Vodatent

Sylvia Caminada

Prima tent

Beste Sylvia,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de accommodatie en het verblijf naar wens was. :-)
Met vriendelijke...
Beste Sylvia,

Debby Linden

Tevreden

Beste Debby,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. :-)

Mark

Onze ervaring zijn zeer positief. De tent was goed verzorgt en de gastheer en vrouw erg vriendelijk. De communicatie vanuit Vodatent was duidelijke en ruim op tijd.

Beste Mark,
Bedankt voor je leuke review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie onze service als positief ervaren hebben. :-)
We hopen jullie snel weer te...
Beste Mark,

Catrienke

Fijn om via Vodatent een accomodatie te boeken, het voldeed aan alle verwachtingen!!

Beste Catrienke
Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je via Vodatent geboekt hebt en dat alles naar wens was. :-)
Met...
Beste Catrienke

Chris

Super initiatief ‘expeditie buitengewoon’. Wij en onze kleinkinderen van 8 jaar hebben heel erg genoten!

Beste Chris,
Beste Chris,
Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn om te vernemen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en dat de kleinkinderen hebben genoten! Hopelijk mogen wij jullie een volgende keer weer verwelkomen. :-)
Met vriendelijke groet, Vodatent

mirjam heilijgers

Handig met boeken.

Reactie Vodatent:

Bedankt voor uw review! Wat jammer om te vernemen dat u Vodatent niet zou aanbevelen. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met u in contact om uw... Bedankt voor uw review! Wat jammer om te vernemen dat u Vodatent niet zou aanbevelen. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met u in contact om uw review te bespreken. Graag wil ik vragen om contact op te nemen met ons. Dit kan telefonisch op 0031 (0)186 820996 of per email via info@vodatent.com

Tamara Laheije

Makkelijk te boeken, voldoende informatie verstrekt. Bij aankomst stond alles uitnodigend open en klaar. Het was ook zeer schoon. Ik heb een tent met eigen sanitair met een heerlijke douche waar... Makkelijk te boeken, voldoende informatie verstrekt. Bij aankomst stond alles uitnodigend open en klaar. Het was ook zeer schoon. Ik heb een tent met eigen sanitair met een heerlijke douche waar menig hotel niet aan kan tippen....

Beste Tamara,
Bedankt voor je review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie hebben genoten van de faciliteiten op de camping.
We hopen jullie snel weer te...
Beste Tamara,

Anneveldt

Goede safaritenten, makkelijk te boeken, goede service en een heerlijk verblijf gehad.

Beste Anneveldt,
Bedankt voor je review! Wat super om te horen dat alles naar wens was en dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad.
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!...
Beste Anneveldt,
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen! :-)

Curinckx jan

Fantastisch weekend heel plezant

Reactie Vodatent:

Wat fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad! Wij hopen u snel nogmaals te zien in een van onze safaritenten.

Erna Hegeman

Prima ervaring

Beste Erna,
Bedankt voor je review! Wat super om te horen dat alles naar wens was.