Vodatent

Mohamedajoeb

Duidelijke en vriendelijke ervaring

Beste Nadiram,
Bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te vernemen dat het verblijf weer naar wens is geweest. We hopen jullie graag nog eens te mogen verwelkomen!
Groet, Vodatent

Lipkens Josée

Fijne accommodatie camping
Mooi luxeuze tent met keuken sanitair en bedden in

Beste Josée,
Bedankt voor jullie mooie review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie de ervaring met Vodatent als positief ervaren hebben.
We hopen...
Beste Josée,
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op een van onze leuke campings!
Team Vodatent

Marianne

Ik heb in augustus via vodatent een 4 persoons safaritent, inclusief sanitair, geboekt op boerderijcamping La Dolce Vita in Ransdaal, zuid-limburg, geboekt. Alles zit er wel in. Zelfs het sanitair... Ik heb in augustus via vodatent een 4 persoons safaritent, inclusief sanitair, geboekt op boerderijcamping La Dolce Vita in Ransdaal, zuid-limburg, geboekt. Alles zit er wel in. Zelfs het sanitair is fijn. De camping is kleinschalig: hou je van rust dan is dit ideaal. De eigenaresse is vriendelijk en je voelt je welkom. Communicatie met Vodatent ging voor 99% perfect. Op mijn laatste mail geen reactie gehad maar gelukkig kon ik het op de camping zelf als nog regelen.

Beste Marianne,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en het personeel als vriendelijk ervaarde. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!...
Beste Marianne,

Tom

Geen verborgen agenda’s. Geen kleine letters. Gewoon transparant en uitstekend. Uitstekende communicatie en dito product.

Beste Tom,
Wat fijn om te horen dat je je contact met Vodatent als prettig hebt ervaren. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Miedema

Prima communicatie en duidelijke mailtjes.
Prima communicatie en duidelijke mailtjes.
We zaten op een erg leuke en gezellige camping waar we een prachtige ruime plek hadden met de tent. Alles was dik in orde en het was echt vakantie vieren.

Beste mevrouw Miedema,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een super vakantie hebben gehad. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Elja

Heerlijke vakantie gehad in een Safari tent van vodatent. Echt het campinggevoel gehad met luxe van eigen sanitair in de tent. De matrassen vond ik persoonlijk matig. Je voelde de veren door het... Heerlijke vakantie gehad in een Safari tent van vodatent. Echt het campinggevoel gehad met luxe van eigen sanitair in de tent. De matrassen vond ik persoonlijk matig. Je voelde de veren door het matras heen.

Beste Elja,
Beste Elja,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een super vakantie hebben gehad. Wat betreft de matrassen, ik ga ik intern doorgeven. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Knoops

We hebben een SUPER vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Alles tip top in orde en zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Beste Danielle Knoops,
Beste Danielle Knoops,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een super vakantie hebben gehad en het personeel als vriendelijk ervaarde. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Julie

Fijne safaritent! Ook vlotte afhandeling van alle administratie.

Beste Julie Aerts,
Wat leuk om te vernemen dat jullie de Safaritent fijn vonden. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Gorishe Hoek

Een hele fijne camping safaritenten voor ons drieën en de hond. Alles dicht in de buurt op de camping, douche,toilet en afwasgelegenheid.

Goedemiddag,
Wat fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Cátia Malanho

Perfect

Beste Cátia,
Wat leuk om te vernemen dat jullie het fijn hebben gehad. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!