Vodatent

eh

Heerlijke korte vakantie gehad, ideaal als je niet teveel aan luxe wilt inboeten, maar toch in de natuur wilt zijn.

Jana Van Droogenbroeck

Uitstekend, we sliepen 2 nachten in een Safari tent en het was heel fijn! Ook kunnen genieten van alle rust.

Koudijs

Mooie tent in niebert met een privetoilet. Ligt gunstig om naar friesland en drenthe te gaan.

Mandy Lossie

Mooie, grote tent, alles ruimschoots aanwezig en heel proper!

Rianne van der Nagel

We hebben een goede vakantieweek gehad op camping de Zuidduinen in Katwijk. De tent was ruim en de inventaris behoorlijk compleet. Met kleine kinderen was het wel handig geweest als er ook plastic... We hebben een goede vakantieweek gehad op camping de Zuidduinen in Katwijk. De tent was ruim en de inventaris behoorlijk compleet. Met kleine kinderen was het wel handig geweest als er ook plastic serviesgoed aanwezig was.
Door het dubbele boekingssysteem van Vodatent en de camping zelf, konden we uiteindelijk niet 7, maar slechts 6 dagen op deze camping terecht. Dat was jammer.

Jos van Leerzem

Boeking en ontvangst keurig geregeld.
Nette en schone tent.
Heerlijk verblijf gehad

Winters

Mooie tent en prima bedden!! Zeker een aanrader!!

Ilse

Prachtige en nette tent! De organisatie van Vodatent is goed. Wel jammer dat camping Goolderheide in Bocholt een vliegveld naast zich heeft. Het geluid van de straaljagers is hard en geeft hinder.

Mark Bagerman

5 dagen Gronselenput, enorm genoten van de omgeving, de camping en de safaritent. Schoon, goed bed en heerlijk ruim. Enige minpuntje; Onze safaritent stond op het camperveld

D. van den Bos

Alles keurig geregeld en helder in de boekingen. Tent keurig in orde.