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in één van onze safaritenten! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Van der Veer

SterLege sterLege sterLege sterLege ster
2/10

Matig

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Beste Nienke, Wat vervelend om te lezen dat je je verblijf als matig hebt ervaren. Wij horen graag wat er tijdens je verblijf niet naar wens is geweest. Mocht je hiervoor openstaan, dan ontvangen wij graag een toelichting per e-mail of telefoon. Jouw feedback helpt ons om onze service verder te verbeteren. Alvast bedankt voor je reactie :-) . Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Moniek

SterSterSterSterSter
10/10

Heel goed

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Beste Moniek, Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je volgend jaar weer te mogen helpen bij het boeken van je vakantie :-) Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Franz Biermann

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Alles bestens gelaufen. Vielen Dank!

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Franz, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung! 😊 Es freut uns sehr zu hören, dass alles bestens verlaufen ist. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder für einen schönen Glampingurlaub begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Team Vodatent

Geantwoord op

Nicole

SterSterSterSterSter
10/10

We hebben ons laten verrassen door de schoonheid van Drenthe op camping Hunze Bulten. Wij hebben in een nieuwe Vodatent safaritent gelogeerd met nieuw sanitair en voorzieningen. Het camping echtpaar en medewerkers bieden persoonlijke service en gezelligheid. Het eten was lekker en gezellig op het terras. De natuurlijke zwemvijver met strand biedt verkoeling tijdens warme dagen. We komen zeker een keer terug !

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Nicole, Bedankt voor je leuke review! 😊 Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van de safaritent, de gastvrijheid en de gezellige sfeer. Ook mooi dat de zwemvijver voor wat verkoeling zorgde tijdens de warme dagen! We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een heerlijke glampingvakantie. 😊 Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Peggy

SterSterSterSterSter
10/10

Gezellige safaritent, alles aanwezig dat je nodig hebt.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Peggy, Bedankt voor je leuke review! 😊 Wat fijn om te lezen dat de safaritent goed is bevallen en dat alles aanwezig was wat je nodig had voor een prettig verblijf. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een heerlijke glampingvakantie! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Griet Hermans

SterSterSterSterSter
10/10

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in de glamping op Camping Siësta. De accommodatie was comfortabel, netjes en van alle gemakken voorzien. Het was de perfecte combinatie van kamperen in de natuur met het comfort van thuis. De camping zelf is gezellig, goed onderhouden en heeft een ontspannen sfeer. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, waardoor we ons meteen welkom voelden. Ook de omgeving is prachtig en biedt voldoende mogelijkheden om te wandelen, fietsen of gewoon tot rust te komen. Voor ons was dit de ideale plek om even te ontsnappen aan de dagelijkse drukte. We hebben genoten van de rust, de mooie accommodatie en de gastvrijheid. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een comfortabele glampingervaring! Wij komen zeker nog eens terug!

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Griet, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! 😊 Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf op Camping Siësta. Geweldig dat de combinatie van natuur, comfort en gastvrijheid zo goed is bevallen en dat jullie echt even hebben kunnen ontspannen. Bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een heerlijke glampingvakantie! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Broeders

SterSterSterSterSter
10/10

Een woord SUPERRRRR zoals al 5 jaar. Onze honden genieten dan ook. Volgend jaar weer

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi! Hartelijk bedankt voor je review! 😊 Wat geweldig om te lezen dat jullie al 5 jaar lang zo enthousiast zijn! En natuurlijk vinden we het extra leuk dat ook jullie honden zo genieten van de vakantie. We kijken ernaar uit om jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen voor een nieuwe glampingvakantie! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Cindy Van Endert

SterSterSterSterSter
10/10

Zoals elk jaar fantastisch!!! Propere tent vriendelijke mensen in 1 woord gewoon TOP!

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hartelijk bedankt voor je review! 😊 Wat leuk om te lezen dat jullie ook dit jaar weer zo'n fijne vakantie hebben gehad. Fijn dat de tent schoon was en dat jullie de sfeer en gastvrijheid zo positief hebben ervaren! We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijke glampingvakantie! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Gijs

SterSterSterSterSter
10/10

Kwamen aan op een regenachtige dag maar de sfeer en de activiteiten (foodfestival) op de camping maakte het dat het een zonnig gevoel gaf. Zwembad om de hoek, gratis voor de campinggasten, was perfect!

