Vodatent

Jos

Wij verbleven op camping Pittoresque. Fijne kleinschalige camping. De tent beviel goed en de campingeigenaren Daniek en Casper doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.
Lily & Jos

Beste Lily & Jos,
Beste Lily & Jos,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en het personeel als vriendelijk hebben ervaren. Bedankt voor jullie mooie review en we zien jullie graag nog eens terug!

Marijke

Leuke vakantie gehad, heel leuke tent en mooie omgeving om te wandelen.
Voor herhaling vatbaar.🤩

Beste Marijke,
Bedankt voor jullie mooie review! Wat super om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie de ervaring met Vodatent als positief ervaren hebben.
We hopen...
Beste Marijke,
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op een van onze leuke campings!
Team Vodatent

Ada Vink

Beste Ada,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de accommodatie en het verblijf naar wens was. :-)
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke...
Beste Ada,
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Team Vodatent

Aleida

Prima safaritent met toilet. Vind de binnenkant wel erg krap voor 6 personen, vooral als je het niet treft met het weer.

Beste Aleida,
Beste Aleida,
Wat jammer om te vernemen dat het weer niet mee zat en u de tent als krap heeft ervaren. Fijn dat u daarbuiten uw verblijf een 7 geeft. Bedankt voor je review en we zien je graag nog eens terug!

Cornelis Vos

Prima zo'n Safari tent met keuken, toilet en douche, ook met rolstoel goed te doen op de mooie Camping Bockenauer Sweiz!

Beste Cornelis,
Beste Cornelis,
Wat leuk om te vernemen dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad op Camping Bockenauer Schweiz en dat het ook rolstoeltoegankelijk was. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Fraukje Rietkerk

Fijne luxe tent op mooie plek

Beste Fraukje,
Wat leuk om te vernemen dat jullie onze tent als luxe ervaren hebben. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Anouk

Top tent, alles aanwezig, luxe badkamer. Goede communicatie. Comfort van de bedden mag wat beter.

Beste Anouk,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een top ervaring hebben gehad. Comfort van de bedden nemen we intern mee, bedankt dat u ons daarop attendeert. We zien je graag nog eens terug!...
Beste Anouk,

Klok

Toptent. Mooie en complete inrichting

Beste meneer Klok,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een top ervaring hebben gehad. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Mariette

Voor de 4de keer op rij in een Vodatent met de 4 kleinkinderen. Weer een geweldige vakantie gehad (mede dankzij het goede weer). Goolderheide heeft genoeg activiteiten op de camping, zodat je verder... Voor de 4de keer op rij in een Vodatent met de 4 kleinkinderen. Weer een geweldige vakantie gehad (mede dankzij het goede weer). Goolderheide heeft genoeg activiteiten op de camping, zodat je verder geen uitstappen moet doen.

Beste Mariette,
Wat leuk om te vernemen dat jullie een super vakantie hebben gehad. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!

Y terpstra

Boeking verliep makkelijk. En Safari tent precies als beschreven. Alles er op en er aan ! Voor herhaling vatbaar

Beste Yneke,
Wat leuk om te vernemen dat je boeking makkelijk verliep en het verblijf naar verwachting was. Bedankt voor je mooie review en we zien je graag nog eens terug!
Groet, team...
Beste Yneke,