Vodatent

Sjors

Prima glampingtent. Voorzien van al het noodzakelijke. Prijs/kwaliteitverhouding dik in orde

Beste Sjors,
Bedankt voor jullie mooie review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie de ervaring met Vodatent als positief ervaren hebben.
Beste Sjors,

Hoekstra

Fijn verblijf gehad

Beste Marion,
Bedankt voor je leuke review! Wat super om te horen dat jullie verblijf goed is bevallen.
Team...
Beste Marion,

Muis

Een fijne camping in Luxemburg. Op loopafstand van de Duitse grens. Übereisenbach. Wij hadden een 4 persoons tent incl. Sanitair. Heerlijk! Jammergenoeg wat het bed wat klein en krap (mijn man is... Een fijne camping in Luxemburg. Op loopafstand van de Duitse grens. Übereisenbach. Wij hadden een 4 persoons tent incl. Sanitair. Heerlijk! Jammergenoeg wat het bed wat klein en krap (mijn man is 192 cm lang. Voeten lagen niet op het matras) en met ons 2-en was het ook krapjes in het bed. Verder een super fijne camping en tent. Alles wat we nodig waren zat er in.

Beste Muis,
Bedankt voor je leuke review!

Jacqueline

Wat hebben wij genoten van deze camping. Mooie tent, prachtige plek, wat een ruimte!!! Perfect voor gezinnen met (jonge) kinderen. Er is volop mogelijk tot spelen en sporten. Oa volleybal,... Wat hebben wij genoten van deze camping. Mooie tent, prachtige plek, wat een ruimte!!! Perfect voor gezinnen met (jonge) kinderen. Er is volop mogelijk tot spelen en sporten. Oa volleybal, basketbal, petanque en poolbiljart. Het zwembad is klein maar prima. Het menu is simpel maar lekker en kakelvers met oa eigengemaakte frieten en burgers, salade en pizza. Er is een broodservice in de ochtend. Echt een aanrader en wij komen zeker weten nog een keer terug. Er is geen camping zoals Moulin du pommier.

Beste Jacqueline,
Beste Jacqueline,

Vd weide

Wij zijn in een Vodatent verbleven op camping walsheim in walsheim ( zuid Duitsland) tent was prima in orde. Erg leuk om de keuken naar buiten te kunnen verplaatsen. Hier ook gebruik van gemaakt.... Wij zijn in een Vodatent verbleven op camping walsheim in walsheim ( zuid Duitsland) tent was prima in orde. Erg leuk om de keuken naar buiten te kunnen verplaatsen. Hier ook gebruik van gemaakt. Ook was alles ruim aanwezig. Extra borden, kopjes noem maar op. Het was er. Ook waren er extra fleecedekens voor de eventuele koude nachten.
Helaas hebben wij onze vakantie eerder moeten afbreken vanwege het slechte weer. Maar we gaan in vervolg weer via Vodatent boeken!

Beste Annelies,
Bedankt voor jullie geweldige review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie de ervaring met Vodatent als positief ervaren hebben.
We...
Beste Annelies,

Denise Leidelmeijer

We verbleven in een 6p glampingtent zonder sanitair, maar wel met verrijdbaar keukenblok. We stonden op camping De Breede in Breede (bij Warffum in Groningen). Topcamping en toplocatie van de tent,... We verbleven in een 6p glampingtent zonder sanitair, maar wel met verrijdbaar keukenblok. We stonden op camping De Breede in Breede (bij Warffum in Groningen). Topcamping en toplocatie van de tent, waarbij je zicht hebt op de speeltuin en vanuit je luie stoel je kinderen in de gaten kunt houden.

Beste Denise,
Beste Denise,

Irene

Topvakantie gehad op de Wrange in Doetinchem. De tent was opvallend schoon. Zelfs de dekbedden en kussens hadden geen vlekken. Alle spullen leken wel nieuw. De tent was groot en top met sanitair... Topvakantie gehad op de Wrange in Doetinchem. De tent was opvallend schoon. Zelfs de dekbedden en kussens hadden geen vlekken. Alle spullen leken wel nieuw. De tent was groot en top met sanitair erbij. We zouden zo weer boeken.

Beste Irene,
Bedankt voor je leuke review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest.
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op een van onze leuke campings!...
Beste Irene,

Kelly

Top verblijf bij de vuurkuil

Beste Kelly,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat alles naar wens was bij camping de Vuurkuil.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Team...
Beste Kelly,
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Felicita

We verbleven in een 2p safaritent. Deze tent had bijna geen luifel, in tegenstelling tot de buren. Hierdoor moet je als het regent binnen zitten wat erg jammer is. De buren konden wel allemaal... We verbleven in een 2p safaritent. Deze tent had bijna geen luifel, in tegenstelling tot de buren. Hierdoor moet je als het regent binnen zitten wat erg jammer is. De buren konden wel allemaal buiten onder de luifel zitten (vissen!). Het toilet is nauwelijks gescheiden van het slaap/woongedeelte wat ongemakkelijk en onhygienisch is. Er waren veel muizen dus overal drolletjes. De bezem had nog vele haren van de vorige bewoners eraan hangen en er zaten remsporen in het toilet van vorig bezoek. De camping was leuk voor kinderen maar niet zo rustig (check de site of er theater is! Dat betekent lawaai!) Wij hadden het ook bijzonder koud en konden geen extra deken krijgen (zou je toch wel verwachten in een luxe tent).
Verder van alle gemakken voorzien qua keuken.

Beste Felicita,
Beste Felicita,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te vernemen dat je verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met je in contact om je review te bespreken. Graag wil ik vragen om contact op te nemen met ons. Dit kan telefonisch op 0031 (0)186 820996 of per email via info@vodatent.com

Le Paradou

We hebben een week in een stacaravan geslapen. Deze was verouderd qua inrichting, interieur en bedden. De camping eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw review! Wat jammer om te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met u in contact om uw review te bespreken. Graag wil ik vragen om contact op te nemen met ons. Dit kan telefonisch op 0031 (0)186 820996 of per email via info@vodatent.com