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hey Gijs! Hartelijk bedankt voor je review! 😊 Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je in de toekomst nog eens te mogen helpen met een mooie glampingvakantie. Groetjes, Team Vodatent

Geantwoord op

Mark

SterSterSterHalve sterLege ster
7/10

Het was een leuke camping, nu nog in de opbouwfase. (Hebben het een jaar geleden overgekocht.) Maar ze doen hun uiterste best om je het naar het zin te maken.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad op de camping. Het klopt dat de camping nog volop in ontwikkeling is en het is mooi om te lezen dat de inzet en gastvrijheid van het team zijn opgevallen. We waarderen je feedback en hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Anton

SterSterHalve sterLege sterLege ster
5/10

Tent met sanitair ok. Schoonmaak slecht, muizenkeutels in bak met bestek. In gehele koelkast bevroor alles. Terrasstoelen niet aangenaam.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Goedemorgen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jammer om te horen dat de schoonmaak niet aan je verwachtingen voldeed en dat je muizenkeutels hebt aangetroffen in de bestekbak. Ook de problemen met de koelkast en het zitcomfort van de terrasstoelen vinden we vervelend om te lezen. We nemen je opmerkingen serieus en zullen deze doorgeven aan de betreffende camping, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en verbeteringen kunnen worden doorgevoerd. We hopen dat je ondanks deze punten toch een fijn verblijf hebt gehad en dat we je in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen onder betere omstandigheden. Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Floris T.

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Na een verblijf in de safaritent van Vodatent gaan wij niet meer terug maar het camperen van vroeger. Dit verblijf heeft een nieuwe standaard gezet.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Goedemorgen, Wat een fantastische review, bedankt voor het delen! Wat leuk om te horen dat jullie verblijf in een Vodatent Safaritent zo goed is bevallen dat het jullie kijk op kamperen heeft veranderd. Dat is een geweldig compliment en daar zijn we ontzettend blij mee. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een nieuw glamping avontuur! Groetjes, Team Vodatent

Geantwoord op

Max

SterSterSterSterSter
10/10

Mooie en gezellige omgeving. Alles was schoon en het personeel was erg vriendelijk.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Max, Dank je wel voor je fijne review! 😊 Wat leuk om te horen dat je de omgeving als mooi en gezellig hebt ervaren. Ook fijn dat alles schoon was en dat je vriendelijk bent geholpen tijdens je verblijf! We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een ontspannen vakantie! ⛺🌿 Groetjes, Team Vodatent

Geantwoord op

Karin bakker

SterSterSterSterSter
10/10

Zeer goed.. duidelijk

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Beste Karin, Dank voor je review! 😊 Wat fijn om te horen dat je alles prettig ervaren hebt en er geen onduidelijkheden waren! We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze safaritenten. :-) Groetjes, Team Vodatent

Geantwoord op

Reviews

Vodatent verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.

Vodatent heeft de volgende resultaten bereikt:

  • checkGemiddelde score: 8.6/10
  • check1295 verzamelde reviews
  • checkEerste review geschreven op 9 mei 2018

Vodatent

Vodatent is een jonge reisorganisatie, gericht op glampingvakanties voor het hele gezin. Wij hebben een enthousiast team dat gezamenlijk beschikt over ruim 40 jaar werkervaring bij o.a. diverse campings, tentenverhuurbedrijven en verschillende reisorganisaties!

