Vodatent

Gezin Koolen

Mijn kind en ik verbleven voor de 3 keer in een Safaritent op camping Gronselenput. Daar zijn we tevreden over. Jammer was echter wel dat we niet de locatie van de tent hadden, zoals vooraf... Mijn kind en ik verbleven voor de 3 keer in een Safaritent op camping Gronselenput. Daar zijn we tevreden over. Jammer was echter wel dat we niet de locatie van de tent hadden, zoals vooraf toegezegd was. Desondanks hebben we toch genoten, daar wij ons heel thuis voelen op de gemoedelijke camping. Tip; grotere kussens voor het slapen en wat dekens voor de avonden op het terras zou ook fijn zijn.

Helena

Super leuke, goed ingerichte tenten! Alles erop en eraan.

Mark

Heerlijk luxe kamperen! In de avond lekker op de sfeervolle veranda met een drankje genieten. In de tent is alles aanwezig: van inductiekookplaat tot koelkast.

Marc

Safaritent goed bevallen; voldoende ruimte, alle benodigdheden aanwezig inclusief keukentje dat evt. naar buiten verplaatsbaar is. Tent was ook schoon en netjes onderhouden. Zeker voor herhaling... Safaritent goed bevallen; voldoende ruimte, alle benodigdheden aanwezig inclusief keukentje dat evt. naar buiten verplaatsbaar is. Tent was ook schoon en netjes onderhouden. Zeker voor herhaling vatbaar dus.

Josephina Rood

Midweek in safaritent met sanitair op camping Horstmannsbos was voor ons een ontdekking van het echte glamping. Prachtige tochten gefietst en bij regen heerlijk vertoefd onder de riante luifel van... Midweek in safaritent met sanitair op camping Horstmannsbos was voor ons een ontdekking van het echte glamping. Prachtige tochten gefietst en bij regen heerlijk vertoefd onder de riante luifel van de tent.

DE SMET STEVEN

Niks aan te merken ware het niet dat er geen tv aanwezig was in tegenstelling tot wat zowel op de site als op de inventarislijst ter plekke vermeld stond. Een tv zou niet hoeven op een camping maar... Niks aan te merken ware het niet dat er geen tv aanwezig was in tegenstelling tot wat zowel op de site als op de inventarislijst ter plekke vermeld stond. Een tv zou niet hoeven op een camping maar ik ging geheel single op midweek en dan kunnen de avonden iets eenzamer zijn dan met getweeën of meer. Rudy en Josée, Een vriendelijk team. Ik ben tevreden dat ik vodatent heb leren kennen !

Mevr m van den

Dit was m’n eerste keer met vodatent prima bevallen goed na m’n zin gehad ik ga zeker volgende jaar weer boeken bij vodatent alles is aanwezig prima bedden voor de kids staan er 2 stapelbedden in... Dit was m’n eerste keer met vodatent prima bevallen goed na m’n zin gehad ik ga zeker volgende jaar weer boeken bij vodatent alles is aanwezig prima bedden voor de kids staan er 2 stapelbedden in mis wel voor de koudere nachten een Extra deken zou fijn zijn top luxe Safaritent

Ruud

Goed verblijf voor ons, 2 senioren in het na-seizoen, op de leuke camping Timmerholt in Drenthe in een Safari-tent van Vodatent. Vriendelijk personeel. Mooie camping en omgeving. Zeker waard om er... Goed verblijf voor ons, 2 senioren in het na-seizoen, op de leuke camping Timmerholt in Drenthe in een Safari-tent van Vodatent. Vriendelijk personeel. Mooie camping en omgeving. Zeker waard om er nog eens te komen.

Kaj

Mooie luxe ingerichte tent. 2e maal met Vodatent en wederom prima bevallen! Nu op zoek naar een nieuwe locatie om snel weer te gaan.