Vodatent

Jetty

Een super verblijf gehad in de safaritent. Alles netjes en ruim. Nette bedden en dekens. Inventaris ook netjes op orde. Zou er zeker nog een keer mee op vakantie gaan!

Vaste gast

Wij boeken al een aantal jaar bij Vodatent en het bevalt ons (gezin met drie kids) erg goed. Altijd snel antwoord als je een vraag hebt en tenten zijn altijd prima in orde. Volgend jaar weer!

Polak

Vieze tering oplichters bah, ik ben echt woedend. Jullie willen alleen maar geld geld en denken niet aan een oplossing. Ik ga er een zaak van maken vieze dieven !!! ???????

Anno Niempje

Goede communicatie en alles was snel geregeld. Super!

vakantieganger

Op basis van uw aanbod (site) haken we af... dus geen aanbeveling het oogt niet glam genoeg … u heeft beknibbelt in de materialen

Decaesteker Francis

Kan me niet inschrijven voor jullie nieuwsbrief,sorry

Ilse Schrier

We zijn afgelopen zomer 2019 met de familie naar de camping Roptai in Ave-et-Auffe geweest. De safaritent was praktisch nieuw en heel prettig! Het uitzicht naar de vallei vanuit de tent aan de... We zijn afgelopen zomer 2019 met de familie naar de camping Roptai in Ave-et-Auffe geweest. De safaritent was praktisch nieuw en heel prettig! Het uitzicht naar de vallei vanuit de tent aan de bosrand was prachtig. Het sanitair was prima, als ook alle andere voorzieningen. Het zwembad was niet heel groot maar prima om jezelf even te kunnen vermaken. Het is een rustige camping die geschikt is om dagjes er-op-uit te gaan; er is niet heel veel te doen voor oudere kinderen. We hebben bijv. geen animatie getroffen. In de omgeving valt er van alles te beleven, o.a. de grotten van Han. Voor het kanovaren/ kajakken zijn we vanwege droogte uitgeweken naar Frankrijk. Ook daar was het heerlijk. Wij geven Vodatent voor alles een dikke 10!

Reactie Vodatent:

Bedankt voor je uitgebreide feedback, leuk om te horen dat jullie je hebben vermaakt.

Van Nuffelen

Was heel leuk

Reactie Vodatent:

Bedankt voor je feedback, leuk om te zien dat je al weer een reservering hebt gemaakt.

Peersmans kevin

Super ! Ik zou zo opnieuw boeken ...

Reactie Vodatent:

Bedankt voor je review! en leuk om te zien dat jullie alweer geboekt hebben.