Contact

Vodatent

Aston Martinlaan 41

3261 NB Oud-Beijerland

Betrouwbaar en transparant

Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation
detractors00%
passives00%
promoters00%
sadface
0
sadface
1
sadface
2
sadface
3
sadface
4
sadface
5
sadface
6
neutralface
7
neutralface
8
happyface
9
happyface
10

Net Promoter Score (NPS)=% Promoters - % Detractors

1295 reviews

Pieter Koomen

SterSterSterSterSter
10/10

Helemaal top geregeld

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Pieter, Wat fijn om te lezen dat alles zo goed geregeld was en dat jullie een positieve ervaring hebben gehad! Bedankt voor het delen van jullie review! We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in één van onze safaritenten! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Van der Veer

SterLege sterLege sterLege sterLege ster
2/10

Matig

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Beste Nienke, Wat vervelend om te lezen dat je je verblijf als matig hebt ervaren. Wij horen graag wat er tijdens je verblijf niet naar wens is geweest. Mocht je hiervoor openstaan, dan ontvangen wij graag een toelichting per e-mail of telefoon. Jouw feedback helpt ons om onze service verder te verbeteren. Alvast bedankt voor je reactie :-) . Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Moniek

SterSterSterSterSter
10/10

Heel goed

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Beste Moniek, Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je volgend jaar weer te mogen helpen bij het boeken van je vakantie :-) Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Franz Biermann

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Alles bestens gelaufen. Vielen Dank!

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Franz, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung! 😊 Es freut uns sehr zu hören, dass alles bestens verlaufen ist. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder für einen schönen Glampingurlaub begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Team Vodatent

Geantwoord op

Nicole

SterSterSterSterSter
10/10

We hebben ons laten verrassen door de schoonheid van Drenthe op camping Hunze Bulten. Wij hebben in een nieuwe Vodatent safaritent gelogeerd met nieuw sanitair en voorzieningen. Het camping echtpaar en medewerkers bieden persoonlijke service en gezelligheid. Het eten was lekker en gezellig op het terras. De natuurlijke zwemvijver met strand biedt verkoeling tijdens warme dagen. We komen zeker een keer terug !

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Nicole, Bedankt voor je leuke review! 😊 Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van de safaritent, de gastvrijheid en de gezellige sfeer. Ook mooi dat de zwemvijver voor wat verkoeling zorgde tijdens de warme dagen! We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een heerlijke glampingvakantie. 😊 Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Peggy

SterSterSterSterSter
10/10

Gezellige safaritent, alles aanwezig dat je nodig hebt.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Peggy, Bedankt voor je leuke review! 😊 Wat fijn om te lezen dat de safaritent goed is bevallen en dat alles aanwezig was wat je nodig had voor een prettig verblijf. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een heerlijke glampingvakantie! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Griet Hermans

SterSterSterSterSter
10/10

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in de glamping op Camping Siësta. De accommodatie was comfortabel, netjes en van alle gemakken voorzien. Het was de perfecte combinatie van kamperen in de natuur met het comfort van thuis. De camping zelf is gezellig, goed onderhouden en heeft een ontspannen sfeer. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, waardoor we ons meteen welkom voelden. Ook de omgeving is prachtig en biedt voldoende mogelijkheden om te wandelen, fietsen of gewoon tot rust te komen. Voor ons was dit de ideale plek om even te ontsnappen aan de dagelijkse drukte. We hebben genoten van de rust, de mooie accommodatie en de gastvrijheid. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een comfortabele glampingervaring! Wij komen zeker nog eens terug!

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Griet, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! 😊 Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf op Camping Siësta. Geweldig dat de combinatie van natuur, comfort en gastvrijheid zo goed is bevallen en dat jullie echt even hebben kunnen ontspannen. Bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een heerlijke glampingvakantie! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Broeders

SterSterSterSterSter
10/10

Een woord SUPERRRRR zoals al 5 jaar. Onze honden genieten dan ook. Volgend jaar weer

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi! Hartelijk bedankt voor je review! 😊 Wat geweldig om te lezen dat jullie al 5 jaar lang zo enthousiast zijn! En natuurlijk vinden we het extra leuk dat ook jullie honden zo genieten van de vakantie. We kijken ernaar uit om jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen voor een nieuwe glampingvakantie! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Cindy Van Endert

SterSterSterSterSter
10/10

Zoals elk jaar fantastisch!!! Propere tent vriendelijke mensen in 1 woord gewoon TOP!

