Vodatent

van der Wees

Alles was perfect ingericht op een geweldige locatie. Zeer zeker boeken we voor een volgend jaar -------zo is het plan. Op de camping allemaal vriendelijke mensen en dat maakte ons blij !!

Carlien Hadderingh

Super leuke en gezellig weekend in volledig ingerichte Safaritent. Leuk voor de jongens vanwege het stapelbed.

Tom en Anke

Heel leuke verblijf plaats. Echt de moeite om te doen. Heel vriendelijke mensen en super leuke activiteiten.

M. Janssen

Het was een mooie, compleet ingerichte grote tent, mooi gelegen aan de rand van de camping. TV had misschien niet gehoeven, maar wel fijn in Tour- of voetbalperiode.

Willem

Mooie luxe tent met alles erop en eraan, dit was de 3e vakantie met vodatent weer zeer geslaagd

L Staudt

Mooie luxe Safaritent geboekt via Vodatent Alles mooi verzorgd en goed ingericht

Koen

Wij boekten via Glamping voucher een verblijf in de mooie camping de Vechtvallei in Diffelen. Een foutje in een boeking werd snel en op een prettige manier opgeslot, en een last minute verandering... Wij boekten via Glamping voucher een verblijf in de mooie camping de Vechtvallei in Diffelen. Een foutje in een boeking werd snel en op een prettige manier opgeslot, en een last minute verandering in de boeking ook. Overall, fijn gevoel, en ons verblijf is heel goed bevallen!

Amber

Wij hadden een safaritent gehuurd. Hoewel hij anders heette en eruit zag (op vodatent) en er bij mij twijfel ontstond of het wel klopte, was alles in orde. De safaritent / woody xl op camping de la... Wij hadden een safaritent gehuurd. Hoewel hij anders heette en eruit zag (op vodatent) en er bij mij twijfel ontstond of het wel klopte, was alles in orde. De safaritent / woody xl op camping de la bonette was super schoon en groot. We hebben een fijne vakantie gehad

Maria

Heerlijke tent met alles er op en eraan. Ideaal met kleine badkamer. 2 minpuntjes; snachts koelde het hard af en met het kleine kacheltje werd de ruimte voor een baby niet erg warm. Het andere was... Heerlijke tent met alles er op en eraan. Ideaal met kleine badkamer. 2 minpuntjes; snachts koelde het hard af en met het kleine kacheltje werd de ruimte voor een baby niet erg warm. Het andere was dat het bed wel heel erg kraakte bij elke beweging.
Ondanks dit een heerlijke tijd gehad.