Vodatent

Kirsten

Zeer positief!
Zeer positief!
Nu driemaal via vodatent gekampeerd. Verschillende afmetingen en variatie in luxe en voorzieningen van de tent gehad. Maar allen zeer goed bevallen. Fijn dat je geen vaste aankomst of vertrekdatum hebt.

Beste Kirsten,
Bedankt voor je leuke review! Wat super om te horen dat de accommodaties en verblijven naar wens zijn geweest.
Met...
Beste Kirsten,

N. Weerheijm-Maas

Wij hebben lekker 2 weken in Luxemburg gekampeerd in een Vodatent bij caming Vallee de l’Our. Kleine prachtige camping met rondom uitzicht op de bergen er omheen en volop groen. Zelfs een... Wij hebben lekker 2 weken in Luxemburg gekampeerd in een Vodatent bij caming Vallee de l’Our. Kleine prachtige camping met rondom uitzicht op de bergen er omheen en volop groen. Zelfs een riviertje/klein meertje om in te spelen. Hele rustige camping waar nu vooral jonge gezinnen, ouderen en doortrekkers kwamen. Hier kun je dagelijks verse broodjes en ijsjes kunt halen en lekker in het restaurant kunt eten. Er is een speeltuintje en ook een mogelijkheid van een beperkte campwinkel. Honden zijn toegestaan en er is zelfs een afgebakend (speel-) oefenterrein voor honden met tunnels, bruggetjes, hekjes, paaltjes om samen te trainen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ondanks het hoogseizoen en best veel kampeerders was het er toch heerlijk rustig. Waarschijnlijk omdat er geen animatieteam is, of andere uitgebreide voorzieningen. Wel, mocht je niet in een Vodatent verblijven, keurig schone douches en toiletten. In reviews wordt gezegd dat het aan een drukke weg ligt met verkeerslawaai. Dat klopt, maar het is kang xo erg niet aks wordt gezegd. Dit betreft voornamelijk even de ochtend en avondspits wanneer Luxemburgers nasr hun werk rijden.

Goedendag,
Goedendag,
Allereerst bedankt voor uw uitgebreide review! Wat goed om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad op Camping Vallee de l'Our! We hopen u graag nog eens te verwelkomen.
Met vriendelijke groet, Vodatent

De Jong

Echt hele mooie tenten

Reactie Vodatent:

Wat leuk om te horen! Bedankt voor je review. We hopen je graag nog eens terug te zien.
Groet, Team Vodatent

Nangassóle

Zeer leuke en mooi ingericht tent. Heel veel comfort. Aan te raden.

Beste Nangassóle,
Bedankt voor je leuke review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest.
Met vriendelijke...
Beste Nangassóle,

Caroline

Wij hebben genoten van onze vakantie op Camping Drei Spatzen.
Een hele mooie natuurcamping en in de omgeving zijn er echt heel veel uitstapjes die je kunt ondernemen.
Wij hebben echt...
Wij hebben genoten van onze vakantie op Camping Drei Spatzen.
Wij hebben echt genoten in de safaritent. Het is ontzettend makkelijk dat je zelf niet alle spullen hoeft mee te nemen en geen tent hoeft op te zetten. Daarnaast slaap je ook in echte bedden en niet op een luchtbed :-). Volgend jaar gaan we weer kijken of er een leuke camping voor ons bij zit bij Vodatent.

Hi Caroline,
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. We zien je graag nog eens terug!
Groetjes, team Vodatent

Familie Boot

Uitstekend. Wij hebben een week in een Vodatent safaritent met sanitair verbleven op Familiepark Goolderheide in Bocholt. De camping is heel erg leuk vooral met kinderen is dit echt een aanrader.... Uitstekend. Wij hebben een week in een Vodatent safaritent met sanitair verbleven op Familiepark Goolderheide in Bocholt. De camping is heel erg leuk vooral met kinderen is dit echt een aanrader.
De safaritent was erg fijn met een douche, toilet en wasbak. Het is ook heel erg fijn dat je de afwas kunt doen in de safaritent. De bedden lagen ook erg goed.

Familie Boot,
Bedankt voor je mooie review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat de kinderen genoten hebben van het verblijf.
We hopen jullie snel weer te...
Familie Boot,

Sanne

Top bedrijf! Goede communicatie en ik zou iedereen aanraden via Vodatent te boeken voor een glamping vakantie.

Beste Sanne,
Bedankt voor je positieve review! Wat leuk om te horen dat je via Vodatent geboekt hebt en dit als positief ervaren hebt. Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk. :-)
We...
Beste Sanne,
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Arie en Femke

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in de safaritent 2 personen met sanitair op Camping Mareveld. De tent is klein maar is alsnog van alle gemakken voorzien. En de omgeving van de camping is... Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in de safaritent 2 personen met sanitair op Camping Mareveld. De tent is klein maar is alsnog van alle gemakken voorzien. En de omgeving van de camping is prachtig! De communicatie met Vodatent was heel fijn. Wij gaan zeker nog eens een Vodatent boeken!

Beste Arie en Femke,
Bedankt voor jullie geweldige review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie de ervaring met Vodatent als positief ervaren hebben.
We...
Beste Arie en Femke,

Cynthia Haagsma

Er was aan alles gedacht, een spiegel in de tent
goed verzorgd tent en een goede sanitair.
Mijn kinderen hebben genoten en wilt graag terug
vriendelijk mensen

Beste Cynthia,
We hopen jullie snel weer te...
Beste Cynthia,

Ine

Prima tent, niet zo'n prima camping

Beste Ine,
Beste Ine,
Bedankt voor uw review! Wat jammer om te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met u in contact om uw review te bespreken. Graag wil ik vragen om contact op te nemen met ons. Dit kan telefonisch op 0031 (0)186 820996 of per email via info@vodatent.com