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hartelijk bedankt voor je review! 😊 Wat leuk om te lezen dat jullie ook dit jaar weer zo'n fijne vakantie hebben gehad. Fijn dat de tent schoon was en dat jullie de sfeer en gastvrijheid zo positief hebben ervaren! We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijke glampingvakantie! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Gijs

SterSterSterSterSter
10/10

Kwamen aan op een regenachtige dag maar de sfeer en de activiteiten (foodfestival) op de camping maakte het dat het een zonnig gevoel gaf. Zwembad om de hoek, gratis voor de campinggasten, was perfect!

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hey Gijs! Hartelijk bedankt voor je review! 😊 Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We hopen je in de toekomst nog eens te mogen helpen met een mooie glampingvakantie. Groetjes, Team Vodatent

Geantwoord op

Mark

SterSterSterHalve sterLege ster
7/10

Het was een leuke camping, nu nog in de opbouwfase. (Hebben het een jaar geleden overgekocht.) Maar ze doen hun uiterste best om je het naar het zin te maken.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad op de camping. Het klopt dat de camping nog volop in ontwikkeling is en het is mooi om te lezen dat de inzet en gastvrijheid van het team zijn opgevallen. We waarderen je feedback en hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf! Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Anton

SterSterHalve sterLege sterLege ster
5/10

Tent met sanitair ok. Schoonmaak slecht, muizenkeutels in bak met bestek. In gehele koelkast bevroor alles. Terrasstoelen niet aangenaam.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Goedemorgen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jammer om te horen dat de schoonmaak niet aan je verwachtingen voldeed en dat je muizenkeutels hebt aangetroffen in de bestekbak. Ook de problemen met de koelkast en het zitcomfort van de terrasstoelen vinden we vervelend om te lezen. We nemen je opmerkingen serieus en zullen deze doorgeven aan de betreffende camping, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en verbeteringen kunnen worden doorgevoerd. We hopen dat je ondanks deze punten toch een fijn verblijf hebt gehad en dat we je in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen onder betere omstandigheden. Met vriendelijke groet, Team Vodatent

Geantwoord op

Floris T.

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Na een verblijf in de safaritent van Vodatent gaan wij niet meer terug maar het camperen van vroeger. Dit verblijf heeft een nieuwe standaard gezet.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Goedemorgen, Wat een fantastische review, bedankt voor het delen! Wat leuk om te horen dat jullie verblijf in een Vodatent Safaritent zo goed is bevallen dat het jullie kijk op kamperen heeft veranderd. Dat is een geweldig compliment en daar zijn we ontzettend blij mee. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een nieuw glamping avontuur! Groetjes, Team Vodatent

Geantwoord op

Max

SterSterSterSterSter
10/10

Mooie en gezellige omgeving. Alles was schoon en het personeel was erg vriendelijk.

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Hi Max, Dank je wel voor je fijne review! 😊 Wat leuk om te horen dat je de omgeving als mooi en gezellig hebt ervaren. Ook fijn dat alles schoon was en dat je vriendelijk bent geholpen tijdens je verblijf! We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een ontspannen vakantie! ⛺🌿 Groetjes, Team Vodatent

Geantwoord op

Karin bakker

SterSterSterSterSter
10/10

Zeer goed.. duidelijk

Gepubliceerd op

Antwoord Vodatent

Beste Karin, Dank voor je review! 😊 Wat fijn om te horen dat je alles prettig ervaren hebt en er geen onduidelijkheden waren! We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze safaritenten. :-) Groetjes, Team Vodatent

Geantwoord op

Reviews

Vodatent verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.

Vodatent heeft de volgende resultaten bereikt:

  • checkGemiddelde score: 8.6/10
  • check1295 verzamelde reviews
  • checkEerste review geschreven op 9 mei 2018

Vodatent

Vodatent is een jonge reisorganisatie, gericht op glampingvakanties voor het hele gezin. Wij hebben een enthousiast team dat gezamenlijk beschikt over ruim 40 jaar werkervaring bij o.a. diverse campings, tentenverhuurbedrijven en verschillende reisorganisaties!

Contact

Vodatent

Aston Martinlaan 41

3261 NB Oud-Beijerland

Betrouwbaar en transparant

Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation