Vodatent

Manon Wijermars

Heerlijke tent, zelfs in de herfst.

Peereboom

Wij hebben via Vodatent verbleven op camping De Wrange in Doetinchem. Mooie ruime tent ruim genoeg voor 6 personen. Inventaris was zo goed als nieuw en netjes schoon! Goede bedden en een heerlijke... Wij hebben via Vodatent verbleven op camping De Wrange in Doetinchem. Mooie ruime tent ruim genoeg voor 6 personen. Inventaris was zo goed als nieuw en netjes schoon! Goede bedden en een heerlijke loungebank buiten. Het enige dat ietwat tegenviel was het zeer goedkope slappe bestek en het bamboe/plasic serviesgoed. Alle hulde voor Karin, de gezellige schoonmaakster die alle op/of aanmerkingen serieus aanhoord en ermee aan de gang gaat.

Karin van Solkema

Enorm fijne service. Had de klantenservice gebeld met een vraag en ze konden direct mee kijken naar de desbetreffende camping. Mede daardoor heb ik diezelfde dag nog geboekt.

Nel

Goede ervaring.
Prima inventaris en goede bedden.

Marjo van Sabben

Met 2 vriendinnen een weekend Safari tent voor het 3e jaar geboekt. Dit bevalt ons prima, goede bedden, inventaris, alles is aanwezig. Hadden voucher gekregen ivm Corona, goed geregeld.

Nienke

Heel fijn verblijf gehad

Bert Aal

Tent was mooi en groot, Helaas niet geheel schoon, koelkast en koffiezet apparaat niet schoon.
Ook rondom de bedden nog oude bonnen en vuil.
Inventaris niet geheel compleet en gedeeltelijk...
Ook rondom de bedden nog oude bonnen en vuil.
Inventaris niet geheel compleet en gedeeltelijk kapot ( enkele kommen en glazen waren gebarsten)

Brenda

Heel goed bevallen. De tent was compleet, bedden en beddengoed was prima. De keuken was heel compleet en de douche ronduit heerlijk.

Sjaan Smeding

Alsof we een villa betraden, onze mond viel open. Wat een geweldige tent!! Wat een luxe!! Wij kamperen altijd met onze eigen tent maar voor het najaar leek dit ons geweldig! Zeer compleet, heerlijk... Alsof we een villa betraden, onze mond viel open. Wat een geweldige tent!! Wat een luxe!! Wij kamperen altijd met onze eigen tent maar voor het najaar leek dit ons geweldig! Zeer compleet, heerlijk ruim en die verrijdbare keuken: zo leuk!! Het maakte het nare, rumoerige verblijf op een niet schone camping toch goed!!