Vodatent

Moma's

Het was een leuk plekje wat er heel netjes uit zag. De eigenaren waren heel aardig en behulpzaam

Beste J. Schroen,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een leuk en nette plek hadden. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Familie Stolk

Perfect!

Beste familie Stolk,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een perfecte vakantie hebben gehad. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Vanbeckbergen Hilde

Heel leuke tijd gehad in Elsloo, leuke tent voorzien van het nodige comfort, hele leuke camping

Beste Hilde,
Wat leuk om te vernemen dat jullie het fijn hebben gehad. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

M. M.

De vodatent was prima. Wij hadden een 4 persoons glamping tent met z'n vieren. Was klein maar fijn. De kinderen vonden het gezellig dat ze toch een beetje bij de ouders lagen, het was alleen... De vodatent was prima. Wij hadden een 4 persoons glamping tent met z'n vieren. Was klein maar fijn. De kinderen vonden het gezellig dat ze toch een beetje bij de ouders lagen, het was alleen afgeschermd dmv een gordijntje maar was prima.
De camping zelf was totaal niet wat wij verwachtte en daar gaan wij zeker niet meer naar toe (Camping de Meibeek). Wij wilde de eerste dag het liefst rechtsomkeert gaan, maar zijn uiteindelijk wel gebleven en hebben voornamelijk veel in de omgeving gedaan. Het is daar niet bepaald kindvriendelijk en gastvrij! Was erg jammer.

Beste M,
Beste M,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de accommodatie naar wens was. Wat jammer om te vernemen dat het verblijf zelf niet geheel naar wens is geweest. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met je in contact om de review te bespreken. Graag wil ik vragen om contact op te nemen met ons. Dit kan telefonisch op 0031 (0)186 820996 of per email via info@vodatent.com

Priscilka

Leuke tent, wij zaten met z’n 3en in een 6 persoons tent en dat was prima. Met z’n 6en erin zou in onze beleving echt te krap zijn! Wc erin is fijn maar er ontbreekt licht in de wc. Dat zou wel... Leuke tent, wij zaten met z’n 3en in een 6 persoons tent en dat was prima. Met z’n 6en erin zou in onze beleving echt te krap zijn! Wc erin is fijn maar er ontbreekt licht in de wc. Dat zou wel handig zijn om erin te hebben.
Verder van alle spullen voorzien en een heerlijke luifel eraan!wij hebben het leuk gehad.

Beste Priscilla,
Beste Priscilla,
Bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te vernemen dat het verblijf naar wens is geweest. Wij zullen je feedback over het wc licht meenemen in ons contact naar de camping. We hopen jullie graag nog eens te mogen verwelkomen! :-)

Koen van der Weegen

Snel contact en goede bereikbaarheid!

Beste Koen,
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je het contact als positief ervaren hebt. Klanttevredenheid staat bij ons op nummer 1! :-)
We hopen je snel weer te...
Beste Koen,
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Gezin

Prima verblijf op camping in Ubereisenbach. De tent was nieuw met een luxe badkamer. Het enige nadeel was dat de ouderslaapkamer niet afgeschermd was. Voor de andere slaapkamer zat wel een deur. De... Prima verblijf op camping in Ubereisenbach. De tent was nieuw met een luxe badkamer. Het enige nadeel was dat de ouderslaapkamer niet afgeschermd was. Voor de andere slaapkamer zat wel een deur. De camping zelf is rustig. Voor kinderen zou het fijn zijn als er bijvoorbeeld een tafeltennistafel zou staan of een voetbalveldje. Zeer hondvriendelijk, er is zelfs een hondentrainingsveldje. De rivier langs de camping is leuk om in te spelen. Vissen kan elders bij bijv. een visvijver.

Beste Wilke,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te vernemen dat jullie het leuk hebben gehad. Wij zullen de tafeltennistafel en het voetbalveldje meenemen in ons contact naar de camping. We hopen jullie graag nog eens te verwelkomen.

Carla Lankhaar

De tent was super, helaas de camping niet.(De Krabbenplaat)
Een hele kunst om een warme douche te krijgen, steeds koud water.
Niet handig met kleine kinderen.

Beste Carla,
Beste Carla,
Bedankt voor uw review! Wat jammer om te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met u in contact om uw review te bespreken. Graag wil ik vragen om contact op te nemen met ons. Dit kan telefonisch op 0031 (0)186 820996 of per email via info@vodatent.com

RS

HEEL SLECHT!!! Stelletje racisten allemaal!!!!

Beste,
Beste,

Wilke van Brummelen

Wij zaten op
Wij zaten op
Camping Pittoresque. We zijn super hartelijk ontvangen door Casper en Daniek met een welkomstdrankje. Hoe leuk is dat. De camping is prachtig. Mooi groen, veel bomen, grote staplaatsen aan de rivier. Wij zaten zelf in een safaritent met sanitair. En dat was super! Alles wat goed schoon. Super badkamer met regendouche. Heerlijk. En als er iets was werd het meteen opgelost door Casper of Daniek. Een mega enthousiast stel waarbij ik hoop dat zij nog jarenlang deze geweldige camping mogen runnen! En het eten in restaurant, wat ze overigens allemaal zelf maken is eenvoudig maar top kwaliteit! Vers en lekker! We hebben genoten!

Beste Wilke,
Bedankt voor je mooie review! We hopen jullie graag nog eens te verwelkomen.