Vodatent

Irene

Top! Heerlijke vakantie gehad in een safaritent op Camping het Horstmannsbos. Prachtige camping, ideale plek en omgeving voor een fijne vakantie met jonge kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar!... Top! Heerlijke vakantie gehad in een safaritent op Camping het Horstmannsbos. Prachtige camping, ideale plek en omgeving voor een fijne vakantie met jonge kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar! Organisatie via Vodatent was prima voor elkaar.

Ingrid

Super goed geregeld, heel goed verblijf in een Duo Lodge!

broggel

Een fijne tent, van alle gemakken voorzien.

Eric

1 week verblijf in 4 persoons tent met sanitaire voorzieningen op camping De Vuurkuil. Alles heel compleet en comfortabel.

Bram

Alles zeer correct verlopen

Lien

Wij en de kinderen (5 en 7) wilden eens een nachtje safaritent uitproberen. Dit is zeer goed meegevallen. De tent was leuk en ruim. We genoten van ons verblijf. De camping had ook een leuke ligging.... Wij en de kinderen (5 en 7) wilden eens een nachtje safaritent uitproberen. Dit is zeer goed meegevallen. De tent was leuk en ruim. We genoten van ons verblijf. De camping had ook een leuke ligging. Vlakbij de Ourthe en je kan er leuke wandelingen maken. Voor herhaling vatbaar.

Wagtendonk

De informatie op de website is onvolledig, wanneer dit onze vakantie verpest en we Vodatent hierop aanspreken, beroepen ze zich op allemaal flauwe regels om zichzelf vrij te pleiten en onder hun... De informatie op de website is onvolledig, wanneer dit onze vakantie verpest en we Vodatent hierop aanspreken, beroepen ze zich op allemaal flauwe regels om zichzelf vrij te pleiten en onder hun verantwoordelijkheid uit te komen. Na aankomst was de camping die wij geboekt hadden namelijk veel anders dan op de site van Vodatent en zijn we naar huis gegaan. Ze menen dat we hun noodnummer hadden moeten bellen maar zowel online als in de emails staat hierover niets en het algemene nummer was in het weekend onbereikbaar vanuit Frankrijk.

Christa

Mooie tent, helemaal compleet en lekkere bedden!

Inge Meeuse

Vodatent op Eurocamping in Vessem